Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני צביקה,

ברשותיי סיאט איביזה אוטומט 2001, הרכב עם 50000 ק"מ בלבד,

 

עכשיו הבעיה שנוצרה לי שהיא בעצם הבעיה הראשונה שהייתה לי עם האוטו,

היא זה שהטורים עולים ויורדים בדרך כלל במצב סרק, או כאשר אני ברמזור או משהו כזה,

בדרך כלל בסביבות ה700 עד 2500, הוא אפילו נכבה לי ברמזור פעם אחת.

זה פעם ראשונה שאני נתקל בתופעה כזאת, הלכתי לצ'מפיון הם החליפו לי מצבר ואלטרנטור בנתיים, הראשון התרוקן כי השני לא מטעין אותו(לא קשור לבעיה),

וכרגע הם אומרים שהתקלה העיקרית הטורים האלה נגרם מבית מצערת, שמעתי את השם הזה

הרבה בזמן האחרון, אין לי מושג למה הם רוצים בערך 3000 שקל על זה, המחיר נשמע לי מוגזם,

שאלתי אם אפשר רק לתקן אותו, כי הבנתי עם הזמן שהוא רכיב עם הרבה חיישנים ובנוסף איזה קרמיקה שעושה משהו.

שמעתי גם את הביטוי ניקוי בית מצערת למרות שהם אמרו שזה לא באמת עובד.

בנוסף האוטו יצא מטיפול לפני כחודש, והבעיה הופיע מיד אחרי, מה שגרם לי לחשוד שזה אולי התוסף לדלק שמו לי, בעקבות הסבר משכנע שזה "ינקה לי את הצינורות", אולי זה פשוט העביר את כל הליכלוך לבית מצערת הזה???

 

תמיד שאני בצ'מפיון אני מרגיש שאני יוצא האמא של הפראייר,:evil:

אני צודק? טועה? מה אפשר לעשות? אפשר לתקן את זה? חייבים להחליף?

 

תודה לעונים.

פורסם

צביקה שלום!

ראשית יש לבדוק האם יש כניסת אוויר לאחד ממערכת הצינורות הגמישים ולאחר מכן את אזור הסעפת ובית המצערת.

בבית המצערכת בין החלקים שאמרו לך יש רכיב נחמד שמתקלקל לעיתים ואפילו קרובות ברכבים ובדגמים מסויימים והוא נקרא מנוע צעדים.שכן שמו הוא צעד נפתח צעד נסגר.יש לפעמים שניקויי הבית שלו מפיח ושומן עוזר ויש פעמים שממש רק יכול לעשות קצת בעיות.

לא חייב שבעיה זו תהיה מבית המצערת בכלל ויש לשים לב בזמן שיש את התופעה בפרט מאין היא מתחילה.

יכול להיות המון גורמים ועדיף לבדוק במקום נוסף.

יש?

:onfire:
פורסם

אני עם רפי.

 

בעיית המצערת ברכב זה היא בעייה ידועה אשר נקלטת ע"י מחשב הרכב.

 

אם נאמר לך שצריך להחליף מצערת זה המצב כנראה.

 

לפעמים נקיון וכיול מחדש עוזר, אך שום דבר אינו לנצח.

 

בכל מקרה סוד קטן: גש לרון ורוב הסיכויים שתגלה שהמחיר ירד כמעט בחצי ואנחנו מדברים על מצערת חדשה מנילון (לא מזויפת ולא תחליפית).

 

שיהיה לך יום טוב,

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אז בעצם מה שכולכם אומרים זה ללכת למוסך רון עם הבעיה

והוא מצקועי וזול.

 

באמת כולכם ממליצים עליו?

מאיפה שמעתם עליו דברים כל כך טובים?

בדרך כלל כל המוסכים שאני מכיר אין לי אף חבר מרוצה מהמוסכניק שלו..

פורסם

הרבה חברי פורום הגיעו אליו ויצאו עם חיוך על הפנים.

מאז הפעם הראשונה שהגעתי אליו בזכות הפורום לא עברה לי אפילו בראש המחשבה ללכת למוסך אחר.

אם אתה עדיין מתעניין כנס לפורום אוף טופיק וראה המלצות עליו.

אוטוטו אני גם מגיע אליו.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

gaspar: כ3000ש"ח בצ'מפיון עולה להחליף את המצערת. רק בצ'מפיון יכולים להחליף לך חלק רק בגלל שהוא מלוכלך.:bad-word:

זו בעיה ידוע ברכבי קונצרן VAG, ניקוי מצערת רוב הסיכויים יפתור את הבעיה, אך יכול להיות שיש בכל זאת צורך בלהחליף מצערת. כמו כן זה גם יכול להיות שילוב של חיישן טמפרטורה תקול +מצערת מלוכלכת (גם די נפוץ ברכבים הללו)...

בכל מקרה על תתקרב לצ'מפיון, משם תמיד תצא פראייר..:roll:

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

אני יספר מהנסיון שלי עם אותה איביזה ואותה בעיה בדיוק שפשוט אינפוזיה פשוטה לבית המצערת פתרה את כל הבעיות

של הטורים והנפילות למינהם, כמו שאני יודע מנסיון 3 שנים עם הרכב שכן פעם בתקופה צריך לעשות את זה.

כאמור אני חייב לשבח ולהפנות אותך לרון מכמה סיבות, הוא מקצועי, לא יקר יודע מה הוא עושה וברוב המקרים לא חשוב מה התקלה אתה תצאה עם חיוך מהמוסך, מצטער אבל אני לא מכיר הרבה מוסכים שבהם אתה יוצא בחיוך ממוסך ובטוח ב100% שלא עבדו עליך.

אז ידידי גש למוסך רון והשאר את הדאגות בבית, התקלה שלך מזערית ולא תעלה לך הרבה כסף כל עוד אין תקלה מכנית.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

הרכב שלי גם מטופל אצל רון בשנה האחרונה וכבר הייתי אצלו יותר מפעם אחת וכל פעם אני שמח שבאתי אליו

יש לי נסיעה א מבוטלת אליו.

בקיצור דבר איתו ולך אליו בגלל כל הסיבות שרשמו לך למעלה

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

בעבר הייתי בעליו של רכב כזה בדיוק, ואצלי הופיע אותה הבעיה, בסרק הרכב היה מעלה ומוריד טורים ולעיתים המהירות איטית במהלך נסיעה אף נכבה

 

ניקוי בית המצערת בעלות של 70 ש"ח פתר את הבעיה לתמיד

 

אזהרה: המהלך הניקוי נאמר לי כי המצערת יכולה להפגם ועלות ההחלפה יקרה מאוד

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...