Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סט בולמים של בילשטיין,

 

אחד מהבולמים נשבר בתאונה, החלק שנשבר זה רק ההברגה העליונה שלו ,חלק נשאר בתוך הבולם וממה שנראה שאפשר לפרק אותו (או שלא, לא יודע אם זה מוברג לתוך הבולם או חלק ממנו), חשבתי אולי על לפרק את ההברגה שנתקעה בפנים ולהרכיב של בולם מקורי אחר, הגיוני שאורך הבורג והעובי שלה 1:1 למקורי לא ?

, הבולם במצב מצוין עדין חדש !

 

אני שואל מסיבה אחת פשוטה, אין להשיג בולם יחיד, אין להשיג זוג, רק רביעייה, וחבל להשקיע שיש לי 3 תקינים בבית :(

 

 

 

 

מדובר על סט ל106 ראלי.

 

 

מאיך שהבנתי שלא ניתן לתקן, אבל אולי למישהו יש רעיון, בתקווה.

 

תודה מראש.

פורסם

אים תוכל להעלות תמונה של הבורג השבור וכך נבין יותר טוב או תתיעץ עים מוסכניק או מסגר מקצועי .

הבנתי שאתה רוצה להוציא בורג שבור? לדעתי כדאי לך לנסות לפני שתרים ידיים ותרכוש 4 בולמים.

בהצלחה :roll:

פורסם

תמיד אפשר לקדוח ולהתקין בורג ואום, בתנאי שהבורג יהיה במידה מתאימה למקום העיגון ברכב ולא קטן או גדול מידי.

תמונה של האקזמפלאר בהחלט תעזור.

פורסם

בעיה. את שיטת הבורג והאום אי אפשר ליישם כאן...:shock:

 

אולי אפשר לרתך בורג חף מלמעלה אך המשטח חיבור כבר לא יהיה ישר וגם החוזק המיבני יהיה מוטל בספק.

אפשרות נוספת היא לקדוח קדח מתאים, ליצר הברגה פנימית ולעגן את החלק עם בורג תואם באורך, חוזק ותבריג.

 

יחד עם זאת אני לא ממליץ להכנס להרפתקות במקרה הזה ומציע לשקול החלפת הבולם.

פורסם

במיקרה הזה אני חולק עליך דניאל ידידי.

 

אם הריתוך יעשה כמו שצריך יכול להיות שהחוזק של הריתוך יעלה על המקורי.(שכבר נשבר...)

(תנאי לריתוך - רתך מומחה, ולא ריתוך ביתי.)

 

האפשרות הטובה ביותר היא להחליף בולם.

אני אישית לא הייתי קונה רבייעית בולמים בשביל דבר כזה.

האפשרות שאני הייתי בוחר בה היא הלחמת בורג מתאים והתאמת אום(הברגה שפסיעתה נכונה, וקוטר מתאים).

 

בעבר, עוד שהיו באגד מרצדסים מסוג 303 ,

היינו מבצעים את הריתוך הזה ולא מחליפים בולם בודד, כל עוד הוא טוב .

 

 

ירון מאיר

פורסם

על מה אתה חולק, אני לא מבין? ריתוך היא אופציה לא טובה כאן, שאריות מהריתוך יפגעו במשטח ההצמדה העליון של הבולם עם התושבת שלו ואם תשחיז את השאריות כדי ליישר את המשטח יפגע החוזק חד משמעית.

זה גם לא בולם של אוטובוס, שטח העבודה פה הוא קטן ויתכן גם שהריתוך יפגע תרמית בבוכנת הבולם עצמה.

 

אם באמת לא ניתן להשיג בולם כזה בנפרד ורק רביעייה, הייתי מבצע קדח עם תבריג.

פורסם

אני הייתי מחפש בכל העולם :lol: בולם חדש , או עדיף זוג בולמים ולא מתקן .

 

רק מהספק לשבר/כשל , בעקומה ארוכה או בעקיפה בכביש מהיר - נהיה לי חם , ואני עם מזגן מקפיא עכשיו .

 

לא הייתי לוקח את הסיכויי הנ"ל - חפש אולי חליפי של מונרו או חברה אחרת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

 

אם באמת לא ניתן להשיג בולם כזה בנפרד ורק רביעייה, הייתי מבצע קדח עם תבריג.

 

על זה חשבתי ולא על ריתוך, מאיך שנראה, שהבורג שנכנס פנימה נכנס בהברגה ולא מרותך, אלא שהבורג והתושבת בעצם שני חלקים.

 

מישהו התעסק פעם עם בילשטיין שיכול לוודות זאת ? שהדבר הזה לא מרותך אלא מוברג ?

פורסם

אמנם התמונות לא מפוקסות אך נראה כי החלק התבריגי הוא חלק יצוק של טלסקופ הבולם, אך בעל מלאכה מקצועי יעשה לל קידוח ותבריג ללא קושי.

פורסם

התמונות אינן חדות דיין. האם על הבולם השלם (התחתון) החלק שבולט, זה שלא נשבר, יש עליו תבריג חיצוני (האם זה כמו בורג)? אם כן, נראה שלי שלא צריכה להיות בעיה לקדוח חור בחלק שממנו הוא בולט, לעשות שם תבריג פנימי מתאים, ממה שנראה בתמונה, הפרשי הקטרים נותנים מספיק מקום שיהיה "בשר" לקדח ולתבריג, להכניס גוז'ון באורך המתאים וסוף טוב, הכל טוב.

×
×
  • תוכן חדש...