Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע סט של מורל דוטק מחובר על קיקר zx350.4

חשבתי לעשות כזה דבר

יציאה נגיד 3 ו4 אני יחבר לשם את הטוויטר ויעביר בקרוס לhigh pass יכוון ככה שישמעו כמו שצריך יתחום אותם כמו שצריך.

ויציאה נגיד 2 ו1 אני יחבר לשם את הוופרים ויעביר בקרוס לlow ויכוון כמו שצריך לא יווצר לי בור במיד בעקבות זה

שאני ישים על low בקרוס ?

 

האם זה נקרא קרוס אקטיבי או פסיבי?

וחשבתי בעתיד אולי להביא מגבר איכותי בתוספת לקיקר ואת הקיקר להשאיר בשביל הטוויטרים 4 טוויטרים כי אני הולך לרכוש

סט גם לאחורה והמגבר השני יהיה רק לוופרים למידים.

 

האם כדאי לעשות כזה דבר או להישאר עם הקרוס של הדוטק?

 

תודה רבה לעונים גבי.

 

קארספורום הכניס לי את הגוק אודיו לרכב לראש וזה פשוט דפק לי את הראש.

 

לילה טוב .

פורסם

זה נקרא אקטיבי ,השאלה האם יש לך טווח תדרים מספק בHPF ובLPF בקרוס של המגבר ? והאם יש לך שליטה נפרדת על גיינים בכל שני ערוצים .(גיין על 1+2 וגיין על 3+4) ,אתה יכול גם להשתמש בHU אם יש לו קרוס פנימי .

פורסם

במגבר של הקיקר אתה לא יכול לעשות בי-אמפ לסט שני חלקים - אתה תשרוף את הטוויטרים כיוון שהHPF שלו נמוך מידי בשבילם.

 

אתה יכול להכנס לאתר כמו מדיסאונד ולרכוש קבל טוב בערך של 12 עד 16 מיקרופאראד שיחתוך את הטוויטר הזה בין 3200 ל3800 הרץ ולהשתמש על המידבאס של הסט בקרוס הפסיבי המקורי שלו ואז אתה בעצם צריך רק LPF במגבר בשביל להגן על התחום התחתון של המידבאס.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קבלים וכאלו לא בשבילי כול האלקטרוניקה והחשמל הזה .

בוא נגיד ככה אז את הקיקר אני ישאיר לוופרים איזה מגבר אני יכול לרכוש שיהיה לי טוב לטוויטרים

טוויטרים (mt12 mt22)בינתיים רק 12 עוד מעט 22 גם וה12 יהיה לפולס מאחורה.

שמעתי שבי אמפינג קרוס אקטיבי פי כמה וכמה יותר טוב מקרוס רגיל שבא עם הקומפוננט.

תודה רבה לעונים.

פורסם

לא נכנס לעומק הדברים אבל בנימה פשוטה - תקנה קרוס אקטיבי.

 

קרוס אקטיבי או HU עם קרוס אקטיבי שיש לו יכולת עבודה במצב בי-אמפ או מגבר שיש לו כפתור X10 בHPF של הערוצים הקדמיים אם כי זו דווקא האופציה הפחות רצויה - כבר עדיף לרכוש קבל ולעשות קרוס פסיבי פשוט...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...