Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 156 TI שנת 98 -99


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש למישהו דעה למה לקנות\ לא לקנות אותה ?

 

אני יודע שDJO קנה כזאת רציתי לדעת איך האוטו הזה ...

 

תודה

דניאל.

 

עריכה :

**שניתי את השנה 98-99 **

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כשארצה לקנות אוטו הראשון שעולה לראש זה האוטו הזה , שמעתי שהוא מטריף ( נסעתי ב בדגם ה 2500 והתאהבתי ) .

 

לגבי עניין ה 1997 אין דבר כזה אלא רק המצאה של לוי המפגר .

 

מחיר השנתון 98 מצחיק לדעתי ביחס לתמורה 60 אלף !

 

שמעתי גם שדגם עם מנוע 2000 מתנהג יותר טוב בגלל משקל קטן יותר של המנוע .

 

וזה מה שאני יודע לפחות :)

בהצלחה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

יו :o

 

אני חושב שיש בודדות שנת 98 אז לא הייתי בונה על זה.

99 יש יותר אבל גם לא הרבה.

 

בקיצור, אני ממליץ.

אוטו שנותן תמורה מדהימה (בעיקר בשתי תחומים: הנהיגה והמראה) במחיר נמוך מאוד! לחשוב שחדש כזה עולה מעל 200אלף. בתחום המחיר אבל תיקח בחשבון שנכון שאלפא מאוד השתפרו מבחינת האמינות אבל עדיין יש בעיות, אנחנו נמצאים במוסך מידי פעם וכבר הוצאנו מספר אלפים.

 

תשאל שאלות ספיציפיות ואשמח לענות.

תצרוכת הדלק דרך אגב טובה ועומדת על כ 1:10 בנסיעה בין עירונית בעיקר.

פורסם
נראה לי שזה מה שאתה מחפש :http://luach.ynet.co.il/levad.asp?z=c&tz=usedcar&nkotcd=621174

כן זה זה תודה !

 

מנטה - שנת 2001 יקרה לי מאוד !! דיברתי על שנת 99 ההבדל הוא 53 אלף שקל.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
הרכב במצב טוב ושייך לרופא שמחליף כי הוא עבר ל-GTV.

 

סתם שאלה..

מה הקטע בכלל של כל ה"הרכב שייך לרופא"...

אז?! הוא חכם יותר ושמר יותר טוב על האוטו? הוא מהרופאים שלא עושים ביקורי בית אז האוטו לא נסע הרבה?? מה מה? מה כל כך טוב ברכב של רופא שמישהו יסביר לי!?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

מניח שזה בא להראות שלרוב זה שייך לאדם מכובד שאין לו עניין לקרוע את האוטו

במקרה הפרטי שלי (אבא רופא) זה אומר שכמעט לא נסעו על האוטו,18K בשנתיים וחצי.

פורסם

גם רופא יכול להזניח את רכבו.

אולי הוא גם נסע לביקורי בית רק בעיר והמנוע עבד קר תמידית?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שאלה :

 

האם ה156 הגיע ברמות איבזור שונות בשנים 98-99 זאת אומרת היית אופציה לסאן רופ ואופצייה למושבים מעור או שכל המכוניות יצאו אותו דבר מהסוכנות ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שאלה :

 

האם ה156 הגיע ברמות איבזור שונות בשנים 98-99 זאת אומרת היית אופציה לסאן רופ ואופצייה למושבים מעור או שכל המכוניות יצאו אותו דבר מהסוכנות ?

 

דניאל.

 

לא כל הרכבים הגיעו עם גג וריפודי עור.

פורסם
שאלה :

 

האם ה156 הגיע ברמות איבזור שונות בשנים 98-99 זאת אומרת היית אופציה לסאן רופ ואופצייה למושבים מעור או שכל המכוניות יצאו אותו דבר מהסוכנות ?

 

דניאל.

 

לא כל הרכבים הגיעו עם גג וריפודי עור.

או קיי אז כמה צריך לעלות (או כדאי לי לשלם) על אוטו במצב מושלם עם סאן רופ ומושבי עור ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שאלה :

 

האם ה156 הגיע ברמות איבזור שונות בשנים 98-99 זאת אומרת היית אופציה לסאן רופ ואופצייה למושבים מעור או שכל המכוניות יצאו אותו דבר מהסוכנות ?

 

דניאל.

 

לא כל הרכבים הגיעו עם גג וריפודי עור.

או קיי אז כמה צריך לעלות (או כדאי לי לשלם) על אוטו במצב מושלם עם סאן רופ ומושבי עור ?

 

דניאל.

 

לא? אז תתחיל לחפש.

 

זה לא מה שאמור למנוע ממך קניה או לא.. אני לא ידוע כמה לוי יצחק מוסיף על גג או ריפודי עור ב156 אבל זה לא שיש היצע מטורף של רכבים... תתחיל לחפש אחד במצב טוב, שטופל כמו שצריך וכו', בלי תאונות קשות, לא יד 12, ושיראה טוב. אם גם יהיו לו ריפודי עור תשלם גם עליהם. כמה? לא יודע, המחירון נעשה בתשלום. :roll:

פורסם

יש לי משהו ביד, אבל אני מוכר אותה :wink:

 

אני שואל כמה משלמים בערך על אלפא ראויה לקניה (מצב ג'דיד)... זה הכל, עם סאן רופ בלי סאן רופ, אם היא תיהיה מצויינת אני יקח אותה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
בודדות ביותר בארץ 156 משנתון 98'' date=' ולדעתי אין לך מה לחפש כי אף אחד לא ימכור בסכום כזה...הרכב מבוקש נורא.[/quote']

 

אני מחפש שנת 99, זה קודם כל, דבר שני, אני לא מפחד לחפש קצת (הרבה).

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...