Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהרבה פחות כסף אתה יכול לקנות אופל אסטרה דיזל מנוע 2.0 עושה פלאים .

נוסעת מצויין נוחה במידה מסויימת ואמינה בטירוף .

Audi A4 2002 2.4 V6

פשוט כי הגיע הזמן להתקדם ! 8)

206CC לעולם נזכור :-D

פורסם
בהרבה פחות כסף אתה יכול לקנות אופל אסטרה דיזל מנוע 2.0 עושה פלאים .

נוסעת מצויין נוחה במידה מסויימת ואמינה בטירוף .

 

ומשאבת ההזרקה יקרה בטירוף לשיפוץ (בהרבה מקרים מגיע אחרי 200 אלף ק"מ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על פולקסוואגן פאסאט דיזל 2006-2007 ב100-110K אתה מביא אחת כזאת כמו גדול

אם הוא יסחוב? תאמין לי שהוא יסחוב והוא יסע 140 בלי הרבה מאמץ ( סמוך עליי חבר שלי נוהג על אחת כזאת כבר שנה).

צריכת דלק שלה ( למרות שרשום באתר היצרן 1-15-16, כשנוסעים איתה כמו ילדים ( במקרה שלך ושל חבר שלי) לוחצים עליה ומגיעים למהירויות שלא מפרטים היא עושה 1-13 זה הכי הרבה שהיא אכלה עד היום

 

ישבור לך את הגב? היא לא תאמין לי אתה תוכל לנסוע איתה לאילת וחזרה גם בכייף, נוחה מאוד מפנקת מאוד מלא פינוקים נותנת בראש

 

אני לא יודע מה המחשבות שלך בראש עם לי היה את התקציב הזה זה מה שהייתי קונה

פורסם

Oran, הוא ביקש הצעות לרכב עד 75K, לא 110.

 

תראה אין פה קסמים.

בק"מ שציינת הדלק יטחן אותך דק דק. אני אפילו לא יודע כמה זה כלכלי בשבילך. אבל נניח שעברת את השלב הזה ובכל זאת אתה רוצה רכב למטרה הזאת. הדבר האחרון שצריך להדאיג אותך זה רכב שישייט ב140-150 קמ"ש בכביש 6. או כזה שלא

תתקע אחרי טנדר בדרך לצומת גולני.

אתה מוזמן לקנות שברולט מאליבו 3000 סמ"ק V6. תאמין לי, בלחיצה קלילה אתה בולע כל עקיפה גם בעליות. את החשבון תשאיר בבקשה בתחנת הדלק הקרובה.

 

רד מהעץ (כחבר), אתה לא נוסע יותר בליסינג. אתה צריך רכב קטן, אמין מאד, ונוחות סבירה. תרד ל100 - 110 קמ"ש,

גם תשאיר את הרשיון אצלך, וגם צריכת הדלק תהיה סבירה יחסית. ומה יקרה אם לא תעקוף בקלילות בקדרים? על מה רוב עם ישראל נוסע? 1.4 - 1.6 אוט'. כולם נתקעים? יוצאים לעקיפה שאפשר ויש מספיק מרחק. כן אני התרגלתי שבפוקוס שלי יש לתכנן עקיפה טוב טוב, אותה עקיפה שנהג הבימר אפילו לא מסתכל עליה מרוב שהוא אוכל אותה מהר.

 

אתה רוצה שייטת אוטסטרדות במחיר ובעלויות אחזקה של מיני - לא כ"כ בר ביצוע.

נתנו פה הצעות טובות ומעניינות,אתה יכול לקנות יופי של רכבים סביב ה80 - 85 אש"ח.

 

בהצלחה.

 

כל מילה זהב.

הסיכוי שלך למצוא דיזל שמורה בתקציב הנ"ל קיים, אבל יהיה קשה.

 

אני כן הייתי הולך לכיוון של סופר מיני. רובן משווקות עם מנועי 1,500 בעלי הספקים גבוהים יחסית למיני של לפני עשור, איכות הבנייה, הבטיחות והנוחות השתפרו פלאים ואין בעייה לשייט איתן גם מרחקים ארוכים.

אני משוכנע שהסוויפט (למשל) יכולה להניב תצרוכת דלק של 1:16 בנסיעה בינעירונית ארוכה, מספיק קרוב לצריכת הדלק של מנוע דיזל בתוספת עלויות אחזקה נמוכות יותר ורכב שאינו שחוט. יכול להיות שתמצא רכב שעדיין באחריות יצרן, ואז לשנה הקרובה (או רוב השנה הקרובה) אתה מכוסה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני הייתי מציע לך לברר לגבי איביזה TDI שמנסיון מתנהגת נפלא בכביש מהיר, חסכונית וכוח בלי עין הרע ממש לא חסר, אבל אני כמובן משוחד בגלל שיש בבעלותי כזה רכב כבר שנתיים וחצי בערך.

גילוי נאות: הרכב שלי מפורסם למכירה בלוח של הפורום.

TDI my ass . . .:evil:

×
×
  • תוכן חדש...