Jump to content

akawi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של akawi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום roslan1984, ברשותי פורד פוקוס 2006. לאחרונה גיליתי שהבולם הימני שלי כנראה לא תקין והשמאלי "עייף". אני מעוניין להחליף את ארבעת הבולמים - האם תוכל להפנות אותי היכן השגת מחיר כזה לבולמים ומי החליף לך אותם? לפי מה שביררתי עד כה החלפת בולמים היא לא פשוטה? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...