Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר אדם, שמחזיק ב-BX GTi ידנית, שנת 1989, בעלים קודמים: 00, עם 87,000 ק"מ, מקורית לחלוטין ומטופלת בחומרים הטובים ביותר שקיימים בשוק! אני מאוד מקווה שישקול את ההצעה שלי בחיוב וימכור לי אותה.:-o

 

מדובר בדגם הספורטיבי עם הזרקת דלק, ארבעה דיסקים, ABS (נראה לי שזה החל מ-88, לא?) וכו'.

מפתח קרוב ל115 כ"ס!

 

ולגנאדי: תתחדש ואני מאחל לך שתהנה מכל רגע! מדובר באחד מכלי הרכב היותר טובים (לדעתי) שעלו על הכביש בזמן האחרון!!! רכב חלומותי מגיל 0!

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלה-מישהו מכיר את הBX4TC ? ואם למישהו יש פרטים טכניים על הדגם הזה?

bx_4tc_01.jpg

bx_4tc_05.jpg

bx_4tc_04.jpg

bx_4tc_03.jpg

bx_4tc_09.jpg

bx_4tc_08.jpg

bx_4tc_07.jpg

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

הBX GTI שיובאה לארץ מ1989 -1991 לא הייתה GTI אמיתית אלא בעצם BX עם מנוע של 205 GTI 1600.

בגלל זה גם לא היה לה ABS כמו בBX19GTI .

BX19GTI יובאה מ1991-1993 עם מנוע בעל 125 כ"ס.

הGTI 1600 לא יותר טובה בהרבה אם בכלל מהBX 1600 קרבורטור הרגילה כי ההספק המירבי הוא 115 במקום 94 אבל המומנט נמוך יותר ובטורים גבוהים יותר.

המומנט המירבי התקבל ב4000 סל"ד במקום ב3000 והיה 13.5 קג"מ במקום 14 קג"מ ככה ששיפור משמעותי זה בטח לא היה.

מנועי הXU הרגישו הכי טוב בסלד בינוני ולא דווקא בסביבות הקו האדום שהיה בBX קרבורטור ב5750 ובGTI 1600 עלה משום מה ל6250 אם אני לא טועה ללא שום סיבה(עובדה שבZX זה חזר ל6000).

תוסיף לזה מערכת הזרקה עם חיווט גרוע ובעייתי ותבין למה הרבה GTI 1600 עברו לוובר הכפול שהיה בTRS.

מה שכן קוסמטית הרכב נראה יותר יפה ומהודר גם בחוץ וגם בפנים ויש לוח שעונים זהה ל205 GTI ,מושבים קדמיים עם תמיכה צידית,פנסי ערפל,צמיגים רחבים בחתך נמוך,ספויילר אחורי ועוד כמה קשקושים.

אם זה מעניין מישהו אני זוכר את כל המפרט המקורי של כל הדגמים.

בחו"ל היה לפני שיצאה הGTI דגם בשם BX SPORT עם 2 קרב' כפולים בנפח 1905 ו136 כ"ס וכמובן הGTI 16 עם מנוע MI 16 והספק 155 כ"ס.

יובאו לישראל גם BX19 לא מדגם GTI בשנות ה90 עם קרבורטור ו105 כ"ס דגמי TZS וTRS עם גיר אוטומטי או ידני.

פורסם
אני מכיר אדם, שמחזיק ב-BX GTi ידנית, שנת 1989, בעלים קודמים: 00, עם 87,000 ק"מ, מקורית לחלוטין ומטופלת בחומרים הטובים ביותר שקיימים בשוק! אני מאוד מקווה שישקול את ההצעה שלי בחיוב וימכור לי אותה.:-o

 

מדובר בדגם הספורטיבי עם הזרקת דלק, ארבעה דיסקים, ABS (נראה לי שזה החל מ-88, לא?) וכו'.

מפתח קרוב ל115 כ"ס!

 

ולגנאדי: תתחדש ואני מאחל לך שתהנה מכל רגע! מדובר באחד מכלי הרכב היותר טובים (לדעתי) שעלו על הכביש בזמן האחרון!!! רכב חלומותי מגיל 0!

רוב ה בי איקסים בארץ עלו על הכביש בסוף שנות ה80 והאחרונות בשנת 1992 ו1993 אז איך הגעת לזמן האחרון?

פורסם

כמה משפחתיות אתה מכיר שעלו על הכביש מאז 1992, והן יותר טובות מה BX?

 

אני אישית אוהב את ה 306 יותר מה BX אבל תן לי לבחור 306 או כל משפחתית קומפקטית חדשה יותר, אני אעדיף לנהוג ב 306.

 

כמובן שכאשר מכניסים שיקולי בטיחות, אבזור וזיהום, החדשות עדיפות, אבל בשביל הנהג והנוסע, עוד לא עשו לדעתי קומפקטית שתהיה יותר טובה מה BX או ה 306.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
רוב ה בי איקסים בארץ עלו על הכביש בסוף שנות ה80 והאחרונות בשנת 1992 ו1993 אז איך הגעת לזמן האחרון?

מבחינתי סוף השמונים תחילת התשעים זה הזמן האחרון...:roll:

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
שאלה-מישהו מכיר את הBX4TC ? ואם למישהו יש פרטים טכניים על הדגם הזה?

היה לה את המנוע של ה505, שהותקן אורכית - לכן ה"אף" הארוך

כבר חתמתי...

פורסם

זה לא מנוע של 505 זה מנוע חזק מאוד מייצור לא של PSA.

אולי קרייזלר ואולי משהו אחר לא ממש זוכר אבל בוודאות לא מנוע של פיג'ו סיטרואן.

הרכב הזה בכלל נראה מפלצתי ואכזרי.

פורסם

מנוע של קרייזלר אירופה, הופיע במספר דגמים סידרתיים (בגרסאות חלשות יותר) - אחת מהן היתה 505 טורבו.

 

אפשר לעשות חיפוש על 4TC בפורום. כתבתי על המנוע פעם.

פורסם

ארנון יכול להיות שהיה לה (BX4TC )מנוע של טלבו מטרה (TALBOT MATRA )?

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

היום ניסיתי קצת להבין, מדוע לא עובדים אורות מאחורה- וגיליתי, שמישהו כבר ניסה להבין את זה לפניי, כנראה ללא הצלחה- לפי הטסטר, שהיה זרוק בבגאז'!:lol::twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

לא היה זמן... אני יושב עכשיו עם הינס- לא ברור שם כלום!:?:-(

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

סממק, איך מפרקים את הפנס מאחורי- אני מפחד לשבור...:? למרות, שלא נראה לי, שזה הפנסים עצמם- הרי הכל לא עובד!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...