Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש חוות דעת ממי שיש לו סט בולמים קפיצים של אייבך בלישטיין על איביזה FR

או שנסע על אחת כזו או שיש לו חבר עם סט כזה והוא יכול לשאול אותו בשבילי.

 

גם לקופרה וגם לפולו GTI משנת 2007 ומעלה.

 

הכי חשוב לי לדעת כמה הנוחות נפגעה\השתפרה.

 

לגבי ההתנהגות זה לא משנה כי אני בטוח שההתנהגות והחדות השתפרו פלאים.

 

תודה.

 
 

 

 
 
פורסם

יצא לי בפולו GTI החדשות,לא היה שיפור בנוחות זה בטוח,כול העסק יותר קשיח שם מהמקורי.

הרגיש טיפה קופצני אבל לא כמו הקוילאוברים של וויטק וV-MAXX.

בהתנהגות הוא שם אותם בכיס הקטן,אבל השאלה עם באמת תידע לנצל אותם?

פורסם

זה תלוי בנהג,עם אתה נמצא הרבה בנס הרים ואוהב סיבובים אז לך על הכי טוב,עם אתה פעם ב נמצא שם, קנה משהו בינוני.

 

אני למשל לא מחשיב את עצמי לנהג טוב בכלל,אז הספיק לי קוליאובר בינוני,כי גם עם היה לי תהכי טוב עדין לא הייתי מנצל אותם בכלל.

 

וגם את מה שיש לי אני לא מנצל תאמת,ברגע שאתה לא יודע לנהוג כלום לא יעזור!

פורסם
יצא לי בפולו GTI החדשות,לא היה שיפור בנוחות זה בטוח,כול העסק יותר קשיח שם מהמקורי.

הרגיש טיפה קופצני אבל לא כמו הקוילאוברים של וויטק וV-MAXX.

בהתנהגות הוא שם אותם בכיס הקטן,אבל השאלה עם באמת תידע לנצל אותם?

 

לא הבנתי , מה קופצני יותר , הקויילאוברים או הבולמים קפיצים של אייבך בלישטיין?

 
 

 

 
 
פורסם

אנשים מדווחים שהVMAXX נוחים יותר מהסט המקורי של הקופרה.

 

אם כך השילוב של אייבך בלישטיין הוא אולטימטיבי - גם חד יותר וגם נוח יותר.

 

אם ידוע למישהו מכאן על בעל פולו\איביזה 6L שיש לו אייבך(פרוגרסיבים) ובלישטיין , אשמח לקבל נסיעה להתרשמות (לא חייב לנהוג , מספיק להרגיש את הנוחות אצל הנוסע)

 
 

 

 
 
פורסם
אני עברתי 4 שנים עם קוני ל V-MAXX וזה היה טענוג,הם ממש נוחים וטובים לשימוש ביום יום.

 

אז גם לפי דבריך האייבך בילשטיין נוחים ופרקטיים אפילו יותר.

 

תודה רבה.

 

 

אלדד שאלתך , בולמים קפיצים הם בעלי גובה אחיד ולפעמים גם בעלי כיוונון קושי(תלוי בבולם)

קויילאוברים הם בעלי יכולת שינוי הגבוה ולפעמים גם בעלי שינוי קושי.

 
 

 

 
 
פורסם

אז תמיר לפי מה שאתה אומר,

אם אני רוצה רק שהאוטו יתנהג יותר טוב, יהיה בקשיחות קבועה ויהיה בגובה קבוע ולא משתנה,

אין טעם להשקיע בקוילאוברים ומספיק סט בולמים קפיצים ? שמן הסתם זול יותר, לא ?

פורסם

אם אתה לא מעוניין בשינוי גובה וקשיחות אין צורך בקויילאוברים.

 

בכל מקרה , מה שכן יכול להיות שבולמים קפיצים של VMAXX יהיו פחות טובים מקויילאוברים שלVMAXX.

 
 

 

 
 
×
×
  • תוכן חדש...