Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי היום מבחן עיוני ל C1

יש לי כבר ברשותי רישיון לאופנוע ורכב פרטי

עכשיו עברתי, ונירשם למטה "לצורך לימוד נהיגה או מבחן מעשי חייב באישור כשרות רפואית מרשות הרישוי"

מה הדבר הזה אומר?

קראתי איפה שהו באינטרנט שזה מה שרושמים, אבל האם אני אמור לעשות אם זה משהו, או שאין לזה שום חשיבות וזה רשום אצל כולם?

 

תודה

פורסם

קודם כל מזל טוב על התיאוריה, שנית המשפט הזה נרשם על הטופס שאתה מקבל אצל כל אחד.

אין לי ממש מושג מה הוא אומר, כי הרי על הטופס הירוק כבר יש לך אישור רפואי ועיניים.

פורסם

לפי מה שזכור לי זה רשום אצל כולם.

מה שאתה צריך לעשות זה ללכת למשרד הרישוי, הם יוודאו שהטופס שלך בסדר (ז"א עברת תאוריה, בדיקת עיניים ובדיקה רפואית)

אם זה בסדר הם חותמים ואתה רשאי לגשת ללימודים מעשיים..

פורסם

אל תלך לשום מקום!

עם הטופס הזה אתה ניגש למורה הנהיגה שלך.

מוסר לו את הטופס יחד עם כמה אלפי שקלים (אל תדאג זה לא שוחד זה רק עלות השיעורים...).

הוא כבר יארגן לך את כל החותמות.

 

 

ירון מאיר

פורסם
יחד עם כמה אלפי שקלים

 

אני שידרגתי את רשיון ה-b שהיה לי לרשיון c1 (עד 15 בזמנו) ב- 1500 ש"ח

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

×
×
  • תוכן חדש...