Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תפוס אותם על חם שבור להם את כל העצמות.

 

אביחי,

אני מקווה שבעקבות השטות הזאת שרשמת, אנשים לא יגיעו לכירורגית טפול נמרץ או יותר גרוע לגוש וחלקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפותח השרשור - אני ואני משער שעוד כמה חברים פה היינו רוצים לשמוע על התפתחויות בנושא, האם היו התקדמויות מאז לפני 4 ימים כשזה קרה?

בנוגע לשיחה שמתגלגלת פה על הענישה שמגיעה לעבריינים, אני מקווה שכולכם זוכרים את כל המשפטים בהם הגנבים תבעו בעלי מכוניות ובתים על נזק שנגרם להם בזמן הפריצה באשמתם.

המדינה אינה הוגנת אולם דברים כאלה קורים בכל רחבי העולם כבר שנים רבות וחייבים לתמרן בזהירות בין ענישה לבין הישארות במסגרת החוק.

פורסם

נמסר ממקור מהימן שהגנבים משתמשים עכשיו בכסף לטיפולים כימותרפיים .:twisted:

 

גועל נפש ,ממש הארלם. אפשר בכלל לתבוע ביטוח על כזה דבר?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
צודק 100% !

חייבים דחוף לטפל במלוא חומרת הדין באוכלוסיה המנוולת הזאת שאחראית ל 80% מהפשיעה בארץ.

כמה עוד אפשר לחיות עם משפחות הפשע הנתנייתיות האלה?

 

עם כל העניין הזה שאתה אוהב את האוכלוסיה הזו יותר מבני עמך, אי אפשר להתווכח עם עובדות.

בתחום גניבות הרכב יש להם מונופול.

 

אני ממש לא בעד לקיחת החוק לידיים, אבל אני גם לא בעד להיות תבוסתן ולהרים ידיים מראש.

במקרים מסויימים בן אדם צריך להגן על רכושו (חוק דרומי למשל) כאשר המשטרה מפחדת להתעסק, ובמקרים האלה החוק גם צריך להגן עליו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נראה שבפירוקיות בשטחים יש "פיצוץ אוכלוסין" ולכן התחילו לפרק את הרכבים במקום.

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

אייל,

 

1. בא נעשה עסק, כשלי יפרצו לאוטו אני אתקשר למשטרה ולסוכן הביטוח שלי, כשלך יפרצו לאוטו, אל תהיה תבוסתן, צא להגן על ערמת הפח שלך ואני מבטיח לבוא לבקר בטיפול נמרץ עם בונבוניירה וזר גלדיולות (פולני עד הסוף), במקרה של תסריט יותר גרוע אני אבוא עם זר חבצלות לחלקה ולגוש.

תעשה מה שמתאים לך רק אל תמליץ לאנשים בפורום לצאת מהבית ומהתעמת עם פושעים (ערבים,יהודים או צרקסים).

 

2. בקשר להערה המסריחה שלך, אל דאגה, עוד אחת כזאת ואתה מקבל מינוי בלעדי בפורום סחאלה ובעיטה בישבן מ CF.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האמת שמתוך סך העבריינים שנתפסו בשנת 2007 51% היו יהודים, 49% לא יהודים.

אבל צריך לזכור שמתוך אוכלוסיה של 7 מליון, 5 מליון הם יהודים. (הערבים הם 1.4 מליון).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אייל,

 

1. בא נעשה עסק, כשלי יפרצו לאוטו אני אתקשר למשטרה ולסוכן הביטוח שלי, כשלך יפרצו לאוטו, אל תהיה תבוסתן, צא להגן על ערמת הפח שלך ואני מבטיח לבוא לבקר בטיפול נמרץ עם בונבוניירה וזר גלדיולות (פולני עד הסוף), במקרה של תסריט יותר גרוע אני אבוא עם זר חבצלות לחלקה ולגוש.

תעשה מה שמתאים לך רק אל תמליץ לאנשים בפורום לצאת מהבית ומהתעמת עם פושעים (ערבים,יהודים או צרקסים).

 

2. בקשר להערה המסריחה שלך, אל דאגה, עוד אחת כזאת ואתה מקבל מינוי בלעדי בפורום סחאלה ובעיטה בישבן מ CF.

 

אף אחד לא אמר להתעמת עם פושעים, כפי שאמרתי : אני ממש נגד לקיחת החוק לידיים.

אני באמת לא חושב ששווה להסתבך בשביל זה, אז אל תיקח את זה לכיוון הזה.

לא פירטתי מהם המקרים בהם בן אדם צריך להגן על רכושו ואיך הוא יגן על רכושו,והאם זה יקרה כפעולות מונעות או פעולות לאחר המקרה כדי לאתר את הרכוש הגנוב.

 

קצת קשה לי לראות בפורום של חובבי רכב מושבעים, התייחסות לרכב כאל ערימת פח.

מדובר בין היתר בעוגמת נפש, הפסד כספי כבד במקרה של אקזמפלר נדיר שנגנב (שמחירו בפועל גבוה משמעותית מהמחירון),

טרטורים, מלחמות עם הביטוח וכל המסביב.

 

בקשר להערה ה"מסריחה" , כבר ליבנו את הנושא בהודעה פרטית אז אני לא מוצא לנכון להגיב על זה כאן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עדכון לכל מי שמתעניין:

אחרי כמה ימים קשים ומרגיזים, האוטו חזר מהמוסך.

ס"כ הנזק 7.500 ש"ח. אך הוא יצא צבוע, כמעט לגמרי, נראה הרבה יותר טוב מקודם,

והמוסך גם פינק אותי בשיפוץ של הכנף השמאלית שהייתה מעוכה בלי קשר לפריצה ועוד

כל מיני פינוקים קטנים.מה שחסר עדיין היא מראה לדלת של הנהג, התקינו לי בנתיים מראה

זמנית עד שימצאו אחת עם המנגנון חשמל והכל.

 

בנוסף, התקנתי אזעקה עם שלט ביפר מאוד יוקרתית, ברגע שמישהו שם לי יד על הרכב

אני מקבל איתות לביפר. הצטיידתי בעוד כל מיני "אביזרים" להגנה עצמית במידה והביפר

יצפצף לי בשעות הלילה.

 

אחרי הטלפון למשטרה - אמתין 3 דק' (שזה זמן סביר לניידת להגיע), וארד לסדר את

העניינים בעצמי.

 

אעלה בקרוב תמונות של הרכב המשופץ.

 

תודה לכולם על התגובות! ולכל מי שניסה להגדיל ראש ולעזור.

פורסם

במקומך גם הייתי מנסה לדבר עם השכנים ומתקין מצלמה בחניון. כמובן גם תולה שלט בחוץ שחניון זה מצולם 24 שעות ביממה. אולי זה ירתיע....

פורסם

טוב לשמוע שהרכב שוקם.

במקומך הייתי מחנה אותו ברחוב מול החלון, ולא בחניון התת קרקעי, למקרה שהגנבים יחזרו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...