Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מותר לי להשמיע כל היום ( חוץ מבין 2 ל-4 ואחרי 11 בלילה, יום כיפור וכל אלה ) מוזיקה מהאוטו באיזה ווליום שאני רוצה ?

שוטר לא יכול לעשות כלום בקשר לזה ?

פורסם

גם לי עלתה השאלה הזאת שאלתי איזה חבר מהעבודה שהוא ממקרה גם עובד במשטרה(מגב) והוא אומר ששוטר לא יכול לעשות כלום לך שאתה נוסע עם מוזיקה בפול וולייום

גם תחשוב שוטר לא יבוא אליך תפסתי אותך על עוצמת מוזיקה של 100 דיבלים רשיונות וקשה...;)

פורסם

תשמע, אני אישית נתקלתי בכמה שוטרים ברמזור וחלקם עמדו ממש מאחורי האוטו שלי עם הניידת, שמתי פול ווליום וכן אני חותם לך שהם שמעו את זה, והסאב דפק להם תראש חחח ***חחח היא לא מילה תקנית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים***

הם לא עשו לי כלום הם עקפו אותי הסתכלו עליי והמשיכו לנסוע...

פורסם

אני לא חושב שיש חוק מסוים בנושא הספציפי הזה

מה שכן אני יכול לספר זה שפעם בצעירותי נסעתי לי בכיף עם מוסיקה יחסית גבוהה באתי לעבור צומת ירוקה ולא שמעתי אמבולנס שרצה לחתוך את הצומת וזה היה לא נעים :) ואפילו קצת מסוכן

נגמר בטוב.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם
אני לא חושב שיש חוק מסוים בנושא הספציפי הזה

מה שכן אני יכול לספר זה שפעם בצעירותי נסעתי לי בכיף עם מוסיקה יחסית גבוהה באתי לעבור צומת ירוקה ולא שמעתי אמבולנס שרצה לחתוך את הצומת וזה היה לא נעים :) ואפילו קצת מסוכן

נגמר בטוב.

 

זה כבר בעיית ראייה לקויה .

איך אפשר לפספס את הצ'קלאקות של אמבולנס ?

עוד יבוא היום וגם לי יהיה Ford Mustang 67'

חסר לי רק כסף זמן מקום כלים וידע.

פורסם

ביום שתשמעו שאליקו, ישראל ואלי סאונדמן ישבו בכלא, תדעו שהחוק הזה נאכף והוא בתוקף :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בדרך כלל כשאני עומד ליד ניידת אני אוהב לשחרר לכיוונה כמה וויברציות ולא קורה כלום,אבל פעם אחת עצר אותי שוטר בצומת שהרמזור לא עבד ואמר שאני אקבל דו"ח לא זוכר את הסיבה, אבל מדובר בזה שאני לא אשמע צפירה של רכב או אזעקה עם ווליום כזה.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

יש חוק כזה בדרך כלל זה תקף על אנשים שקבוע נוסעים על פול ווליום בשכונות בשעות הבוקר המוקדמות.

 

קוראים לחוק משו אי סדר חבר שלי שהוא במקרה בצבא והוא משרת שירות משטרתי שמע על מישו שקיבל דוח כזה

 

בסביבות 1500 שקל:////.

 

הוא אמר שזה 1 למיליון שמישו מקבל את זה מתי שבן אדם לא מבין ומתעסק במערכת בחנייה באמצע הלילה בפול ווליום מגיע לו לפי דעתי.

פורסם

יש גם יש.

 

אתה יכול לשמוע עד מספר דציבלים מסויים, רק הבעיה שלא תוכל לדעת מה רמת הצדיבלים וגם לשוטר תהיה קצת בעיה לבדוק את זה .

 

כנ"ל גם לגביי הרכבת צופרים למיניהם ברכב וכל מיני מערכות כריזה.( אפשר להתקין, אבל שוב עד רמה מסויימת )

 

אם לא היה חוק כל אחד היה מתקין איזה מערכת כריזה מטורפת ברכב שלו והיה לנו רועש ברחובות. :lol:

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
ביום שתשמעו שאליקו, ישראל ואלי סאונדמן ישבו בכלא, תדעו שהחוק הזה נאכף והוא בתוקף :-P
:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

עמדה כבר ליידי ניידת. ואני בכוונה נתתי ווליום.

הם מבחינת סגרו חלונות וכאשר היה ירוק. לחצו חזק על הגז וברחו.

 

אבל בלילה אפשרי בהחלט לקבל דוח על ווליום. ברכב נוסע / עומד ואפילו ממערכת סטריאו.

וזה בגלל חוקי עזר של ערים למניעת הפרעה לציבור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כאשר הרכב עומד ויש מוזיקה חזקה יכולים להביא לך קנס "רעש" ככה קוראים לזה,

5 חברים שלי קיבלו את זה די מצחיק ועצוב יחד זה מה שאני יודע:)

פורסם

שלום לכולם,

 

קראתי את כל התגובות ויש מספר דברים שרציתי להסביר.

קיים חוק שעל הנהג ליהיות מרוכז והרעשים מסביבו יהיו במידה סבירה על מנת שיוכל לשמוע את תנאי הדרך למשל צפירה של רכב, אמבולנס, משטרה מכבה אש או כל דבר אחר.

 

אני לא יודע מה בדיוק הקנס אבל יש כזה דבר.

 

דבר שני מדי פעם (פעם בהרבה מאד זמן) משטרת ישראל יוצאת לרחובות לאכוף חוק זה והיא שולחת ניידות עם מדיי דציבלים.

זה שאתה לא יודע מה הרמת דציבלים שלך לא גורם לזה שלא תקבל דו"ח אם יש לך ספק כנראה שאתה צריך להנמיך. (אני לא בטוח כל כך בקשר לרמה המוגדרת בחוק). זה כמו שיתקלקל לך המד מהירות ותוכל ליסוע באיזה מהירות שאתה רוצה כי אתה לא יודע על כמה אתה נוסע.

 

גם כאן אני לא יודע בדיוק מה גובה הקנס.

 

בהצלחה :)

פורסם
זה כבר בעיית ראייה לקויה .

איך אפשר לפספס את הצ'קלאקות של אמבולנס ?

 

תתפלא אפשר במיוחד שאתה נהג יחסית צעיר (כמו שהייתי) ולא מעיף מבט ימינה

ושמאלה כשיש לך ירוק בצומת ואני מבטיח לך שרבים פה לא מעיפים מבט וסומכים על הירוק

אז אל תתחכם אני מספר מהנסיון שלי.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...