Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו אצלי כ 7 חודשים, מהימים הראשונים הרגשתי קפיצות באוטו בסלד נמוך.

פניתי למוסך צמפיון וגם למוסך עוז שבחיפה. המוסך בדק את הבעיה ע"י חיבור למחשב והמחשב הראה שהכל תקין.

במשך כ7 חודשים סבלתי מהבעיה ,צמפיון טענו שהכל תקין ואני מבלבל במוח .

לאחר כ 5-6 פעמים שנסעתי למוסך הגיע בוחן\מהנדס מתל אביב ואמר שיש בעיה במזרקים של האוטו.

סבלתי מאוד מהבעיה ואני רוצה פיצוי .

שאלתי היא : איזה סוג פיצוי אני יכול לבקש או מה אני יכול לעשות לגבי האבל שנעשה כלפי במשך כ7 חודשים מהימים הראשונים שהאוטו אצלי?

תודה לעונים.

פורסם

אתה יכול לבקש הארכת אחריות על מע' ההזרקה, טיפולים חינם, דברים בסגנון הזה. אל תצפה ליותר מדי, רוב הסיכויים שלא תקבל כלום.

פורסם

הוחלפו המזרקים , אבל עדיין קיימת הבעיה .

אני כבר לא יודע מה לעשות, הם אומרים לי תשאיר לנו את האוטו ותקבל רכב חלופי עד שנטפל בבעיה .אני לא הסכמתי בשום פנים ואופן להשאיר אותו בלי שאני רואה מה הם עושים.

האם אני יכול לדרוש אוטו חדש, מכיוון שהבעיה קיימת כאשר האוטו היה עוד חדש?

פורסם

רכב חדש אתה יכול לדרוש אבל לא תקבל גם אם תעשה שמיניות באוויר :-)

 

תן למוסך לטפל בבעיה ודרוש פיצוי בצורת טיפולים חינם או השתתפות חלקית בעלות הטיפול.

איזה כייף לי :)

פורסם

עידכון : התחיל לברוח הרבה שמן. כל החניה מלאה בשמן:shock:

חברים שוב פעם אני מזכיר ,האוטו חדש באחריות 29 דצמבר 2008.

פורסם

אז מה בדיוק אתה רוצה מאיתנו ? שנבוא כמה חברה ונדחוף את הרכב למוסך ?

 

תזמין ביום א' גרר שיגרור את הרכב למרכז השירות של צ'מפיון בבני-ברק.

איזה כייף לי :)

פורסם

לאיזה תשובה אתה מצפה ? זריקת עידוד בסיגנון 'צ'מפיון עם חארות' ?

 

רשמתי לך מה את יכול לדרוש מהייבואן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...