Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה טריד גם כן בפורום על סובארו STI או WRX שגנבו לה מכסה מנוע נדמה לי ואני זוכר בטוח את החצאיות, גם כן מחצר פרטית.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מן הסתם הם לא גנבו את לוחית הרישוי סתם בשביל הכיף, הם כנראה מתכננים לשכפל את הרכב שלך.

תתכונן לערמות של דוחות תנועה וחניה שיגיעו על שמך.

 

משתתף בצערך, לצערי אני לא חושב שהסיפור נגמר...הוא רק מתחיל, מניסיון.

 

במקרה כזה עדיף למכור את הרכב כמו שהוא לסוחר תוך זמן קצר. להעביר בעלות ולישון בשקט.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

זו הבעיה בחניה תת-קרקעית - אתה לא רואה את הרכב. גם אם יש מחסום תמיד קיימת אפשרות להכנס רגלית או דרך כניסת הרכבים או דרך חדר המדרגות של הבניין. מצער מאוד.

 

עריכה:

זה בדיוק הזמן להתקין מצלמות אבטחה סמויות כדי שכולם יוכלו לישון בשקט בעתיד.

פורסם

מגעיל כמה הונדליזם חוגג

כבר הגיעו למצב שלא מפרקים רק סמלים/ג'אנטים אלא גם חלקי חילוף....

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
היה טריד גם כן בפורום על סובארו STI או WRX שגנבו לה מכסה מנוע נדמה לי ואני זוכר בטוח את החצאיות, גם כן מחצר פרטית.

 

אז אני אצטרף לסטטיסטיקה. גם אצלי מישהו מאוד נדלק על החצאיות של הקליאו וגנב לי חצאית אחת (בחברה כל אחת עולה 1600 ש"ח), כנראה מישהו הפריע לו לפרק גם את השניה.

התופעה הזו זה תוצאה ישירה של עלות אסטרונומית של חלפים + משטרה חסרת תועלת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

איציק למצב הזה הגיעו כבר מזמן. בזמנו מישהו פירק לי את החצאית הקדמית בגולף MK4 (הכוונה לפלסטיק השחור שמשלים את הפגוש הקדמי). חדש כזה בזמנו עלה כאלף ש"ח. אחרי זמן מה הבחנתי בהרבה גולפים הנוסעים ללא הפלסטיק הזה, ומסתבר כנראה שהתחילה סוג של "מגפה" שאחד גונב מהשני. מספיק שיש מני*ק אחד שמגרד לו לגנוב ומשם זה כמו כדור שלג מתגלגל.

פורסם

אני לא אהיה גזען. אבל הבעיה בכל הנוגע לגניבות רכב בפרט, ובמדינה בכלל

 

היא אחת ויחידה.

 

מי שהבין - יופי

מי שלא - תתעוררו ותתחילו להבין

 

פשוט עצוב שקבוצה מאוד מסויימת של אנשים אחראית על 80% מהפשיעה, תאונות הדרכים, עברות הרכוש וכו'.

 

 

אין לי ארץ אחרת

פורסם

מאור, אתה נשמע לי חשוד.:roll:

 

ולעניינו, מקרה מאוד מצער, מקווה מאוד שתפסו את הפורצים בדרך.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

משתתף בצערך. מזעזע ליראות דבר כזה. :-(

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

פשוט מטורף לעשות כזה דבר באמת עוגמת נפש לראות את האוטו במצב כזה כבר עדיף שהיו גונבים מאשר לראות אותו ככה

 

בקשר לפריצות לפני יומים תפסתי גנב על חם היתי בבית בסביבות 4 בבוקר שמעתי בום חזק חשבתי זה נפצים של פורים אבל בכל זאת יש לי מערכת יקרה ויצאתי מהחלון רק להציץ,ראיתי את האוטו של שכן שלי חונה ודולקות נורות של 4 וינקרים אני מסתכל טוב אני רואה בנאדם לבוש כולו בשחור בחלון הנהג חצי גוף בפנים אני ואבא ירדנו במהירות למטה אבל ברגע שהדלקנו את האור במדרגות הוא נעלם בשניות, 15 שנה עוד לא פרצו בבינין שלנו פשוט מבפחיד! הגב הוא לא הצליח לגנוב את המערכת היא היתה חצי בחוץ והאוטו ניזוק בחלון שבור. המערכת היתה עם פנאל ככה שתיקחו בחשבון את זה לא להשאיר בחיים פנאלוזה עוד היתה מערכת סינית ב100 שקל!

 

הגב התקשרנו למשטרה להגיד שראינו גנב עכשיו ברחוב זה וזה שאלו אותו אם זה האוטו שלנו אמרתי שלא של שכן אבל הגנב מסתובב פה קרוב הם אמרו תלך לישון 4 בלילה:evil: המשטרה פשוט התרגלה לזה

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...