Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נ.ב

מי לעזאזל צריך חצאית של קליאו ספורט!?

 

מישהו שלא בא לו לשלם 1600 ש"ח על כל חצאית בחברה או מישהו שממש נדלק על החצאיות ורצה להרכיב על הקליאו שלו.

את החצאית החדשה חיברתי עם ניטים, זה אומנם מכוער (אם מרימים את הרכב עם ליפט) אבל לא בא לי לשלם עוד קנס של 1600 ש"ח לקרסו. אני במקומכם הייתי פוקח עין טוב טוב על הקליאו שלי מכיוון שהוא הצליח לקחת רק אחת, הוא בטח יחפש עוד קליאו כדי להשלים את השניה.

לאחרונה ממש נמאס לי מהמדינה הזו, כל הביש מזל נופל על הקליאו המסכנה שלי, לא מזמן עבר טנדר במוסך ושרט לי עם הטמבון מתכת שלו את כל הצד של האוטו וכמובן לא השאיר פרטים (הייתי צריך לצבוע חצי אוטו בגלל זה, מזל שהמוסך לקח אחריות) ולסיום כשעמדתי בפקק בפ"ת ג'יפ איסוזו עם מגן חזירים נתן לי נשיקה (פשוט מרתיח, זה טמבון חדש מהחברה שהרכבתי לפני פחות משנה).

 

ד"א, שוקה, אני נושא נשק ברישיון ותאמין לי עם כל הרצון להשתמש בו על הגנבים אני לא אבצע את זה. לא מוכן לשבת בכלא בשביל 1600 ש"ח. כל מה שנשאר לי זה לבכות על העובדה שאנחנו חיים במדינה עם משטרת בובות ומערכת משפט של כוסיות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מבין ומשתתף בכאבך, זו לא רק מכה לכיס, זה כואב ומתסכל ומעליב. והגרוע מכל הוא שאין ממש אפשרות להבטיח שמחר זה לא יקרה למישהו אחר. ושאם הגנב במקרה כזה נתפס אז הוא עשוי לקבל הפחתה בעונש בגלל שזו רק גניבת חלק מרכב. כבר אי אפשר לישון בשקט בלילה במדינה הזו לצערי.

 

מצב האכיפה והענישה בארץ הולך ומחמיר, ובהתאם לכך הפשיעה חוגגת. כמו שזה נראה כעת, אני לא בטוח שאנחנו באמת יכולים לישון רגועים בלילה.

 

אז לא רק שפותח השרשור צריך לבזבז עכשיו זמן וממון רב, הוא לא יוכל לישון אח"כ בשקט. הרי אי אפשר להבטיח שלא תהיה פעם שניה.

פורסם

טוב כולם כבר אמרו כמה העניין מתסכל. ואני מסכים אבל , מישהו חשב מה יקרה שהוא ירצה עוד שנה שנתיים למכור את הרכב ובבדיקה יתגלה שהוא החליף פגוש+באגז+שתי דלתות ? אתם הייתם מאמינים לאדם שהיה מספר לכם שלא מדובר בתאונה?

 

משתתף בצערך , אבל תסתכל על החצי כוס המלאה: רוב האוטו נשאר בחנייה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

בהנחה שעמוס-לא-יקרוס שנית, יש לו כאן הוכחה מצויינת לסיפור המקרה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אתם הייתם מאמינים לאדם שהיה מספר לכם שלא מדובר בתאונה?

 

זו הדאגה הקטנה שלו. יש לו צילומים + הגשת תלונה במשטרה.

 

לפותח השרשור, בשלב זה לא הייתי מחנה את הרכב באותו מקום, ייתכן והגנבים עוד עלולים לחזור להשלים חלקים נוספים שלא הספיקו מאתמול. מקווה בשבילך שתמצא חלפים במהרה, וכשתמצא, דאג לאבטחה לרכב, כדי שחס וחלילה לא תהיה קורבן שוב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מקומם ומרתיח לראות דברים כאלו, זהו נגמר עידן של גניבת סמלים, עכשיו גונבים טמבונים וחצאיות וגם כמה דלתות.

לדעתי כן להתקין מצלמות אבטחה, אחת בכניסה של הבניין לתעד את הרכב ממנו מגיעים והשניה על אזור רכבים אחר, תמיד אפשר לדבר עם וועד בית ו"להפחיד" אותם שמקרים כאלו יחזרו על עצמם...

אישית כן הייתי מתקן את הרכב חלקי החילוף עולים סביב ה 6000 שקלים, מי שאמר 2000 שקל זה לא הגיוני והוא קונה בטוח מרכב גנוב, אל תשכח שיש לך את כל הדיפונים הפנימים, צמות חשמל, מנגנוני נעילה מרכזית, רמקולים, חלונות חשמל ומתגים.

בדרך כלל שקונים דלת מפרוקיה מקבלים רק את הפח עצמו וגם ללא חלון.

עוד 4000 שקל על צביעה איכותית כולל עבודות ההרכבה של כל זה לפי הערכה בלבד.

יחד עם זאת, אם תמכור את הרכב לחלקים לצערי לא יתנו עליו יותר מ 5 אלף.

ככה אתה נשאר עם הרכב שלך משקיע בו ומביא אותו למצב יפה יפה.

אני מאחל עונש מוות לגנבים, בדיוק כמו זה שהתעלל בבוקסר, אני תומך בזה במלוא מובן המילה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

התמונות האלה עושות לי רע, אין לך מושג.

אם הייתי תופס מישהו מפרק לי את ההונדה שלי כך, תאמין לי שהשיקול של מאסר לא היה עומד באותו רגע לנגד עיני.

 

לעניין:

לפני שלושה חודשים, כשחיפשתי מנעול באגאז' לדייהו, (נסעתי עם ההונדה לחפש) בפירוקיה על כביש אזור,אחרי אזה"ת אזור, לכוון ת"א (ליד זאתי מהפנסים המשומשים,שכחתי את שמה) סימן לי הבחור להכנס-הראה לי הונדה אפורה קומפלט עם תאונה קשה בצד ימין קדמי,צבע אפור,בדיוק כמו שלך (נסעתי לאט על השולים,ביציאה מהפרוקיה שלפני,מנסה להשתלב,כנראה חשב שאני מחפש חלקים להונדה). אם היא שם עדיין, יש לך הכל,פרט לפגוש הקדמי שנראה שם כמו ספגטי.

הבחור-צעיר ומשתף פעולה פירק לי חלקים בעצמו עבור הדייהו (היתה לו גם כזו,בפוקס) שילמתי ממש גרושים.

 

לצערי איןו לי טל. שלו. תבדוק אם שווה לך לרדת מירושלים בשביל זה.

 

שיחנקו הגנבים

נתקו

 

עריכה: לא הייתי משבית רכב מטופל ומטופח בגלל מעשה נבלה כזה. בשום אופן.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
ועכשיו אני אחפש חלקי חילוף , ומי יודע, אולי אני אקבל גנובים בלי שאני יודע

 

או את שלי חח

באותו הקשר.

לנו בעבר גנבו את המערכת מהרכב ( מערכת מקורית, BMW 528 97 ).

לאחר כמה ניסיונות למצוא מערכת מקורית מתאימה לרכב, כל ההצעות היו יקרות פרט לאחת של שכנינו ( תבינו לבד ).

האבסורד - המערכת שקיבלנו היא זו שהייתה שלנו!

איך אני יודע?

יום אחד אמא שלי התעצבנה ( עלי :roll: ) וזרקה את המפתח שלה על הצג של המערכת. נהיה פס בצבע כתום, ואותו הפס היה גם במערכת ה"חדשה" שקיבלנו.

אה, וגם שבועיים לאחר הטיפול אצל ידידנו, הרכב נגנב ואיש הקשר להחזרת הרכב היה ידידנו מאותו המוסך.

 

מסכנה - אל תפרנסו את שכנינו "הטובים".

פורסם

אני שואל את עצמי ל-מ-ה? לעזאזל צריכים לגנוב מרכב ישן וצנוע דלתות, מכסה תא מטען, לוחיות וכו'..

 

כואב ומתסכל ברמות לראות דבר כזה, אין מה לעשות, קרה:|, כדי שזה לא יקרה להבא

 

צריך לעשות מקיף לרכב, מיגון טוב וסגרת עניין.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

משתתף בצערך , אצלי דפקו מברג מתחת לידית של הדלת ונכנסו לאוטו גילו שבתא כפפות יש רק כיפה ועזבו את הרכב, בני מיעוטים!

 

וגם בחוף בטבריה ניפצו לי את החלון אחורי שמאלי וגנבו את התיק של חברה שלי וגם שם מזלנו שהיה רק חוטיני אדום והארנק היה אצלה

 

מה נשאר לנו לעשות חוץ מלאחל לכל מי שגונב מזיק ואלים לקבל אבנים בכליות לכל החיים וכל פעם שהוא משתין שיצעק לאללה שלו !

 

שלכם

בן

פורסם
אני לא אהיה גזען. אבל הבעיה בכל הנוגע לגניבות רכב בפרט, ובמדינה בכלל היא אחת ויחידה.

פשוט עצוב שקבוצה מאוד מסויימת של אנשים אחראית על 80% מהפשיעה, תאונות הדרכים, עברות הרכוש וכו'.

 

צודק 100% !

חייבים דחוף לטפל במלוא חומרת הדין באוכלוסיה המנוולת הזאת שאחראית ל 80% מהפשיעה בארץ.

כמה עוד אפשר לחיות עם משפחות הפשע הנתנייתיות האלה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מכיר סיפור דומה,

לחברים שלנו לפני כשנתיים שהחנו את האוטו בחניה הרב קומתית של בית החולים תל השומר בלילה פרקו מחסה מנוע!

הפורץ פרץ את האוטו דרך דלת הנהג ודי השחיט אותה אך את מכסה המנוע הורידו ללא כל שריטה.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם

אלו הם אחד המקרים המזעזעים אליהם נחשפתי בפעם הראשונה בחיי.

אני משתתף בצערך על העוול שנגרם לך ועל הטירטור העתידי שרק מתחיל.

המשטרה צריכה לבצע יותר סיורים רכובים ופטרולים רגליים וזה יעזור משמעותית להוריד את כל הוונדליזם.

bibeti

פורסם

אין לי ספק בכלל שהמקרה פה הוא הזמנה של חלקים ספציפים יש באיזור שהוא גר שדרך אגב זה לידי בסביבות 4 כפרים ובית לחם זה 5 דק משם אם הגנבים היו צריכים יותר מיזה הם היו לוקחים את כל האוטו/ או שיכול להיות בגלל שהרכב נמצא בחניה של בניין שלשם גרר לא יכל להיכנס הם פירקו רק מה שהם צריכים,

תנסה לברר במאגר או אצל יזדי יש להם מכוניות כאלה ואתה בטוח לא תגיע ל6K

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...