Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה המתרומם גדול יהיה

 

תהנה בדרכים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה!:-D

 

תגידו, מי שמכיר- למה לכל הרוחות, הדוושות לא כמו "באוטו רגיל", כלומר: דוושת ברקס וגז באותו הגובה (!!!!:shock:!!!), ודוושת קלאץ יותר גבוהה?:roll::? -אני השתגעתי לנהוג ככה, אחרי מכוניות האחרות- כל הזמן קופצת לי הרגל בין הגז והברקס!:? אני מבין, שהכל עניין של הרגל- אבל כשמחליפים אוטו כל שניה?!

 

 

P.S:

 

סופסוף הבנתי, למה לפני כמה שנים הזמנתי שני ספרי היינס ל-BX באי-ביי!:-D8):twisted: אגב, לא עובדים לי אורות מאחורה. בכלל. מחר או מחרתיים אנסה להבין, מה הסיפור! ווינקרים כן עובדים...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

לא מכיר את הbx, אבל אני יכול לומר לך שב ds דוושת הברקס נמוכה יותר מהגז, וזה גם לדעתי יותר הגיוני ובבודאי יותר בטיחותי.

בדוושות ברקס רגילות, בזמן בלימה יש להרים את הרגל מהדוושה, ולהוריד אל דוושת הברקס.

ואולם ב ds אין צורך להרים את הרגל ולהוריד, אתה רק מוריד את הרגל. כלומר את עושה חצי תנועה,

מכאן שזה גם חצי זמן. כך קוצר זמן התגובה בחצי. גם ביצו תנועה והיפוכה לא הבר הכי טבעי.

אריה

פורסם

מה שהרבה יותר גרוע מהגובה של הדוושה זה שהמהלך שלה הוא 0.

כלומר עוצמת הבלימה נקבעת לפי כוח הלחיצה על הדוושה ולא לפי המהלך שלה.

הדוושה בעצם כמעט ולא זזה .

אחרי שמתרגלים יש לרכב הזה בלימה מאוד חזקה וגם בלמי דיסק ב 4 גלגלים.

גם ההגה נמצא בזוית מוזרה ועם זרוע אחת רחבה מאוד אבל לא מסתיר את לוח השעונים אפילו לא טיפה כשהוא ישר.

הדבר הכי דפוק זה שאין שעון חום מנוע והרדיו נמצא נמוך מאוד ולא נוח להפעיל אותו.

פורסם
תודה!:-D

 

תגידו, מי שמכיר- למה לכל הרוחות, הדוושות לא כמו "באוטו רגיל", כלומר: דוושת ברקס וגז באותו הגובה (!!!!:shock:!!!), ודוושת קלאץ יותר גבוהה?:roll::? -אני השתגעתי לנהוג ככה, אחרי מכוניות האחרות- כל הזמן קופצת לי הרגל בין הגז והברקס!:? אני מבין, שהכל עניין של הרגל- אבל כשמחליפים אוטו כל שניה?!

 

 

P.S:

 

סופסוף הבנתי, למה לפני כמה שנים הזמנתי שני ספרי היינס ל-BX באי-ביי!:-D8):twisted: אגב, לא עובדים לי אורות מאחורה. בכלל. מחר או מחרתיים אנסה להבין, מה הסיפור! ווינקרים כן עובדים...

 

היתה לנו בזמנו BX 87 TRS ידנית

אחד הרכבים הנחמדים ביותר שהיו לנו

עד היום, בכל פעם שאני מחפש רכב ליומיום בזול

BX זאת אופצייה שפוייה ביותר

 

תהנה

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

לא יודע לאיזה רכב מתכון rostov 12 , אבל, ב ds באמת מהלך דוושת הברקס קצר מאד, זאת בגל העובדה שלמעשה אין משאבה מרכזית. דוושת הברקס מפעילה למעשה ברז שמאפשר זרימה של שמן בלחץ גבוה אל הברקסים.

לגבי ההגה,... לפחות בds יש כאן טריק שהוא מיוחד מבחינת העיצוב שלו, אבל עומד מאחורי הענין גם בטיחות. גלגל ההגה עם הזרוע האחת, אמור להחות מכוון לשעה "20 ל...." כשהגלגלים במצב ישר.

גם לא חוסם את לןח השעונים, והכי חשוב, אם כבר היתה תאונה, אם כבר הנהג לא היה חגור, ואם כבר הראש ניכנס בהגה, אז ההגה ישבר.

אריה

פורסם
גלגל ההגה עם הזרוע האחת, אמור להחות מכוון לשעה "20 ל...." כשהגלגלים במצב ישר.

גם לא חוסם את לןח השעונים, והכי חשוב, אם כבר היתה תאונה, אם כבר הנהג לא היה חגור, ואם כבר הראש ניכנס בהגה, אז ההגה ישבר.

אריה

פתרת לי הרבה כאב ראש והתלבטויות.

פורסם

הסתכלות מנקודת מבט של מישהו שרגיל לסיטרואנים:

תגידו, מי שמכיר- למה לכל הרוחות, הדוושות לא כמו "באוטו רגיל", כלומר: דוושת ברקס וגז באותו הגובה (!!!!:shock:!!!), ודוושת קלאץ יותר גבוהה?:roll::?

יישמע מצחיק, אבל בדיוק מהסיבה הזאת אני מסתבך עם הדוושות ברכבים אחרים (לא סיטרואן). זה אם מסתכלים מנקודת מבט אחרת.

מה שהרבה יותר גרוע מהגובה של הדוושה זה שהמהלך שלה הוא 0.

מוזר. ואני חשבתי שהקסנטיה זה הרכב היחיד שבו הברקסים תקינים. ברצינות, אם אתה מתרגל לברקסים של סיטרואן הידראולית, אתה מפחד לנהוג על רכבים אחרים. ברקסים של משאית יש לזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני כשעברתי מהBX לZX (חדשה מהחברה) חשבתי שהברקסים לא עוצרים.

בBX האוטו במהירויות נמוכות מסוגל לעצור כמעט על המקום.

וגם מבחינת המתלים -בשנות ה90 הייתי נוסע למילואים דרך כביש ת"א-באר שבע ויש בדרך כל מיני פיתולים שבBX לא הרגשתי שום פחד להכנס אליהם במהירות 110 -120 ,בZX פתאום זה נראה מפחיד.

מי שמכיר באיילון דרום אחרי הגשר של דרך לוד קיבוץ גלויות יש קטע כביש גרוע במיוחד עם פיתול בהתחלה ושיפוע מפחיד והמון מהמורות.

מהירות 110 בBX והרכב אפילו לא מתנדנד.

המתלים ההידראולים פשוט מנתקים את הנהג מהכביש.

פורסם

לעיתים, למי שאני חפץ ביקרם, אני מדגים את המיתלים ההידרופניאומטיים. ברחוב שמוביל אל הבית שלי יש במפרים. ברכב רגיל חיבים להאט כשעוברים. לא כך בds .אני יכול לעבור אותם בכל מהירות.

והנוסעים לא חשים בדבר. אלה שיושבים מאחור לא מגיעים עם הראש לתקרה.

אריה

פורסם

גם לי היתה BX בעבר. 16TRS אוטומטית מודל 88.

האוטו באמת היה נפלא (רק חבל שהיה גיר אוטומטי).

נסיעה לאילת דרך מצפה רמון היתה תענוג מוחלט, באמפרים אכן נעלמו כלא היו.

ללא ספק המשפחתית הטובה ביותר של התקופה ההיא.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אני זוכר שהגעתי לביתי עם הBX GTI שלי ולקחתי את ה205 של אח שלי למוסך,

ברגע שנאלצתי להשתמש בברקס, הייתי בטוח שהם לא עובדים וירדתי לשולים מפחד לפגוע באוטו שלפניי.

ה4 דיסקים על הBX GIT עוצרים אותה ביעילות של רכבי על, עוד לא נסעתי על רכב שבלם היטב כמוה.

 

גינדי, דבר ראשון מזל טוב על הרכישה האחרונה וברוך הבא למועדון (שעדיין אין :-D)

מצאתי גן-עדן לבעלי BX, פירוקייה עם לפחות 6 BX MKII מכל השנים.

אם אתה מעוניין, יש שם את כל החלקים להם אתה זקוק ועוד, פנה בה"פ

 

ואם אני בשוונג, מישהו שמע על הדגם הזה?!?

!BThvrs!BWk~$(KGrHgoH-DoEjlLlzR(4BKI-!8oF9w~~_1.jpg

כבר חתמתי...


×
×
  • תוכן חדש...