Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן רובנו נופלים כ"קורבנות" לאנשים אלו ישנם כאלה שמתפרנסים מזה וגורמים לכולנו בעיות כאלו מרגיזות:evil:

צריך לנסות ולתפוס עוד ועוד ולהחמיר בחומרת הענישה עד שיבינו שזהו עסק לא משתלם כלל.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

לצערי, יצא לי בעבר לפרסם תמונות של אודי a6 שגם חנתה בחניות תת קרקעי שפירקו לה מכסה מנוע, טמבון קידמי והרבה חלקי מנוע. בפחות משעה (חבר שחזר ממשמרת לילה ראה את האוטו שלם ושעה וחצי אחרי זה בבוקר כבר האוטו היה מפורק).

מקווה בישבילך שהנזק באמת יסתכם בכמה שפחות כסף...ממש מעציב ליראות את התופעה הזאת.

פורסם
אכן רובנו נופלים כ"קורבנות" לאנשים אלו ישנם כאלה שמתפרנסים מזה וגורמים לכולנו בעיות כאלו מרגיזות:evil:

צריך לנסות ולתפוס עוד ועוד ולהחמיר בחומרת הענישה עד שיבינו שזהו עסק לא משתלם כלל.

 

הצחקת אותנו.

אני לא זוכר איך קראו בדיוק לתוכנית, אבל הייתה תוכנית על גניבת רכב, והיה שוטר שתפס את אותו אדם פעמיים באותו שבוע ( או שבועיים ) שמנסה לגנוב רכב.

כמובן שבפעם הראשונה הוא היה אמור להיכנס לכלא לתקופה טובה, אבל זה מה שקורה שמערכת המשפט שלנו היא בדיחה אחת גדולה.

פורסם

קודם כל הצחקת אותי ולא אותנו אחרים יקבעו זאת ,שנית אני יודע שזהו מצבה של מדינתנו מבחינת מערכת בתי המשפט

פשוט היתה לי הצעה שזה מה שצריך לעשות לגנבים אלו שאנו יודעים מי הם (לפחות רובם) ולנסות למגר כמה שיותר את

התופעה הזו.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

עכשיו שאני חושב על זה, יש טיפה אור במקרה הזה.

יש לך מזל שהאוטו חנה בחניה תת קרקעית מכיוון שאם הייתה חונה בחוץ רוב הסיכויים שלא היה נשאר לך מה לתקן.

מכיוון שרשמת שאין לך מקיף אז עדיף לשלם 5K ש"ח קנס ולהשאר עם הרכב מאשר שיקחו את כל האוטו ולא תקבל שום פיצוי (עד כמה שזה עצוב להגיד את זה).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

זה מצב מתסכל מאוד.

כואב הלב להיות במצב כזה ושלמוע על דבר כזה.

ברשותי הונדה סיויק שנת 92,קניתי עוד הונדה לחלקים,שנת 95.

שלמה לחלוטין ולקחתי מימנה את המנוע וכל מערכת החשמל של החלונות והנעילה מרכזית.

יש לי את הדלתות עצמן,אם תהיה מעוניין תוכל ליצור איתי קשר אני מהדרום(אשקלון).

אנסה להיסתדר אתך כמה שיותר על הדלתות,צור איתי קשר במידה ותהיה מעוניין.

שחר:0575708909

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

ממש כואב הלב לשמוע ולראות מקרים כאלו...

 

לפחות דבר אחד טוב יצא (אולי) מהפרסום של המקרה,

 

אם בזכות "שחר מכלוף" (המגיב מעלי) הוא ימצא חלקים כדי לשקם את מכוניתו....

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
קודם כל הצחקת אותי ולא אותנו אחרים יקבעו זאת ,שנית אני יודע שזהו מצבה של מדינתנו מבחינת מערכת בתי המשפט

פשוט היתה לי הצעה שזה מה שצריך לעשות לגנבים אלו שאנו יודעים מי הם (לפחות רובם) ולנסות למגר כמה שיותר את

התופעה הזו.

 

הכוונה לא הייתה לתקוף אותך ( סליחה אם זה מה שהבנת... ) אלה להגיד שאף פעם לא התייחסו לזה ברצינות ולא ימשיכו להתייחס לזה.

פורסם
הכוונה לא הייתה לתקוף אותך ( סליחה אם זה מה שהבנת... ) אלה להגיד שאף פעם לא התייחסו לזה ברצינות ולא ימשיכו להתייחס לזה.

 

סליחה עם זה מה שחשבת גם אני לא באתי לתקוף אף אחד הרעיון שלי הוא מתוך כעס ותסכול שחייבים לעשות משהו בנידון,

ותאמין לי שאני יודע מה הולך במדינה הזאת.:-)

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

למה ישר לקפוץ...

אולי היו לו דפיקות בדלתות ובטמבונים ועמותת "שקר כלשהו" שמתעסקת בתיקוני פחחות בהסתר לקחה על מנת לתקן ולהחזיר במצב חדש?:-)

טוב האמת שסתם ניסיתי להעלות את מצב הרוח.. ממש מוזר לראות גניבה כזאת..פעם ראשונה ששמעתי שעושים דבר כזה.

משתתף בצערך.

פורסם

מי שעשה את זה חיכה הרבה זמן ובדק בדיוק מה שעות הפעילות שלך עם הרכב. הגיע מוכן עם כלים, ומה שבטוח המון נחישות לקחת חלקים של הונדה.

אח שלי אני מצטער בשבילך.הייתי מוסיף כמה הערות קשות אבל אני מכבד את חוקי הפורום

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...