Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עברתי הערב תאונה- רכב שהגיע מאחור נכנס בי בחזקה.

הנזק הוא הטמבון, מכסה תא מטען, וכנראה שגם נזק שילדה.

בהנחה והרכב לא טוטאל לוס- אשמח להמלצה על פחח אמין וטוב באיזור אשדוד- גדרה- רחובות.

הרכב המדובר הוא פולקסווגן פולו.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
אם אתה מעוניין אני יכול להפנות אותך לפחח באיזור המרכז יותר ולא באיזורים שאתה מחפש שיעשה לך את תיקון כל הנזק במחיר של סביבות 1500 ש"ח. כמובן שמדובר בתיקון ניזקי הפחחות והטמבון שניגרמו וצביעה מחדש של החלק הפגוע.

 

אם אין מישהו מומלץ מאזור השפלה- אפשר גם להציע יותר לכיוון המרכז. תודה!

ועדכון- בדקתי את הרכב- הרמנו את השטיח של הבגאז'- יש נזק לשילדה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

ברור שהנזק הוא גבוה בהרבה מ 1500 ש"ח שנכתב קודם.

בראשון לציון יש כמה פחחיות רכב טובות ומקצועיות ובה"פ אני שולח לך את פרטיהן.

האם המכונית במצב נסיעה? (נראה לי שכן).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בראשון לציון יש כמה פחחיות רכב טובות ומקצועיות ובה"פ אני שולח לך את פרטיהן.

האם המכונית במצב נסיעה? (נראה לי שכן).

בברכה - רפי לין :-)

 

הפחח רכב בשם אילן גאן מאשדוד- איך הוא? זה מה שהסוכן ביטוח שלנו המליץ.

הרכב במצב נסיעה- הוא נוסע חלק וללא בעיות (הוא נסע ממקום התאונה אלינו הביתה), למרות הנזק הדי רציני מאחור.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

זה פקפוק חזק מאוד כי מבלי לראות את הרכב, אני כמעט בטוח שיש להחליף את הפגוש האחורי, מכסה תא המטען, אולי גם את הדופן האחורי או ליישרה, ליישר את קורות השלדה בתא המטען ועבודות צבע. איני יודע מה מצב הפנסים האחוריים ופנס/י לוחית זיהוי אחורית.

אפילו בשימוש בחלקים משומשים (חוקיים) ועבודה וציעה וגם 16.5% מע"מ זה יעבור בהרבה את 1500 ש"ח.

אני מכיר מישהוא שגם יודע לכתוב שהעלות תהיה רק 348 ש"ח.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם
זה פקפוק חזק מאוד כי מבלי לראות את הרכב, אני כמעט בטוח שיש להחליף את הפגוש האחורי, מכסה תא המטען, אולי גם את הדופן האחורי או ליישרה, ליישר את קורות השלדה בתא המטען ועבודות צבע. איני יודע מה מצב הפנסים האחוריים ופנס/י לוחית זיהוי אחורית.

בברכה - רפי לין :-)

 

צדקת. התיקון הוא הרבה מעבר ל1500 ש"ח. ליתר דיוק- פי 11: 16,500 ש"ח. ועל כן הרכב מושבת, ואנחנו יכולים לקחת לעצמנו את הגלגלים והרדיו-דיסק (צמיגים חדשים- פחות משבועיים על הכביש). ולגבי הפנסים- הם נשארו שלמים,, חוץ מפנסי הלוחית שמובנים במכסה התא- מטען. המאזדה פשוט התחפרה מתחת לרכב שלנו. עיקר הנזק הוא בשילדה של רצפת הבגאז'- היא נדחפה פנימה ונבלמה ע"י הגלגל הרזרבי, בנוסף לפגוש והמכסה.

עכשיו נותר למצוא מחליפה, משימה לא פשוטה כלל.

 

ותודה רבה על העזרה כאן, אין כמוכם!

 

המשך יום נפלא!

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...