Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

KOBISO הייתה לך פעם בחיים שלך סיטרואן בכלל או שאתה סתם משועמם?

והשאלה המקורית הייתה למה אין מועדון סיטרואן בישראל?

פורסם

קובי עבר איזה סיטרואן אחת או שתיים, או עשרה...

ד"ר סובארו - אולי תסביר לי בבקשה במה C4 כ"כ חלומית לעומת זאר מתחרותיה?

פורסם

זה פשוט.

טבור הגה קבוע, לוח שעונים דיגיטאלי, מראות צד במיקום בלתי רגיל, קרוז קונטרול בקבוצה 2.

 

אלה הספיקו בשבילי להחליף את הפוקוס ליסינג ב C4 ליסינג ברגע שהיתה לי הזדמנות, למרות שהפוקוס נוחה יותר (גם מושבים וגם מתלים). (טוב... הקרוז לא היה שיקול...)

עוד יתרון זה יחסי העברה קצרים יותר ב C4 לעומת המשפחתומטיות אחרות.

 

היה הרבה יותר כיף לצאת בבוקר מהבית ולראות את ה C4 בחניה מאשר לראות את הפוקוס.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

:shock::shock::shock::roll::shock::loco: C4 יותר נעים לראות מהפוקוס (בהנחה, שהפוקוס הזה "ישן")?!?!?!?!?!?!?:shock::shock2: אולי C4-GT, או איך שלא נקרא הדגם עם שתי הדלתות... בעיניי- הפוקוס הראשון- אחת מהמכוניות היפות והמעוצבות מכל המשפחומטיות של סוף90-2000, ועד היום!

 

ולעניין הסיטרואן- דווקא יש עדיין לא מעט BX ים בשימוש יומיומי, רובם במחצב חיצוני לא משהו, אבל עדיין עושות את העבודה, בניגוד לטענה, שהם לא אמינים ומאד יקרים באחזקה- רוב מי שמחזיק אותם דווקא אנשים לא בעלי אמצעים לא מוגבלים, ממה שראיתי, ועדיין הם מחזיקים אותם!

אני מקווה, שגם לי תהיה BX בסופו של דבר, ועוד יותר מקווה (אבל ספק, שזה יקרה)- שאמצא סופסוף את ה-GS משנות ה-70, שאני מחפש כבר כמה שנים, וכנראה כבר לא שרדו בארץ... בינתיים אני עם צרפתיה אחרת, מבית המתחרה...:wink::twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אני חושב שקונצרן PSA מייצר בתקופה האחרונה פשוט מכוניות מעפנות ביותר שפשוט אין סיבה לקנות אותם...

ואם כבר בליסניג עסיקנן אין כמו ZOOM ZOOM BOOM BOOM

ומועדון סיטרואן או לא מועדון סיטרואן אני חושב שאירגונית מועדון PSI יכול להכיל תחת כנפיו הרחבות גם רכבי אספנות תוצרת פיזו סיטרואן טלבו... שכחתם את הגרסאות השובבות של ה 104 סמבה והויזה

 

sambaRallye.jpg

 

 

0098397001230410665.jpg

 

104%20zs%2080hp.JPG

 

1985_Citroen_Visa_GTi.jpg

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

על איזה ליסינג אתה מדבר? אני קניתי את הC4 מלובינסקי באופן פרטי בכסף שלי.

וגם הBX והZX אותו דבר.

ובקשר לליסינג לאיזה רכב אתה יכול להשוות את הC4 למזדה 3 ששוברת את הגב? לפוקוס 1600 שבקושי סוחבת ביחס ל C4? לסובארו B3 1500 שזה אחד הרכבים הכי עצובים ועגלתיים שנמכרים היום?

קטע שעוסק לגופו של אדם נמחק, חוות דעת פסיכולוגית תשאיר לפסיכולוגים. בני, מנהל פורום אספנות

פורסם

לאבא שלי יש הונדה סיוויק מודל 2008 בדגם המפואר שכולל את כל התוספות האפשריות לסיוויק.

שזה כולל בקרת אקלים,צנג'ר ל6 דיסקים בתוך הרדיו דיסק,ג'נטים מגנזיום,בקרת שיוט,שליטה על המערכת מההגה,פנסי ערפל קדמיים,ספויילר אחורי.

אבל את תנוחת הנהיגה המעוותת,הישיבה הנמוכה והכסאות הצרים והקשים התוספות האלה ממש לא משפרות.

וכל פעם אחרי שהוא יורד מה C4 שלי הוא מקלל את ההונדה במשך שבוע.

כשיהיה בC4 גיר שהוא לא AL4 הוא ירוץ ללובינסקי להזמין אחת.

 

חוץ מזה מה הכוונה ב"אני חושב שקונצרן PSA מייצר בתקופה האחרונה פשוט מכוניות מעפנות ביותר שפשוט אין סיבה לקנות אותם..." ?

מה רכב שהוא נוח ולא ספורטיבי זה רכב מעפן שאין טעם לקנות אותו?

לאנשים עם בעיות גב אין כמו הC4 בקבוצה 2 וגם למעלה מקבוצה 2.

פורסם

פששש הונדה סיווק 2008 עוד רכב מפואר ויחודי.............

 

עם יד על הלב מישהו יכול בכלל להשוואת בי הסטרואנים של פעם לבין היום?

XM וה BX האחרונות שנבנו לפי המורשת של סיטרואן

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
לאנשים עם בעיות גב אין כמו הC4 בקבוצה 2 וגם למעלה מקבוצה 2.

לאנשים עם בעיות גב יש דברים הרבה יותר מוצלחים מ- C4 בקבוצה 2 (פוקוס, מגאן, 308 ואחרות) אבל זה לא הכי רלוונטי לפורום אספנות.

פורסם
כשיהיה בC4 גיר שהוא לא AL4 הוא ירוץ ללובינסקי להזמין אחת.

 

יש כזה בארץ. קוראים לו גיר ידני.

 

אבא שלי עשה בעבר את הטעות של לרכוש 307 1.6 עם גיר אוטומטי.

בהזדמנות הראשונה הוא תיקן את הטעות, והחליף ל 307 עם גיר ידני (מנוע 2.0 ליטר)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

גיר ידני עם הפקקים של היום זאת לא אופציה בכלל זה פשוט סבל יום יומי.

היו לי במשך שנים צרפתיות ידניות וזה פשוט נמאס, אין שום סיבה בשנת 2009 להמשיך לסבול עם גיר ידני.

אני מעדיף בהרבה AL4 על ידני עם כל החסרונות שלו.

ובעניין הC4 מנוע ה2 ליטר עדיף בהרבה עם ה AL4 אבל גם היה יקר בהרבה (בתור חדש),אני לא בטוח שעדיין נמכר-הוחלף ב1.6 טורבו כמו ב308 .

מנוע ה1.6 ליטר 110 כ"ס בצירוף עם הAL4 פשוט חלש מידי על משקל הרכב וזה החסרון המשמעותי של הC4 כי זה גם גורם לצריכת דלק גבוהה למדי.

בכל אופן המנוע הזה הולך ומוחלף ברכבי PSA במנוע המיני של BMW עם 120 כ"ס.

פורסם

על טעם ועל ריח...

 

הוויכוח הנוקב כאן מראה לכולם שהתרבות המוטורית מחלחלת לארץ הקודש, טיפין טיפין,

אגב במדינה מתוקנת לכולם אמור להיות מקום וקורת גג...

 

לשמרני העבר והאספנות, לחובבי רכבי המרוץ והמאוץ, שרירים, קלאסיות, משודרגות, קסטום...ועוד.

 

במדינות מתוקנות אפשר גם לקנות רכב בן X שנים להפשיטו ולהתחרות איתו במסלול בסופי שבוע, סתם למען הכייף

 

ואפילו למעוך להתנגש וסתם להשתולל במקום מוגן ותחת פיקוח...אבל עד שלא יוכר בישראל נושא תרבות הרכב המוטורי

ונהיה כמו כל ארץ מתוקנת בחו"ל...נמשיך לחלום! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

זה מה שאני מתכוון: מי שמעריץ סיטרואנים הידרו פניאומטיים לא חייב להתחבר לאלה שבPSI אם הם לא מתאימים לו.

מה הקשר בין 205 GTI לDS לדוגמא? אולי מישהו יסביר לי?


×
×
  • תוכן חדש...