Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני מניח שחלק לא זוכרים אותי ביכלל וחלק שלא מכירים אותי אבל לפני כימעט שנה ניכנסתי לפורום בפעם הראשונה ומפה התחילו היטלבטויות שלי ואנשים שבאמת רצו לעזור לי ואני פשוט מיהרתי מידי ולא לקחתי את הזמן כמו שהציעו לי והלכתי וקניתי מערככת בתקציב די מכובד של 4 אלף שזה מה שהייה כלול בתוכה: 4יציאות מונו ר"ד 2זוגות קומפונטים2סאבים קבל מתח ותיבה של חברות ממש סבירות מה שנישמע הצעה מפתה אבל תמיד תמיד תמיד הזול עולה יקר בסופו של דבר . ובהתחלה נהנתי לישמוע מימנה אבל מהר מאוד הבנתי שעשיתי טעות והתחלתי שידרוגים ואז כבר הגעתי לתקציב של 6 אלף עם מערכת מחורבנת...ולמזלי מצאתי פריאר שקנה את המערכת ב4 וחצי אלף(הוא הייה ילד מיתלהב).אז עכשו אני רוצה איך אומרים"לילמוד מטעויות" ולשמע להצעתכם הייתי רוצה להרכיב מערכת בשווי 6K

שתיכלוו

ההרכב הוא:מאזדה 626

ר"ד

מונו

4ערוצים

קומפונט

סאב

תיבה

והתקנה... ואם ממש נחוץ אפשר ללהוסיף עוד 500 שקל ובמידה שניצטרך לוותר על משהו אני מעדיף לוותרר על המונו (רק אם זה באמת נחוץ)

עכשו לחברה הצעירים שלא מבנים כמוני אל תעשו את השטות שאני עשיתי למה מי שפועל מהר אוכל אותה

פורסם

אני מצטער שנאלצת ללמוד בדרך הקשה - אבל יפה שמצאת דרך לצאת מזה.

 

לעניינינו, תריץ חיפוש יש לא מעט הצעות ומפרטים מהזמן האחרון.

 

חכה להפתעות מ LOUD N' CLEAR (אמורים להיות מבצעים אוטוטו) - גם בלי מבצעים, אני ממליץ לך על ביקור אצל רוני.

...CASKA for life

פורסם

לא שמעתי בחיים על המגברים האלו או הקומפונט או סאב...אם פה בהאתר עוד יבואנים?..או אנשים שמוכרים?(דרך אגב אין לי בעיה עם יד 2)

פורסם

בשביל מזרחית ודיכאון אני לא חושב שיש לך מה להשקיע במערכת בתקציב של 6K.

המוזיקה מוקלטת בצורה גרועה ביותר, וכל מערכת סבירה אמורה לספק אותך.

דוטק אוביישן/פולס אם רוצים יותר זול, קיקרZX850.4 שמוצר למכירה באתר פה ביד שנייה, פיוניר 6050 , ו2 קיקר C12-- כל אלה בהתקנה טובה יעשו את העבודה מעל ומעבר.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

על סאב אני ממליץ לך ללכת על רוקפורד p3 סאב מעולה לא יקר מאוד נותן תמורה מלאה לכסף איכותי עם דיוק אדיר

פורסם

שמעתי שהרקפורד צריך הגברה רצינית והם מוצרים שאוהבים חשמל?...דרך אגב איך הסאבים של AA אני קוראה עליהם רק ביקרות טובות

 

MR.sUB:אז כמה אתה מעריך שאני צריך לקנות מערכת?

פורסם

מה שהצעתי לך זה בסביבות 4K וגם אני חושב שאפשר פחות.

בשביל מזרחית ושחורה לא צריך איכות יותר מידי והשני סאבים שציינתי יתנו לך אחלה באס בשחורה.

מעבר לזה, אם אתה כבר שומע הרבה אלקטרוני ובאסים מהירים, פה כבר צריך סאבים אחרים. תלוי אם זה שווה לך 2K השקעה כשאתה שומע פעם ב-100 שנה טרק אלקטרוני מהיר.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

מערכת איכותית עד 6500 שח כולל התקנה

 

סאב IDV3D2 +תיבה = 950 שח

קומפוננט קידמי HAT קלארוס = 1950 שח

מגבר סאנדאון 100.4 = 1800 שח

רדיודיסק אלפיין 9870 = 700 שח

התקנה איכותית = 1100 שח

--------------------------------------

סהכ 6500 שח.

פורסם

הייתי לוקח את מה שאודיו קינג הציע לך רק עם ר"ד פיוניר מסדרה 5 בגלל האפשרויות שהוא מציע לך.

האלפיין הנ"ל לא נותן את התמורות של אחיו הגדולים והטובים ממנו.

סאב הייתי הולך על האסאסין של AA, ואל תחשוש מפני שהוא מוצהר 250 RMS, ההספק הנוסף יעשה לו רק טוב. מה גם שאני מאמין שבתור חבילה (הסאב שהצעתי + המגבר של סאנדאון + הקומפוננט קלארוס) הם כולם מאותו יבואן ואני מאמין שהמחיר ייצא לך די נוח.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...