Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחר התייעצויות אני שוב חוזרת לבקש את עזרתכם כאן - יש לי קורולה 2001 עם 123K ק"מ. אחרי שבמוסך המורשה הגענו למסכנה שהמנוע אוכל הרבה שמן, מנהל המוסך הציע לי לעשות טיפול פלאשינג גדול - משמע להשאיר את האוטו יומיים במוסך ולעשות ניקוי מקיף של כל הפיח. ההצעה שלו הגיעה אחרי שהוא בדק את כל שאר האפשרויות לסיבה שהמנוע אוכל הרבה שמן.

מנהל המוסך אמר שאו לעשות טיפול גדול של שיפוץ מנוע (שזו השקעה גדולה מאוד ואולי לא כדאית מבחינת השקעה ברכב יש שנייה) או להמלצתו לעשות פלאשינג מקיף שישפר את ביצועי המנוע ב 80% (לדבריו, אין 100%) ויאריך את "אורך החיים" שלו.

רציתי התייעץ איתכם, שוב, אחרי שקראתי את כל ה"בעד ונגד" פלאשינג, מה דעתכם?

קיבלתי הצעת מחיר (במסוך המורשה) שכולל טיפול שגרתי + טיפול פלאשינג גדול בסך 2300 ש"ח. האם זה כדאי במחיר הזה?

 

תודה רבה ואשמח לעזרתכם

פורסם

במחיר הזה אפשר כמעט לעשות "רינגים" (הח' טבעות בוכנה). האם מדובר על הורדת ראש המנוע וניקוי כל המעברים? אחרת לא ברור לי מה גדול במילוי חומר מקופסה לתוך המנוע, הרצתו במשך עשר דקות, ריקון השמן והחלפתו בחדש.

האם בוצעה בדיקת קומפרסיה שתגלה מה מצב טבעות הבוכנה?

 

ממליץ לגשת לעוד מוסך. על פי הנתונים שמסרת, משהו מריח לא טוב בהצעה.

פורסם
במחיר הזה אפשר כמעט לעשות "רינגים" (הח' טבעות בוכנה). האם מדובר על הורדת ראש המנוע וניקוי כל המעברים? אחרת לא ברור לי מה גדול במילוי חומר מקופסה לתוך המנוע, הרצתו במשך עשר דקות, ריקון השמן והחלפתו בחדש.

האם בוצעה בדיקת קומפרסיה שתגלה מה מצב טבעות הבוכנה?

 

ממליץ לגשת לעוד מוסך. על פי הנתונים שמסרת, משהו מריח לא טוב בהצעה.

 

כן, מדובר על לפתוח את המנוע ולהריץ 18 ליטר תוסף כדברם... ולהשאיר את האוטו למשך יום וחצי במוסך. אני חייבת לציין שעד עכשיו המוסך היה מאוד ידידותי ולאורך מספר חודשים שאנחנו יודעים על הבעיה, לא מיהר להציף אותי בטיפולים יקרים נוספים...

אני לא יודעת אם עשו בדיקת קומפרסיה, אבל כשהבנו שיש בעיה, אז הם בדקו את כל הכיוונים האפשריים, בסוף מתחו את רצועת הטיימינג (אם אני לא טועה, כך קוראים לזה) ומנהל המוסך קיווה שזו היתה הבעיה, אבל לא...

 

אולי באמת כדאי ללכת לעוד מוסך מורשה להתייעצות...

פורסם

לאט לאט.

האם בפירוש ציינו שמדובר על פתיחת המנוע, כלומר הורדת הראש וניקוי המעברים שלו?

אם כן, מדובר כמעט בוודאות בשיפוץ ראש ואז המחיר סביר.

אם לא - זה לא מריח טוב.

 

לא חובה ללכת למוסך מורשה, אגב.

פורסם
לאט לאט.

האם בפירוש ציינו שמדובר על פתיחת המנוע, כלומר הורדת הראש וניקוי המעברים שלו?

אם כן, מדובר כמעט בוודאות בשיפוץ ראש ואז המחיר סביר.

אם לא - זה לא מריח טוב.

 

לא חובה ללכת למוסך מורשה, אגב.

 

+1.

תחושת בטן שלי שמדובר באינפוזיה + הוספת פלאשינג לשמן מנוע... קצת יקר לטעמי 1000 ש"ח.

 

18 ליטר תוסף? מריח לא טוב זה אחושרמוטה אנדרסטייטמנט.

 

כשמנוע אוכל שמן (וזאת בהנחה שהוא באמת שורף את השמן ואין נזילה סמוייה כלשהי) הפתרון שאני מכיר זה החלפת רינגים בלבד.

אין פתרונות קסם.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
×
×
  • תוכן חדש...