Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יופי של תרומה לכלכלה הפלסטינית.

הם כנראה עשו עבודת בילוש (יותר טובה משל המשטרה שלנו) ופשטו לך על הרכב לפי הזמנה.

אגב, לא צריך יותר מידי כח, רק מברגה טעונה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כמו ש-bar72 כתב, עשו עבודת בילוש מעולה עם המון תצפיות ופירוק במשך זמן קצר.

למי ששאל אם לא עדיף לגנוב את כל הרכב, הם יודעים שעונש על גניבת רכב הרבה יותר חמור מהעונש על גניבת חלק מרכב (והם יודעים שהם עלולים להיתפס), השיקולים שלהם היו שעדיף להם לעבוד קצת יותר קשה על תצפיות ולקחת את החלקים שהם צריכים, מאשר לגנוב את כל הרכב. ייתכן שהגענו לעידן חדש, שבו החלקים נגנבים במקום ולא נלקחים לשטחים?:-). לחבר שלי במודיעין עשו אותו הדבר אתמול, כנראה שמדובר באותם חבר'ה.

Xbox12341

פורסם

לגבי תיקון מול רכישת אחת אחרת - הבחור שהמליץ על אופציה זו טועה לחלוטין.

 

ניתן לרכוש את הדלתות והבגאז' ולעשות צביעה ברמה סבירה על הרכב כדי לתת צבע אחיד לכל הסיפור.

 

לטעמי עדיף להשכיב 5000 ש"ח על תיקון של הרכב מאשר לרכוש אחד אחר ב-15 אלף ש"ח. עניין של חשבון פשוט.

פורסם

וואו, כזה דבר עוד לא ראיתי!

 

חשבתי שגונבים רק חלק מרכב רק בסדרות טלוויזיה כמו 'עבודה ערבית', ולא במציאות.

 

אין לך מצלמות אבטחה בחניון? תברר עם הועד בית או משהו..

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

אם זה לא מאוחר מידי תבקש מהמשטרע לקחת תביעות אצבעות מהרכב

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יש שער בכניסה לחניון. אבל יש איזה חלון גדול ליד הכניסה, הם כנראה נכנסו משם פרקו, וזרקו את החלקים דרך החלון שיש שם.

אף אחד לא האמין למראה עיניו, לא השוטרים, לא החבלן, לא המז"פניק ולא המוסכניק. צריך ביצים של בת יענה בשביל לפרק רכב בצורה כזו.

 

אין לי ביטוח מקיף

אין מצלמות במקום

יש הזעקה, אבל ההערכה היא שהוא לא היה לבד, כנראה שבר את החלון - וחבר שלו מיד פתח מכסה מנוע וקרע את החוטים של ההזעקה.

 

ומבירור ראשוני, עולה שעלות תיקון (2 דלתות, מכסה תא מטען, ופגוש קידמי) מתחיל מ6.000 ש"ח

וזה במידה והם באותו צבע של הרכב, ובלי לקחת בחשבון עבודות חשמל, הבחור קרע את כל ה"צמה" של החשמל

שמגיעה לדלת (חלונות חשמל, נעילה מרכזית) וכו'.

 

גנבו גם את לוחיות הרישוי, הגשתי תלונה במשטרה, לא שזה יעזור לי - כל פעם ששוטר תנועה יעצור אותי

אני יעוכב לתשאול אם אני בעל הרכב וכו' וכו'.

 

כל מה שנשאר זה לאחל חג שמח

ולהמשיך הלאה =[

פורסם

מבירור ראשוני, עולה שעלות תיקון (2 דלתות, מכסה תא מטען, ופגוש קידמי) מתחיל מ6.000 ש"ח

וזה במידה והם באותו צבע של הרכב, ובלי לקחת בחשבון עבודות חשמל, הבחור קרע את כל ה"צמה" של החשמל

שמגיעה לדלת (חלונות חשמל, נעילה מרכזית) וכו'. [

 

 

ראשית - אני ממש משתתף בצערך.

 

שנית - לפני שתתחיל לתקן הייתי מציע לך לשקול היטב את העניין:

כמה שווה הרכב שלך? תפחית משווי השוק של הרכב (כשהוא תקין) את עלות התיקון המשוערת ותקבל את שווי הגרט של הרכב שלך.

עכשיו שאלת המפתח - כמה אתה יכול לקבל בעבור הרכב במצבו הנוכחי?

 

אם הפער קטן עד זניח, יתכן שעדיף לך להוריד את הרכב מהכביש.

פורסם

נסה להעזר במודעות האלה, הן יכולות לחסוך לך הרבה מאוד כסף.

אם אצל סוחרים 2 דלתות, טמבון ומכסה מנוע זה 6000 ש"ח, אז אצל מישהוא פרטי תתחיל ב 1500 ש"ח. לא תשלם יותר מ 2000.

בהצלחה

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מן הסתם הם לא גנבו את לוחית הרישוי סתם בשביל הכיף, הם כנראה מתכננים לשכפל את הרכב שלך.

תתכונן לערמות של דוחות תנועה וחניה שיגיעו על שמך.

 

משתתף בצערך, לצערי אני לא חושב שהסיפור נגמר...הוא רק מתחיל, מניסיון.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...