Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עברו היום 4 תקנות בחוק הספורט המוטורי


yoman321
שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נדב

אתה באמת חושב שאנשים נאיבים?

מירוץ תרומה יכול להיות 1 או מקסימום 2 בשנה,לא חלים עליהם קטגוריות לתחרות,אתה יכול להופיע עם הסאאב של ישראל דיקר מהמאה הקודמת.

או עם הסיירה של ניר בן ארי משנת תרפ"פו.

תחמנות נדב יש רק בישראל.

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ידידי היקרים

 

אני ישראל הוברמן מחזיק ברשיון נהיגה ישראלי בר תוקף.

 

מחזיק בת.ז ישראלית ובדרכון ישראלי.

 

רוצה בזמן כלשהו להשתתף בתחרות כלשהיא, ראלי הפסטה באיטליה. הראלי מוכר על ידי FIA

 

בהנחה שיצרני הפסטה:-)/ מארגני האירוע מסכימים שאדם מארץ החומוס ישתתף. מה התהליך שעלי לעבור כולל כל התחנות הביניים כדי שאוכל להתחרות שם.כולל איזה מסמך אני צריך להביא מארץ הפסטה, וכמובן מארץ הקודש.

ובכל הקשור לממס"י , בלי היסטוריה ובלי היסטריה בבקשה.

 

אם אני צריך לכך וותק להתחרות בכך וכך תחרויות וכו' ,גם להכניס זאת לתשובה.

 

זו הייתה השאלה בהודעה 46 כמדומני עכשיו אנו בהודעה 90 , ואני לא מבין. בליל של תשובות אחד מגדיר זאת סלט קטן שני רוצה שאני אסע באוטובוס לנורבגיה. חמתי ז"ל הייתה מגדירה זאת קומפוטט.

 

H E L P להלן המדריך .איך להיות נהג מירוצים בינלאומי ב עשרה צעדים פשוטים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,

 

גם באנגלית ולעיתים גם בצרפתית,

 

תקנות ה FIA עומדות לרשות כל המעוניין באתר הFIA תתחילו לקרוא!

לגבי רישיונות שימו לב לinternational sporting code

 

ישנן רמות (GRADE) המתייחסות לרמת הרישיונות

 

רק לתחום בודד והוא פורמולה 1 יש רישיון יעודי שנקרא super licence

 

כל השאר מתחלקים:

רמה A כולל:

F1, GP2, ChapCar, IRL

ותקף לכל שאר הארועים הרשומים בלוח המירוצים הבינלאומי.

רמה B כולל:

FIAWTCC,GT & F2 ושאר מרוצי מסלול בינלאומיים המוגדרים ע"י ה ASN של המדינה המארגנת

רמה C כולל:

אוטקרוס,ראליקרוס ומרוצי משאיות ותקף לכל שאר הארועים הרשומים בלוח המירוצים הבינלאומי.

רמה R כולל:

תקף לארועי "דרך" (ראליים, קרוס קאנטרי, הילקליימב) וכל שאר סוגי המרוצים אשר בהם ההזנקה מופרדת מרכב לרכב ותקף לאותם סוג אירוע הרשומים בלוח המירוצים הבינלאומי.

 

ויש עוד כמובן

 

מנגנון קבלת רישיון מרוץ היה פעם די פשוט, נהג שהיה מוכר בארץ (והיו כמה וכמה כאלו)

פנה לממ"סי וביקש רישיון בינלאומי שילם את התעריף שנקבע וקיבל, כך גם אני קיבלתי ב 1998.

דני לוי וברוך שליט מיצו בהסבריהם המלומדים והמדוייקים את הנושא.

צודק ברוך על (ואני עדין) תרעומת בין חלק מנהגי קפריסין לאור ההשגים של רמי

כיום יש תקנות חדשות ומי שירצה רישיון יהיה חייב לעמוד בתנאי התקנה.

 

דובי למען הדיוק, אתה זוכר נכון, אבל מעבר לרמות הרישיון יש באליפויות הראלי

ואצל ה ASN המקומיים דבר שנקרא PRIORITY DRIVERS

סוג זה של.. נקרא לזה ערך מוסף לרישיון המרוצים

מתחלק ל 3

נספח X של התקנות מגדיר במדויק את סוגי הפריוריטי

למיטב ידיעתי הנהג הישראלי היחידי שקיבל PRIORITY B היה רמי שוכטוביץ

בתקופה בה התחרנו בקפריסין,יוון וירדן

סוג זה של פריוריטי ניתן ע"י הASN המקומי לאחר שהגיש בקשה לפדרציה והיא אושרה על ידה.

כפוף להישגי הנהג באירועים.

הפריורטי הינו בר חלוף ועל מנת לקבלו שוב צריך לעמוד בתנאיהפדרציה לזכאות.

את פריוריטי A מקבלים כל נהגי הקבוצות הרשומות ב WRC

וכאלו שהפסיקו לנהוג עבור הקבוצות לשנה אחת אחרי.

לאחר מכן הם עוברים לפריוריטי B

 

מילה לאמיר גמליאל, זה לא הרכב זה אתה, כלומר הלאום שלך.

על מנת שתוכל להשתתף בסדרת מרוצים לאומית באחת מהארצות שציינת אתה צריך:

1. לעבור לגור שם ולקבל אזרחות ואז לעמוד בתנאי קבלת הרישיון.

2. לקבל מכתב מהגוף המחזיק את הכח הספוטיבי בארץ שתאם וקיבל אישור מהמדינה בה אתה רוצה להתחרות שהם מסכימים.

בב"ח

איתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה

 

אני קורא את מה שאתה כותב

ויש רק מקום אחד שיענה לך בדיוק כפי שאתה רוצה.

התקנות!!!!

 

אחת מהתקנות שעברו לאחרונה מתייחסת לקבלת רישיון

תתחיל משם ותתקדם

בב"ח

איתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל הוברמן

ציטוט מהודעה 82 שלי:

 

זה עובד כך

אתה נרשם למועדון ,מבקש רשיון מירוצים

אתה עובר בדיקות רפואיות ששיכות לפדרציה,מקבל רשיון זמני שנקרא "נוביס".

אתה מחוייב ל3 אירועים בעונת מירוצים, אתה עושה רק את מחציתם (ראלי) בשאר המקצועות אינך חייב למחצית עונה.

לאחר מכן אתה מקבל רשיון "נשיונל",התחרית עונה שלמה אתה זכאי לרשיון בינלאומי.

זה כל הסיפור

סוף ציטוט

מה לא ברור פה?

איתן

התקנות שעברו בכנסת אינן תואמות את הנעשה בעולם ולכן יהיה צורך לעבור לבסוף דרך ממ"סי לצורך כך שישראל הוברמן "ישה" יתחרה מחוץ לישראל.

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל הוברמן

ציטוט מהודעה 82 שלי:

 

זה עובד כך

אתה נרשם למועדון בישראל? בנורבגיה? ,מבקש רשיון מירוצים ככה סתם בלי מבחן . ברוך כותב יש לעשות מבחן ?

אתה עובר בדיקות רפואיות ששיכות לפדרציה לא ברור לי מה זה ששיכות לפדרציה ,מקבל רשיון זמני שנקרא "נוביס".

אתה מחוייב ל3 אירועים בעונת מירוצים, אתה עושה רק את מחציתם (ראלי) מה פירוש? מירוץ וחצי:-) ? בשאר המקצועות אינך חייב למחצית עונה.לא ברור לי כוונת המשורר מחצית עונה

לאחר מכן אתה מקבל רשיון "נשיונל",התחרית עונה שלמה מה הפירוש מבחינת מספר מירוצים אתה זכאי לרשיון בינלאומי. האם אני מבין נכון , אחרי שהתחרתי עונה אחת ברשיון "נוביס" מתחרה עונה שניה ברשיון נשיונל ואז זכאי לרשיון בינלאומי

זה כל הסיפור

סוף ציטוט

מה לא ברור פה?

איתן

התקנות שעברו בכנסת אינן תואמות את הנעשה בעולם ולכן יהיה צורך לעבור לבסוף דרך ממ"סי לצורך כך שישראל הוברמן "ישה" יתחרה מחוץ לישראל.

דני

 

כיוון שאתה כתבת באדום אני אכתוב בשחור למעלה את הלא ברור

וכיוון שהמטיף כתב שונה וכל אחד קצת אחרת ביקשתי את ההבהרה.

איתן בכלל זורק אותי לתקנות, שעליהם ברוך כתב, שיהיו בתוקף רק כמקשה אחת מתישהו , בשנת 2020.:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה!

  1. מועדון בישראל.
  2. כן כך סתם אם תעמוד בדרישות התקנות, לא תוכל להשתתף גם אם הרשות הוציאה לך רישיון אם לא תעמוד במבחן בתחום בו אתה רוצה להשתתף כלומר בהתאחדות האחראית על התחום בו הנך רוצה להשתתף.
  3. עובר בדיקות רפואיות על פי התקנות המקומיות, לא בטוח שהן תופסות לגבי השתתפות במרוצים בחו"ל מאחר והן לא כפופות לחוקי הפדרציה הבינלאומית.
  4. אני חושב שהכוונה למחציתם היא - נוביס לא עושה מרוץ שלם, בפעם הראשונה 1/3 מאורך המסלול בפעם השנייה 2/3 מאורך המסלול ובפעם השלישית מלא, נוביס חייב לסיים את המרוץ ללא תקלות/תאונות.
  5. החלטת ההתאחדות שבתחום פעילותה סוג המרוץ מה כמות מרוצים מינימום נחשב עבר עונה בכול מקום נקבע אחרת אין משהו חד ערכי.
  6. תעזוב נוביס, נוביס זה סוג של מבחן סוג של התחברות לענף בכדי להכניס אותך בהדרגה לתוך הענף שהחרמנות לא תעבור את גבול האוזניים, אתה חייב לסיים עונת מרוצים נשיונל בכדי לקבל אינטרנשיונל.
  7. מעבר לזה איתן צוטט במדויק את רמות הרישיונות על פי ה-FIA וכמו שכתבתי בישראל כמו בישראל יש פטנט כחול לבן טוב לא טוב זה מה יש.
  8. דבר אחרון - היום התקיימה ישיבה ברשות הנהיגה הספורטיבית יצאה הודעה רשמית - כפי שכתבתי שעד סוף החודש תדעו איפה הדברים עומדים - יש הסכמה לגבי כול התקנות, הן נמצאות כרגע במשרד המשפטים לקבלת חוות דעת בתחומים שונים, ברגע שיסוכמו הדברים הנושא יתגלגל לקראת חתימה, אמר יוסי ניסן "רואים את האור בקצה המנהרה" כמה זמן שנגיע עד לקצה המנהרה? לא דוע, יקח עוד זמן מה, אין מועד מדוייק ואין לוחות זמנים, תקוותנו היחידה שהממשלה לא תיפול שאזי יהיה צריך לצאת לסבב נוסף כפי שקרה ל-4 התקנות האחרונות שכולם "חגגו" עליהם.

ישה - רוב הדברים כתובים בתקנות ה-FIA יש בידך הכלים לפנות למקורות אלו והנך בוודאי קורא את השפה המנדטורית, יואיל כבודו לפנות למקורות אלו בטרם יעלה סוגיות פתורות, אני וחברי נעשה את המיטב להבהיר פרטים לא ברורים אך יחד עם זאת תעזור לנו מאד באם הנושא יהיה יותר ממוקד, נכון לשלב זה השאלות ניראות "חפורות" :-) (בסלנג של החברה הצעירים) בשמחה נמשיך לענות לך, בשלב זה ישנם פרטים שעדין לא הסתיימו במשרד המשפטים ברגע שהדברים יסתיימו נוכל להצליב דברים בין הפדרציות לתקנות ולדעת איפה "תקעו" אותנו, תמתין מספר חודשים ותקבל תמונה יותר ברורה.

 

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך עושה סלט

בוא אנסה לפשט יותר

במדינות מתוקנות בנושא ספורט מוטורי (מדינות שבהן קיים ספורט פעיל),המועדונים המקומיים כפופים לפדרציה מקומית שמחזיקה בידיה את הSPORTING POWER, כלומר מוכרת ע"י הפדרצייה הבין לאומית FIA.

אם חפץ אתה להתחרות ,אתה נרשם למועדון בו (במועדון שבחרת) קיימת פעילות ספורטיבית מסודרת,עונתית,תחרותית,בענף שבא לך להתחרות. (להזכירך אתה עדיין לא נהג מירוצים)

הןצאת בדיקות רפואיות שמוסכמות ע"י הפדרצייה המקומית (ASN), קיבלת רשיון זמני להתחרות ,NOVICE

אתה נרשם לליגה עם מכונית שקנית או שכרת ,נרשם למירוץ ראלי (לדוגמה)

אם מירוץ הראלי הראשון הוא בעל 6 מקטעי מירוץ ,אתה מתחרה רק ב3 מהם.

כנ"ל לגבי המירוץ השני והשלישי.

במידה וסיימת את המירוצים הנ"ל בצורה תחרותית (לא משנה המיקום) אתה זכאי לרשיון לאומי.

סיימת עונת מירוצים שלמה עם הרשיון הלאומי,יש לך זכות להוציא רשיון בינלאומי.

ישראל 2009

ערפל כבד שורר בנושא התקנות שאינן מותאמות לאף מדינה בעולם.

בכל אופן יצטרכו בסופו של עניין לשבת על המדוכה,לשנות,לשכנע,לשתף,ללחוץ,JUST NAME IT את הגורמים הרלוונטיים בעולם

כדי לקבוע איך המדינה על ספורטאיה תתברג בספורט המוטורי העולמי.

וכדי לעשות זאת נכון,למזער נזקים,לקשור קשרים וכתרים צריך את ה:

בן אדם הנכון במקום הנכון

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמרוד, בן 18, משתמש בCF עם וותק של קצת יותר משנה על הכביש, בעל אזרחות צ'כית טריה [מהתנור של שקודה:lol:], מה הפרוצדורה בדיוק לבעלי אזרחות אירופאית, קחו את זה כעשרה שלבים לקבל רישיון מירוצים באירופה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלויי באיזו מדינה!

 

בפולין למשל צריך להשתתף בשישה ג'ימקנות עם זמן של 125% מהמקום הראשון ולעבור מבחן. אחרי זה אתה מוכן להשתתף במרוצי ראלי מקומיים.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נדב היקר, אנא קרא שוב את הודעתי ותראה שכתבתי "בעל אזרחות צ'כית" ומן הסתם שאני צריך להוציא את הרשיון בצ'כיה.

סתם שאלה כללית, האם אפשר לעשות את הרשיון בכל ארץ שמשתתפת באיחוד האירופאי??

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך עושה סלט

בוא אנסה לפשט יותר

במדינות מתוקנות בנושא ספורט מוטורי (מדינות שבהן קיים ספורט פעיל),המועדונים המקומיים כפופים לפדרציה מקומית שמחזיקה בידיה את הSPORTING POWER, כלומר מוכרת ע"י הפדרצייה הבין לאומית FIA.

אם חפץ אתה להתחרות ,אתה נרשם למועדון בו (במועדון שבחרת) קיימת פעילות ספורטיבית מסודרת,עונתית,תחרותית,בענף שבא לך להתחרות. (להזכירך אתה עדיין לא נהג מירוצים)

הןצאת בדיקות רפואיות שמוסכמות ע"י הפדרצייה המקומית (ASN), קיבלת רשיון זמני להתחרות ,NOVICE

אתה נרשם לליגה עם מכונית שקנית או שכרת ,נרשם למירוץ ראלי (לדוגמה)

אם מירוץ הראלי הראשון הוא בעל 6 מקטעי מירוץ ,אתה מתחרה רק ב3 מהם.

כנ"ל לגבי המירוץ השני והשלישי.

במידה וסיימת את המירוצים הנ"ל בצורה תחרותית (לא משנה המיקום) אתה זכאי לרשיון לאומי.

סיימת עונת מירוצים שלמה עם הרשיון הלאומי,יש לך זכות להוציא רשיון בינלאומי.

ישראל 2009

ערפל כבד שורר בנושא התקנות שאינן מותאמות לאף מדינה בעולם.

בכל אופן יצטרכו בסופו של עניין לשבת על המדוכה,לשנות,לשכנע,לשתף,ללחוץ,JUST NAME IT את הגורמים הרלוונטיים בעולם

כדי לקבוע איך המדינה על ספורטאיה תתברג בספורט המוטורי העולמי.

וכדי לעשות זאת נכון,למזער נזקים,לקשור קשרים וכתרים צריך את ה:

בן אדם הנכון במקום הנכון

דני לוי

 

אני עשיתי אולי סלט ישראלי על פי התקנות הקיימות כיום.

אתה עושה סלט בינלאומי.

 

פשוט תקרא לאט על מה שכתבתי הכול סיפור מקומי שום דבר לא בינלאומי למה? בדיוק הסיפור שכתבת "ישראל 2009"

 

בשלב זה האדם הנכון במקום הנכון צריך לשבת בשקט, למה? כפי שכתבתי התקנות סוכמו כולם תן לתקנות לצאת, תן להן זמן פעולה ואז ניראה איפה אנחנו עומדים, היום מאוחר מידי הרכבת זזה תמתין לה בתחנה הבאה חלק "מהנושאים" ירד חלק אחר יעלה ואולי כול "הנושאים" יעברו לקרון אחד ותקום ההתאחדות המכוניות תחת קורת גג אחת וכול הבעיות "כמעט" יפתרו.

 

למה לא להכריז על ממס"י כהתאחדות על?:twisted: דבר שיחייב את ממס"י, את הרשם, והרשות לפעולות מרחיקות לכת בתוך ממס"י.

 

ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוך

להכריז על ממ"סי היום כהתאחדות? :-o

במתכונת השליט הכל יכול? (איזה תרחיש)

יש לך חוש הומור ברוך

בידי מכתב רשום וחתום ע"י ממס"י שאומר שאין להם רצון להיות התאחדות ספורט מוטורי.

בוא נהיה רציניים קצת.

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמרוד, בן 18, משתמש בCF עם וותק של קצת יותר משנה על הכביש, בעל אזרחות צ'כית טריה [מהתנור של שקודה:lol:], מה הפרוצדורה בדיוק לבעלי אזרחות אירופאית, קחו את זה כעשרה שלבים לקבל רישיון מירוצים באירופה.

 

נמרוד,

 

1. תבחר מדינה.

2. תבחר מועדון המתעסק בפעילות ספורט מוטורי.

3. תרשם למועדון,

4. תעמוד בתקנות ה ASN המקומי לגבי התנאים לקבלת רישיון מרוץ.

(בדיקות רפואיות, ביצוע נוביס ע"פ תקנות המועדון המקומי/ ה ASN וכד')

5. מזל טוב קיבלת NATIONAL

6. ביצעת עונה.

7. מזל טוב קיבלת INERNATIONAL

 

הבהרה, אני מתייחס למרוצי ראלי, יכול להיות שלמרוצי מסלול הפרוצדורה מעט שונה.

 

השארתי לך 3 שלבים למקרה ושכחתי משהו בדרך.

בב"ח

איתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

איתן בכלל זורק אותי לתקנות, שעליהם ברוך כתב, שיהיו בתוקף רק כמקשה אחת מתישהו , בשנת 2020.:shock:

 

ישה,

מתחכם הא,:-)

 

איפה אתה גר וחי? בנורבגיה?

ההתייחסות של כל מי שמנסה לענות לך היא כלפי המדינה הלוונטינית הנקראת ישראל.

 

אז ככה, נכון ששלחתי אותך לתקנות אשר יהיו תקפות רק עם השלמת כלל התקנות כולן במקשה אחת

אבל כיון שאינני יודע מתי זה יקרא (תיקוותי שיש אור בקצה המנהרה כדברי יוסי ניסן)

המלצתי היא שתתחיל לקרוא אותן, לפחות את אלו הכתובות.

ב100% תהיה מבולבל אז כדי שתתחיל לקרוא גם את תקנות ה FIA

כיון שכנראה שעל מנת שנוכל גם בעתיד לקבל רישיון בינלאומי נזדקק לגוף המחזיק את הכח הספוטיבי והוא ה ASN של ישראל, כרגע (ממ"סי אם לא הבנת).

בדיקות רפואיות אתה תהיה חייב לעבור הן ע"פ התקנות שלנו בישראל והן ע"פ ה FIA במידה ותבקש רישיון בינלאומי.

לגבי חצי מרוץ בתנאי נוביס, דני כבר ענה לך.

מס' המרוצים בעונה נקבע ע"י ההתאחדות המגדירה את עונת המרוצים.

מסיים את פעילות הנוביס, מקבל נשיונל, מסיים עונה מקומית יכול אם מבקש לקבל אינטרנשיונל

זה כל הסיפור

 

כפוף כמובן למה שיקרא לאחר סיום התקנת התקנות כאן בארץ.

 

אז ישה, תתחיל לקרוא:wink:

בב"ח

איתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...