Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

עשיתי שיפוץ גיר לפני כחודשיים

לדעתי מתחילה ללהיות בעיה שוב בגיר. מעוניין לקחת למוסך ולבצע בידקה ממוחשבת

מה תוכלו לומר לי על הבדיקה? (ודאות שלה לתקינות הגיר, החלפת ההילוכים האוטומטית)

הבעיה היא כפי שציינתי לפני כמה זמן פה - בזמן האטה - אתה מרגיש את הירידה בהילוך - ללא נקישה אך ירידה של הילוך מלווה בהאטה כאילו קלאצ' נפל.

 

דעתכם?

 

בנוסף - מה הנזק שיכול להגרם למנוע מהחלפת גיר? האם הספק קטן יותר יכול להיות קשור?

 

איך אני יכול לדעת שמוסך מורשה שם לי גיר מתאים לרכב? האם ניתן לאבחן זאת בבדיקה הממוחשבת? (אבקש כמובן פלט )

 

אודה לעזרתכם!

פורסם

גם חיישן תקול לחץ שמן לא תקין יכול לגרום לבעיה מהסוג שלך תנסה להתייעץ עם חבר הפורום ספי הוא בטח מכיר את הבעיות הללו יש לו מכון לשיפוץ גירים בפתח תקווה במידה ויראה את הרכב יאמר לך גם אם הגיר מתאים.

לגבי ההספק דווקא אמור לעלות כיוון שגיר חדש הנצילות שלו יותר גבוהה.

פורסם

אין בדיקה במכון רישוי שתעריך את מצבו של הגיר וזו זריקת כסף.

אם אתה חושב שיש תקלה,חזור למי שטיפל גיר כי עדיין הרכב באחריות או שתגש למכון לגירים אוטומטיים לקבל חוות דעת אעל מצב הגיר,יש שם מומחים גדולים הרבה יותר ממכוני הבדיקה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קודם כל - אם יש לך ספק, אני מציע לחזור למשפץ הגירים/למוסך ולהתייעץ איתו. יש לך אחריוות - ממש אותה.

כעקרון - כפי שניסן כבר אמר-אם הגיר תקין - הוא אמור כעת לא להחליק (למשל), ולהעלות את ההספק המנוצל.

alfa 156 2.5.

פורסם
קודם כל - אם יש לך ספק, אני מציע לחזור למשפץ הגירים/למוסך ולהתייעץ איתו. יש לך אחריוות - ממש אותה.

כעקרון - כפי שניסן כבר אמר-אם הגיר תקין - הוא אמור כעת לא להחליק (למשל), ולהעלות את ההספק המנוצל.

 

 

 

תודה רבה.

במורשה אני יכול למדוד נצילות מנוע? ואם אכן נמוך זו הוכחה מספיק טובה שהגיר שהוחלף לא טוב?

מה זה נמוך? (כמותית)

 

החלפתי את הגיר במוסך מורשה של הונדה.

פורסם
גם חיישן תקול לחץ שמן לא תקין יכול לגרום לבעיה מהסוג שלך תנסה להתייעץ עם חבר הפורום ספי הוא בטח מכיר את הבעיות הללו יש לו מכון לשיפוץ גירים בפתח תקווה במידה ויראה את הרכב יאמר לך גם אם הגיר מתאים.

לגבי ההספק דווקא אמור לעלות כיוון שגיר חדש הנצילות שלו יותר גבוהה.

חיישן לחץ שמן תקול לא תקין אומר שהוא תקין? :wink:

 

וברצינות, בבקשה תסביר למה תיבה אוטומטית חדשה/משופצת הנצילות שלה תיהיה גבוהה יותר ? הממסרה תקפידה להעביר תנועה ביחסי העברה שונים והיא לא מייצרת עבודה ולכן לא נמדדת או מוערכת בנצילות.

×
×
  • תוכן חדש...