Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה קשר מאוד מאוד רופף.

זה שבBX GTI יש אותו מנוע כמו ב205 GTI ומערכת הידרופניאומטית כמו ב CX עדיין לא עושה את הDS קשורה ל205.

לדעתי לפחות.

תעשה נסיון ושאל שאלה טכנית על DS או CX בפורום הטכני של PSI ותראה שלאף אחד אין מושג.

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה אתה מזלזל בהם? אתה מכיר אותם? יש שם המון אנשים עם ידע נרחב גם באותם DSים ומה שלא יודעים אפשר ללמוד

חוץ מיזה אם אתה כולכך נמשך לרכבים הללו למה אתה לא משפץ DS? לך יש ידע נרחב ב DSים? למה אתה לא פותח עמותה\מועדון?

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אין לי כמעט בכלל ידע במכונאות וגם לא כסף כדי להחזיק/לשפץ רכב אספנות כלשהוא אבל מה הקשר?

בסך הכל אמרתי שאם היה מועדון כזה של סיטרואנים ישנים הייתי שמח לבוא למפגשים זה הכל.

לא מזלזל באף אחד פשוט לא מתעניין בפיג'ו ספורטיביות ,ממש לא,לא מושך אותי.

אני מאמין שאם הייתי יושב טוב מבחינת כסף הייתה לי DS או CX בחנייה אבל בגלל שאני לא אז אין.

מה לעשות שכל הכסף הולך להוצאות מחייה במצב הקשה של היום?

פורסם
זה קשר מאוד מאוד רופף.

זה שבBX GTI יש אותו מנוע כמו ב205 GTI ומערכת הידרופניאומטית כמו ב CX עדיין לא עושה את הDS קשורה ל205.

לדעתי לפחות.

.

 

ל BX מערכת הידראולית א ב ל לא כמו דורות קודמים לה.

פורסם

נא הסבר. מה ההבדל במערכות ההידראוליות של ה-DS/CX לזו של ה-BX? לשתיהן יש משאבה, מיכל עודפים, אקומולטורים ומערכת צינורות.

 

למה אתה מזלזל בהם? אתה מכיר אותם? יש שם המון אנשים עם ידע נרחב גם באותם DSים ומה שלא יודעים אפשר ללמוד

 

קובי, מי לדעתך בPSI מכיר איזשהו מנוע בוקסר של סיטרואן (לאו דווקא DS)? מי מכיר את המערכת ההידראולית? את מערכות השליטה של סיטרואן ישנות (מוטות לוויניים וכו')?

פורסם
נא הסבר. מה ההבדל במערכות ההידראוליות של ה-DS/CX לזו של ה-BX? לשתיהן יש משאבה, מיכל עודפים, אקומולטורים ומערכת צינורות.

 

לעניין הנוחות.

ב BX הבומבות הקדמיות ממוקמות על הגלגלים לשם חיסכון במקום בעוד שבדגמים קודמים על זרוע המתלה suspension

המחובר לגלגל.

ומפה המקצוענים ימשיכו...

פורסם

עזוב אותך זה אוטו בלי שוק.

יהיה לך קשה למכור.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ואני חשבתי לעצמי: מה יכול להיות יותר טבעי, מאשר ביום, שיש מצעד הגאווה ליקנות אוטו "מתרומם"?:wink::lol: -אז, קבלו בבקשה:

 

:twisted:8):lol::-D:wink::arrow:8):twisted:

 

כפי שרואים- הוא לא מושלם, אבל מקורי ויפה, במיוחד אחרי שעבר יוקוי ושטיפה בפנים ובחוץ! והוא נוסע לא רע!

 

כפי, שניתן לראות- חסר לי מכסה ווינקר ימני, מדיד שמן שבור, ומשאבת מים נוזלת- זה מה שאני יודע עד עכשיו. אני יד שלישית עליו. דגם TRS, הכל חשמלי, נעילה מרכזית וכ"ד. גיר רגיל, מנוע 1.6. עדכונים בהמשך.

DSCF0487.jpg

DSCF0488.jpg

DSCF0490.jpg

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ברחובות יש סיטרואן נדירה מאוד!!!!!!!!!

מדובר בסיטרואן ויזה GT TONIC שנת 86

לזמנה הציגה נתונים מרשימים מאוד 100 כ"ס

התנהגות קארטינג

ויפיפיה אמיתית

הצעתי לבחור(מבוגר) מחיר מסויים וסגרנו

אבל מבדיקה מתברר שהמנוע לא מקורי

אלא של סיטרואן ויזה רגילה 1300 סמק

אז ירדתי מהעניין

לאלו ששואלים האוטו נראה כך

http://images.google.co.il/imgres?imgurl=http://visavision.info/afbeeldingen/models/GTTonic.jpg&imgrefurl=http://visavision.info/modelstext.htm&usg=__1eFcBJoP_IAtSwI6z-R8Wf2fiqs=&h=176&w=300&sz=11&hl=iw&start=4&tbnid=4m_uq5LTb8Lw1M:&tbnh=68&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dviza%2Bgt%2Btonic%26gbv%3D2%26hl%3Diw

פורסם

גינדי אתה תותח!!

גם קרעת אותי עם המשפט שלך וגם מגיע לך צל"ש על התעוזה. תתחדש, הוא נראה שיגעון

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...