Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לאחר 132,000 ק''מ החלטתי להחליף את הבולמי זעזועים ברכב

כבר תקופה של שנה+ שהנסיעה ברכב לא נעימה וכל סדק בכביש מורגש בצורה לא נורמלית

בכביש רטוב המצב אפילו מסוכן (אמא שלי נוהגת רוב הזמן ברכב אז זה מצדיק החלפה )

 

בכל מקרה רכשתי 4 בולמי גז של KYB EXCELG ב1100 ש''ח

+

תושבות קדמיות מקוריות של פורד כל אחת 280 ש''ח

 

האם 500 ש''ח על עבודה זה מחיר סביר להתקנת הבולמים ?

האם לאחר החלפת הבולמים יש לעשות כיוון פרונט ברכב זה ?

אם אפשר המלצה על מוסך באזור חיפה -קריות לביצוע ההחלפה ?

 

תודה

פורסם

החלפתי את הבולמים , הרכב נדבק לכביש טוב יותר אבל הנוחות לא השתפרה ממש .

 

האם לאחר חודש חודשיים הבולמים יהיו רכים יותר ? או שככה זה בולמי גז ?

 

האם מחיר של 1000 ש''ח הוא סביר ?

עבודה החלפת 4 בולמים

החלפת צלחות + רפידות

פורסם

לאחר כמה ימים אם הבולמים החדשים יש לי רק דברים טובים להגיד עליהם .

 

אחיזה מעולה + (אולי בגלל שהייתי הרבה זמן אם בולמים גמורים אז נראה לי ככה ) אבל בכל זאת אחיזה מדהימה !

נוחות מספקת

 

חשוב להחליף גם את התושבות של הבולמים הקדמיים

 

(מצב התושבות שלי היה כל כך גרוע שכל בור קטן בכביש היה מזיז את ההגה אם לא היו מחזיקים אותו טוב )

לאחר ההחלפה כל זה נעלם ההגה גם לא רועד יותר .

 

בנוסף החלפתי תושבת מנוע עליונה - שפירקנו אותה ראינו שהיא קרועה לשני חלקים וכל הגז מזמן יצא ממנה .

 

הרכב מרגיש כמו חדש - שווה כל שקל !

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום roslan1984,

ברשותי פורד פוקוס 2006.

 

לאחרונה גיליתי שהבולם הימני שלי כנראה לא תקין והשמאלי "עייף".

אני מעוניין להחליף את ארבעת הבולמים - האם תוכל להפנות אותי היכן השגת מחיר כזה לבולמים ומי החליף לך אותם?

 

לפי מה שביררתי עד כה החלפת בולמים היא לא פשוטה?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...