Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקרה קרה בשכונת ארנונה. ממש קרוב לארמון הנציב.

דוד שלי לפני כמה שבועות ניסה להכנס לרכב שלו וקפצו עליו 3 בלשים (בארמון הנציב) שחשבו שהוא פורץ.

זו הסיבה שמספר הפריצות ירד אצלכם.

 

חבל שמאה מטר מהשכונה שלך, הבלגאן חוגג ואנשים יכולים לפרק שלושתרבעי אוטו באמצע

הלילה בלי שאף אחד ישים לב.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא ייאמן מה שהולך במדינה הזאת...

אגב בשביל מה לא לגנוב את כל האוטו?הרי זה שווה להם יותר כסף...ולמה אוטו כזה?[אני לא מעליב אני רק אומר שאם הם עשו עבודה כזו על הרכב אז למה לא על משהו יותר יקר...]

"הקש על ה5 ביטוח ישיר, הקש על ה6 גיהנום :evil:"

"יש שלושה סוגים של נהגים: הנהג הזהיר (שמודע להכל), השיכור (שמודע לחלק) והאישה (מהסוג שלא מודעת לכלום מעבר למראת האיפור)"

פורסם

לא נעלב אחי, כל אחד ומה שהוא מסוגל לקנות.

 

הבנתי מהמשטרה, וגם מהמוסכניק שלי שזו כנראה הייתה "הזמנה".

 

מישהו שפירקו לו את הדלתות , או עשה תאונה, וביקש חלקי חילוף..

ככה זה עובד כאן.

 

ועכשיו אני אחפש חלקי חילוף , ומי יודע, אולי אני אקבל גנובים בלי שאני יודע

 

או את שלי חח

פורסם

גניבות תמיד יהיו. ואחד הפתרונות היעילים הוא חוק דרומי. הרתעה עובדת.

 

מה שמזכיר לי שאני מכיר אדם שסביב ביתו יש שלטים ב3 שפות

בעברית: ברוכים הבאים

באנגלית: שטח פרטי

בערבית: אנו לא קוראים למשטרה (עם ציור של אקדח ליד)

פורסם

לך תוציא רישיון לאקדח. לא כזה פשוט.

 

המדינה מסרסת אותך. הפשע חוגג. המשטרה על הפנים. ולא נותנים לאזרחים כלים

להתגונן.

פורסם

גנבו גם את לוחיות הרישוי, הגשתי תלונה במשטרה, לא שזה יעזור לי - כל פעם ששוטר תנועה יעצור אותי

אני יעוכב לתשאול אם אני בעל הרכב וכו' וכו'.

=[

 

יש לך אפשרות נוספת, כדי להקל על עצמך ועל זמן העיכוב של השוטר בבדיקה, לשאת עם רשיונות הרכב באופן קבוע את התלונה במשטרה, שהגשת על גנבת החלקים, וגנבת לוחיות הזיהוי של הרכב.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה בדיוק הזמן להתקין מצלמות אבטחה סמויות כדי שכולם יוכלו לישון בשקט בעתיד.

 

התרומה של המצלמה שואפת ל אפס! מנסיון מר עם ג'אנטים וצמיגים חדשים.

גם אם תלך עם הסרט למשטרה תקבל תשובות של "אין לנו למה לראות את הסרט,אין לנו מה לעשות עם זה" או היומנאית "מה אתה רוצה שאני יעשה עם זה-תגיש תלונה"

ואחרי מסע שכנועים ופניה למפקד התחנה תקבל תשובה "ראינו את הסרטון(ואני די בטוח שהם לא) במידה ויהיו התפתחויות אנחנו נדאג לידע אותך"

ואני לא מדבר על היחס המזללזל שתקבל בתחנה וביזבוז הזמן..

בינתיים עולם כמנהגו נוהג בקופה של 6 חודש נפרצו עוד שתי מכוניות בחניון הנ"ל

ד"א הפרצופים נראים די ברור בהקלטה, אבל זה לא ממש מעניין את המשטרה. לכן אין שום טעם להשקיע במצלמה

פורסם

משתתף בצערך. מקרים כאלה לא חדשים בדרום הארץ, מגיעים למוסך או פירוקיה ומבקשים איזה חלקים שאתה צריך.

אם הם אומרים שהם מזמינים חלקים כאלה, לרוב הם יגיעו כגנובים מרכב אחר.

 

 

JEP.

פורסם
משתתף בצערך. מקרים כאלה לא חדשים בדרום הארץ, מגיעים למוסך או פירוקיה ומבקשים איזה חלקים שאתה צריך.

אם הם אומרים שהם מזמינים חלקים כאלה, לרוב הם יגיעו כגנובים מרכב אחר.

 

 

JEP.

 

 

בגלל זה לקח לצ'מפיון כשבוע להביא לי כיסוי לידית הילוכים! :lol:

 

 

 

וברצינות, באמת באמת מזעזע. זה החיסרון בחניון סגור.. אם הוא שקט מידי, אפשר לעבוד על הרכב כמה שעות בכיף.

תאמין לי צריך בלילה לחבר את השלדה של הרכב לחשמל ומי שיעז לגעת בו תמצא אותו שוכב מת ליד הרכב בבוקר.

פורסם

כבר דיברנו על הקטע של המכת חשמל, נכון שאי אפשר להכין עוגה בלי לשבור כמה ביצים אבל שלדה חשמלית בטח תהרוג ימבה ילדודס.

 

משתתף בצערך ובזעמך.

 

נ.ב

מי לעזאזל צריך חצאית של קליאו ספורט!?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

בסדר, במלחמה יש גם קורבנות. לפחות יהרגו בשביל מטרה נעלה ;)

 

ואני בטוח שאפשר לבודד את החלק החיצוני של הרכב, ככה שרק מי שמתעסק עם הצירים, הג'נטים וכו' יקבל את מה שמגיע לו

פורסם

לפני הרבה זמן קרה מקרה כזה לחבר של דוד שלי.

היינו בחתונה, הוא החנה בחניון קרוב, וכשהוא חזר האוטו היה מפורק. גלגלים, מושבי קידמיים, מערכת, פנסים דלתות, בעצם כל מה שניתן לקחת- לקחו, למעט הרכב עצמו. היה מדובר בטויוטה לאנדקרוזר אני חושב.

כולי צער מלראות את התמונות האלו, אני מאחל לך רק הצלחה במציאת חלקים חדשים לרכב.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...