Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני צריך בבקשה עזרה לגבי תקלה שיש לי באוטו

 

יש לי רנו קליאו 92

והיום שמתי לב שיש נזילה רצינית של מים מהלמטה של האוטו

זאת אומרת איך שאני ממלא מים הם מייד נוזלים החוצה

ובעקבות זה כניראה המנוע מתחמם תוך מספר דקות ומגיע לאדום

אבא שלי הלך היום לאיזה מכונאי שבדק את הרכב..

המכונאי אמר שצריך להחליף משאבת מים כי היא התקלקלה

ומכייון שזה חתיכת עבודה לעשות את זה (הוא אמר משהו גם על רצועת טימייניג..)

הוא דורש על הכל 800 שקל

העניין הוא שאני לא בטוח שבאמת המשאבת מים הלכה

כי כמו שאמרתי אייך שאני ממלא מיים במיכל הם מייד יוצאים החוצה זה אומר שיש איזה חור (אתמול, כשנהגתי, עליתי קצת בגסות על איזה מדרכה.. אולי זה מיזה שהאוטו קיבל מכה)

ואם זה משאבה אז הם צריכים להישאר.

לדעתי זה איזה מכה שהאוטו קיבל מלמטה ובעקבות זה ניהיה איזה חור או פיצוץ או משהו

השאלה שלי מה אתם חושבים על זה?

האם זה ניראה לכם כמו נזילה? ואם כן כמה אמור לעלות תיקון של זה

או שיש מצב שזה באמת משאבת מים.. ואז אני ישמח אם מישהוא יפנה אותי למישהוא אמין ויותר זול

 

תודה רבה וחג שמח

פורסם

עוז שלום רב, וברוך בואך לפורום !

שים לב הפורום, הוא פורום רכב מקצועי, אחד הטובים, אם לא הטובים ביותר ברשת האינטרנט.

ובכל זאת, חברי הפורום המקצועים שבינהם, אינם מסוגלים, לאבחן במדוייק, דרך מסך המחשב, את התקלות הקיימות ברכב.

אך מתוך ניסיונם הרב, ובזהירות רבה, ובהתאם לנתונים רבים שאתה אמור לספק, הם מסוגלים לתת הערכה מקצועית, קרובה ביותר למציאות, אך בערבון מוגבל מאד, לכן קח זאת מחשבון.

לדעתי המקצועית והבלתי מחייבת, החלפת משאבת מים, מצריכה פרוק חגורת טיימינג, עלות המשאבה והרצועה, ובתוספת אביזרי עזר, כגון מותחים, מחזירי שמן, מי קירור, צנרת בנדים, ועוד, היא כהערכה גסה, מעל שליש מהמיר שציינת.

עלות העבודה היא המרכיב הכספי הגבוה יותר בהרבה מעלות החלפים, ובגלל הקשיים בהחלפת המשאבה, המחיר שקיבלת הוא סביר בהחלט !

עם זאת, על מנת לקבוע האם המשאבה נוזלת, ולא איזה צינור גומי שהתחכך במדרכה, נקרע ועקב כל הנזילה הגדולה, לא ניתן

לאשר ולבדוק זאת דרך מסך המחשב, ולכן תזדקק לסמוך על אמינותו של המוסך, או לגרור את הרכב, למוסך אחר לשם קבלת, חחות דעת מקצועית נוספת,כדאי, אני בספק רב, וזאת לשקולך הבלעדי בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מסכים לגמרי עם צביקה, עם זאת, מערכת הקירור בקליאו מאוד פשוטה , ואין שם שום צינור שעלול לחטוף מכה מלמטה.

אם הנזילה היא מחלקו השמאלי של המנוע (כשאתה עומד מול הרכב) , אזי זו כנראה המשאבה.

 

אני מניח שברכב: מנוע אנרג'י 80 E6J

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

קודם כל תודה על התשובה המהירה, המלומדת, והמנוסחת (:

ואכן הנזילה היא בצד השמאלי של הרכב.. (כשעומדים מולו)

אז כניראה שזה כן משאבת מים ):

מחר אני אבדוק לייתר ביטחון בעוד מוסך

תודה רבה על העזרה

ושיהיה חג שמח

פורסם

עוז שלום רב !

קבל אזהרה וטיפ, כמתנה לחג הפסח:

הזהר רק, שבנדודים שלך בין מוסך למוסך, על מנת לקבל חוות דעת נוספת והצעת מחיר, השמר שלא ילך המנע בגלל התחממות יתר, שנובעת מהנזילה החמורה, שאתה בעצמך קבעת.

עדיף לשלם 800 שקל במוסך הנוכחי, מה שלשלם 6000 במוסך אחר שיזדקק להחלפת מנוע, ולא משאבת מים וחגורת טיימינג.

בהצלחה בכל מה שתחליט, ואנא חזור לפורום לעדכון.

בברכת חג שמח.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקיי

אז אני אעדכן מה עשיתי היום עם האוטו..

נסעתי למוסך שהבטיחו לי שיעשו לי מחיר זול (בעל המקום קרוב משפחה של חבר)

בדרך למוסך השתדלתי לא לחמם את המנוע וכשעלה החום מייד כיביתי את הרכב לכמה דקות כדי שהמנוע התקרר

במוסך אכן איבחנו את הבעיה במשאבת מים

וסה"כ הם יצאו איתי בסדר החליפו לי משאבת מים (רצועת טיימינג לא החליפו הם רצו על זה עוד 200 שקל)

תמורת 650 ש"ח

פורסם

שלום רב !

אם כך מתברר שהצעת המחיר הקודמת, שכללה החלפת רצועת טיימינג היתה סבירה , 800 שקל לעומת 850 במוסך הנוכחי, לדעתי היית צריך לאשר החלפת הרצועה, בפעם הבאה שלא תבוא, זה יעלה הרבה יותר.

בברכה

חג פסח כשר ושמח, וזהירות בדרכים.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כן הבעיה נפתרה (:

וגם המוסכניק הוציא את המשאבת מים הישנה היא היתה במצב גרוע-

הכל חלודה והיה בה חור קטן שכניראה מישם נזלו המים

×
×
  • תוכן חדש...