Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי אישית לפי נסיוני כמחפשת מכונית כי שוק המכוניות המשושמות ממש "קפוא".

כוונתי היא:

שמעט מאד מכוניות משומשות מצטרפות למעגל המוכרים

בטווח המחירים שאני מחפשת זה גרוע יותר (13-17K)

המכוניות המוצעות למכירה הן אלה שיש להם בעיה כלשהי,(בכל אופן אלה שהתקשרתי לברר נתונים ועשיתי המון טלפונים)

החלפת מנוע, סוחר "פרטי", ק"מ גבוה קרוב או מעל 200,00 ק"מ, וכו'

 

האם זה רק נדמה לי או שגם קונים אחרים נתקלים בתמונת מצב דומה?

האם זה היה המצב גם לפני מספר חודשים לפני המשבר הכלכלי הנוכחי?

 

נראה לכם שאולי בינואר תהיה איזו תזוזה כי יקנו יותר מכוניות בינואר ולא בסוף שנה?

 

אולי קצת אור בקצה המנרררררררררררררררררע

פורסם

המכוניות המוצעות למכירה הן אלה שיש להם בעיה כלשהי,(בכל אופן אלה שהתקשרתי לברר נתונים ועשיתי המון טלפונים)

החלפת מנוע, סוחר "פרטי", ק"מ גבוה קרוב או מעל 200,00 ק"מ, וכו'

 

 

אם את חושבת שבסכום שציינת תמצאי מכוניות רבות, שלא הוחלף בהן מנוע, עם ק"מ נמוך וכ' - נכונו לך הפתעות.

גם ללא המיתון, בתקציב כזה תאלצי להתפשר על רכב שאינו ב"מצב חדש".

 

לענין השוק ה"קפוא" - השפעת המיתון על הזמנת מכוניות חדשות, ועל שוק המשומשות מורגשת.

מסוחרים חאפרים "פרטיים" ללא מגרש היזהרי.

זה פורום רכב, אל תנסי לשאול פה את מומחי הכלכלה העולמית האם המיתון ייגמר בינואר. :-)

וגם אם כן - לא יוצף השוק במכוניות משומשות עם ק"מ נמוך, שמורות מפרמדיק בסכום שבין 13-17K.

 

המשיכי לחפש בסבלנות, אפשר למצוא מציאות, גם בשוק איטי. בהצלחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מכרתי לפני שנתיים בסכום של לא יותר מ21 אלף שקל אופל קורסה יד ראשונה עם 120 אלף קילומטר לקונה מאושר שחטף את האוטו עוד לפני שהנעתי אותו

 

יש מציאות לא חסר.

 

אבי.

פורסם

אני לעומת זאת מנסה כבר למכור את הרכב שלי ששנמצא במצב מצויין ומושקע-שנת 97 בתקציב של 17000 ועדיין לא מצאתי קונה.

יכול להיות שיש היצע גדול באיזור הצפון למשל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

העניין הוא (שכן נוצר מהמצב כרגע יותר מבד"כ) זה שאנשים בלי יותר מדי מזומנים פנויים הם הבעלים של מכוניות בסכומים האלו לרוב ולכן כשמתעוררת בעיה בזמן כזה , לאו דווקא יש להם כסף לתקן את האוטו והם מעדיפים למכור אותו עם בעיה.

 

זה או רכבים של אנשים שבמצב לא כ"כ טוב כלכלי והוזנחו ונמכרו מהר לסוחרים וכו כצורך לכסף זמין.

 

כמובן שיש הרבה יוצאי דופן , פשוט המצב הכלכלי הנוכחי מעלה לשטח את המיקרים האלו יותר מבד"כ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מכרתי היום 205 במצב מצוין במחיר מחירון, אך הרגשתי שהשוק קפוא מצד הקונים למרות שכל מי שהגיע התלהב מהרכב והיה מוכן לקנות את הרכב אך לא במחירון כי היום "לא נותנים מחירון" למרות שהרכב היה מושקע ומטופל מכל הלב.

עד שבאו זוג נחמד שהעריכו את האיכיות של הרכב והסכימו לשלם.

אני חושב שכרגע הקיפאון הוא גם של מוכרים וגם של קונים, כי כבר שיש רכב טוב והמוכר דורש מחירון בלבד אז לא מוכנים לשלם.

בכל מקרה בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...