שלום roslan1984,
ברשותי פורד פוקוס 2006.
לאחרונה גיליתי שהבולם הימני שלי כנראה לא תקין והשמאלי "עייף".
אני מעוניין להחליף את ארבעת הבולמים - האם תוכל להפנות אותי היכן השגת מחיר כזה לבולמים ומי החליף לך אותם?
לפי מה שביררתי עד כה החלפת בולמים היא לא פשוטה?
תודה.