Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מורחים מצה ברסק עגבניות, מניחים גבינה צהובה, מתבלים בתבלין לפיצה וחוזרים על התהליך עם עוד 3 מצות כך שמתקבלת ערמה של מצות וגבינה. אופים בחום בינוני - גבוה עד שהגבינה למעלה משחימה מעט ואוכלים חם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

שנה שעברה נשארו לאמא שלי 2 חבילות מצה...

 

אז תרמנו אותם לארגון שמחלק אוכל לנזקקים

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

במדור בישול של "הארץ" הפיתרון שהציעו היה לפורר לתרנגולות ואם אין לכם אז לזרוק לים.

לדעתי תעשה מהם קמח מצה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

מצטרף להמלצה על קניידלך - זה מאכל די אהוב, בלי קשר לחג,

וגרסאות שמשתמשות במצה מפוררות נוטות להיות טעימות יותר ודחוסות פחות

בהשוואה לגרסאות קמח-מצה-תעשייתי.

 

ואם כבר אוף-טופיק - אני מתעב מצות לא רק בגלל הטעם,

אלא בעיקר בגלל ההיסטוריה שלהן: פעם, לכל עדה הייתה את המצה שלה,

והיו אפילו מצות רכות, משהו בין פיתה לפ'אתיר, ולשום רב לא הייתה בעיה עם זה.

עם תחילת המאה ה-20 ותיעוש העניין, כ-ו-ל-ם התיישרו לפי הקו הנוקשה ביותר,

שהוא הקו האשכנזי, וכולם נאלצים לסבול מאותו דיקט מגעיל ומכל הנגזרות

של החג הזה, שהפך מחג החירות לחג מסריח של כפייה דתית וכניעת הרוב הדומם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תקנה קופסה של "השחר העולה" והם יתחילו להיגמר לבד

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
במדור בישול של "הארץ" הפיתרון שהציעו היה לפורר לתרנגולות ואם אין לכם אז לזרוק לים.

עד לפני שנה היו בחצר המשפחתית שלנו לא מעט חיות שונות משונות. החל מתרנגולים, דרך ברווזים, ברכיות, ועד לזוג חמורים ואמו (שזה כמו בת יענה, אבל עוד יותר מכוער).

 

אף אחת מהחיות האלו לא הסכימה לאכול את המצות, למעט האמו. וגם הוא הפסיק לאכול את המצות אחרי שבוע+-.

וזה לא שהיה להם יותר מדי אוכל טעים אחר לבחור ממנו :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
וכולם נאלצים לסבול מאותו דיקט מגעיל ומכל הנגזרות

של החג הזה, שהפך מחג החירות לחג מסריח של כפייה דתית וכניעת הרוב הדומם.

 

אף אחד לא מכריח אותך לאכול מצות.

פורסם

הנה מתכון פשוט לקציצות מדהימות שניתנות לאכילה צהריים,ערב ובוקר במגוון אפשרויות.

 

לוקחים 6 מצות ,מחלקים לחלקים ומכניסים לקערת מים לכחצי שעה לריכוך.

באמצעות מסננת ,סוחטים היטב את המצות המרוככות.

מכניסים חזרה לקערה (לאחר שמרוקנים את המים ) טורפים פנימה 2 ביצים ,מערבבים ,טיפה מלח ,ויש לנו עיסה מוכנה לטיגון .

מחממים שמן במחבת.

באמצעות כף רגילה או כפית גלידה יוצקים פנימה.

לא לנסות להפוך ,עד להקשחה של הקציצה מצד אחד בכדי שלא תתפרק.

"משחקים" עם עוצמת האש לפי הרגש.

בהוצאת הקציצות הנהדרות ,רצוי לספוג את השמן באמצעות נייר לבן סופג.

זהו בעצם.

אפשר לאכול עם אבקת סוכר

אפשר עם מלח

פשוט וטעים !

בספרדית הם נקראים : בומוואלוס :lol:.

 

בברכה

מוטי.

פורסם
כולם נאלצים לסבול מאותו דיקט מגעיל ומכל הנגזרות

של החג הזה, שהפך מחג החירות לחג מסריח של כפייה דתית וכניעת הרוב הדומם.

כשנכנסתי בחוה"מ פסח לטיב טעם, התרשמתי מגודל ערימות הלחם ששכבו על המדפים

תקנה קופסה של "השחר העולה" והם יתחילו להיגמר לבד

:splat::nono::screwy: זוועה.

 

------------------------------------------------------

 

הנה מתכון של אמא שלי למאכל שנקרא "באבקה" (פיתה אשכנזית כשר לפסח):

 

לוקחים כמות גדולה של מצות.

טוחנים בבלנדר לפירורים.

משרים כ-40 דק' בחלב.

מוסיפים ביצה ומערבבים עד שמתקבלת עיסה.

מוסיפים מלח ופילפל שחור גרוס לפי טעם.

מטגנים על מחבט (רצוי טפלון עם כמות מזערית של שמן).

על ה"פיתות" שיצאו אפשר לשים פרוסות גבינה צהובה ולאכול חם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא יודע ,אני חילוני גמור אבל לדעתי זה דווקא נחמד הקטע של המצות זה לא באמת מגעיל זה סוג של קרקר כזה, שוב לא כמאכל בלעדי אבל דחילק זה כולה שבוע בשנה

...Our necessities are few but our wants are endless

×
×
  • תוכן חדש...