Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כואב הלב


אסי אושר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1249739828.jpg

 

למה אני שם את התמונה הזאת?

אז ככה:

 

אתמול חזרתי מבילוי עם החבר'ה,בערך בשעה 2 ורבע לפנות בוקר

מרחוק אני רואה את המכסה מנוע של האוטו של אבא שלי מורם

עכשיו אני כזה אומר לחבר שלי 'מה זה למה שאבא שלי יתקן את האוטו בשעה כזאת מאוחרת'?

אני מתקרב רואה את כל החלק שסימנתי לכם בריבוע מפורק

לקחו אותו עם הפנסים עם המספר הכל פירקו ולקחו

ישר התקשרתי לאבא שלי הורדתי אותו למטה....

הוא ישן באוטו כדי שלא יחזרו ויגנבו את המצבר

עשו את זה מקצועי באו עם ארגז כלים

לפי החישוביםש לי גם הם היו בערך 4 אנשים ככה זה נראה אבל זה לא חשוב

דפקו את כל החלק הזה

יש יעני את המכסה מנוע וזהו כל החלק שסימנתי אין אותו לקחו אותו

במוסך ובמשטרה אמרו לאבא שלי שזה בטח נמחק שמוכרים את החלק הזה

והמשטרה לא האמינה היא אמרה שפעם ראשונה היא רואה מקרה כזה

בדרך כלל לא גונבים את החלק הזה....

הם גנבו את זה בסביבות שעה 12 לפי החישובים שלי

שיצאתי ב10 וחצי בערב ראיתי איש חשוד עם תיק על הגב(כנארה בתוך התיק היה את כל הכלים)

הוא הסתכל עליי במבט של 'אני מפחד רצח תלך אני צריך לגנוב פה את החלק הזה'

כאילו ידעתי שזה הוא אבל רק אחרי שראיתי את זה....

חיכה לו בחור עם אופנוע אני כמעט בטוח שזה הם אבל זה לא משנה

קיצר הלכנו למשטרה וזהו לקחו טביעות אצבעות אבל מצאו רק את שלי ואת של אאבא שלי

הגנבים היו עם כפפות(מן הסתם)

כך שאין יותר מדי מה לעשות

עלות התיקון 15 אלף שקל הביטוח משלם אבל יש השתתפות עצמית בסך 1500 שקל

ההורים שלי ביום שלישי עוד טסים לאיטליה איזה סרט

אבל בסדר האוטו במוסך וקיבלנו אוטו חלופי בינתיים...

 

אין לכתוב הודעות שלמות בגופן מודגש. בנוסף, זאת האזהרה הראשונה והאחרונה לפני שיינקטו צעדים נגד השימוש בשלוש הנקודות כתחליף לפיסוק תקני.

פורסם

מכללי הפורום:

 

כותרת עניינית לנושא.

ע"מ שמשתמשים אחרים ידעו מה הנושא גם בלי לפתוח את ההודעה, תנו כותרות ענייניות לנושאים חדשים שאתם מפרסמים . "צריך עזרה דחוף", "כנסו לכאן עכשיו" וכיוצ"ב לא יתקבלו בהבנה. כנ"ל לגבי כותרת "ייעוץ בבחירת רכב" בפורום ייעוץ בבחירת רכב, או "מבקש ייעוץ למערכת" בפורום אודיו.

 

אין לשנות, להקצין, לשבח, לצבוע או להגדיל את פונט ההודעה שלכם.

כולם ראויים שייראו את הודעתם בצורה שווה.

מדי פעם, כותבים טורחים להשתמש בכל סוגי ההדגשות הקיימים בממשק הפורום, כתב מודגש, קו תחתי, אותיות בגודל שגם פרה עיוורת תוכל לקרוא , צבעים עליזים וכיו"ב. ממשרדה של בתיה עוזיאל נמסר כי עקב התחייבויות קודמות נבצר ממנה להגיע ולבחון את עבודותיהם של המשתמשים ("במקרה הכינותי מראש תירוץ") ולכן העבודה המושקעת מיותרת.

אנא מכם - שימרו את אופציות ההדגשה השונות למקרים בהם יש צורך בכך , או שאתם מבקשים להבהיר פואנטה מסויימת בהודעתכם - וחיסכו מאיתנו את הצורך לפתוח את עינינו לרווחה.

 

ואוסיף עוד:

בעברית כותבים נקודה בסוף משפט.

משפט לא קוטעים באמצעו ע"י Enter.

רווח (אחד), אחרי סימן פיסוק.

 

אנחנו לא מחפשים שפה ברמה של אבשלום קור, אבל כן רוצים הודעות שהקריאות שלהן סבירה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...