Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום!

 

ברכב נדלקה נורית חום מים (אדומה) + צפצוף, לאחר התנעת הבוקר (מנוע קר, התנעה ראשונה).

 

לאחר הדממת הרכב והתנעה מחדש - התופעה לא נשנתה. נבדקו מים - לא חסר, ולא נראתה כל נזילה.

 

אשמח לדעת סיבה אפשרית לכך. יום טוב לכולם!

alfa 156 2.5.

פורסם

ברור לך שהמנורה לא נלדקה 'סתם'.

 

1. ייתכן שחיישן גובה נוזל קירור תקול

 

2. תופעה מוכרת ברכבי גולף דור 4 נזילות נוזל קירור מפקק מיכל העיבוי או הצנרת (בעבר אולי גם בהווה) גורמת להרס צמת החוטים של החיישן ולכן ייתכן שקיים קצר כולשהוא

 

כנס למוסך רון לשם בדיקת מדוקדקת של הנושא.

איזה כייף לי :)

פורסם
ברור לך שהמנורה לא נלדקה 'סתם'.

 

1. ייתכן שחיישן גובה נוזל קירור תקול

 

2. תופעה מוכרת ברכבי גולף דור 4 נזילות נוזל קירור מפקק מיכל העיבוי או הצנרת (בעבר אולי גם בהווה) גורמת להרס צמת החוטים של החיישן ולכן ייתכן שקיים קצר כולשהוא

 

כנס למוסך רון לשם בדיקת מדוקדקת של הנושא.

מרק החיישן גובה מים הוא סתם חתיכת חוט חשמל בתוך המיים שפשוט המוליכות של הנוזל מקצרת בו, מה בדיוק יתקלקל בו ?

בקשר לנזילה על הצמה, לא ברור לא איפה בדיוק,

שהפקק פורק מים הוא פורק את זה לתוך מוביל שיורד לתוך חור יעודי וממש לא על הקונקטור,

 

המקום היחיד שאני יכול לחשוב זה שנוזל מים מהפלאנץ' עם דווקא יורדים על החיישן מהירות של הגיר

אבל אין קשר לתופעה הנוכחית,

פורסם

ברשותכם שאלה נוספת - ישנם רכבים (לא ראיתי את זה בפולקסוואגן), ששם ישנה נורית (צבע כחול, אאל"ט - ביונדאי אקסנט ?)

 

שנדלקת בהתנעת בוקר ראשונה ((?)כך זה לפחות נראה לי) . יש דבר דומה או חווי כלשהו לכך ב-וואגנים למיניהם ?

alfa 156 2.5.

פורסם

אכן אתה צודק שהמים מהפקק נוזלים במקרה של מילוי יתר או התחממות יתר בצורה שציינת אבל, במקרה והאטימה בפקק לא תקינה אז בוודאי שגם משם תופיענ נזילה.

 

1. נזילה תייתכן גם מצינור עודפים שנכנס בחלק העליון של מיכל העיבוי.

 

2. נוזל קירור שנשפך בזמן מילוי מיכל העיבוי

 

חיישן גובה נוזל ועוד איך מתקלקל עקב שימוש במי ברז או עקב פריצת קולר שמן מנוע או קולר שמן גיר, במקרים רבים השמן מתערבב עם נוזל הקירור והדרך לתקלות בחיישנים שונים של מערכת הקירור קצרה ביותר.

 

אני מעלה השערות ולא קובע עובדה לכן אין מנוס מבדיקה של מכונאי.

 

אתה מסכים איתי שהמנורה לא החליטה סתם ככה בבוקר לדלוק ?

איזה כייף לי :)

פורסם

באשר למשפט האחרון אנחנו מסכימים בצורה טוטאלית והחלטית !! :),

 

לפותח השרשור - המנורה הכחולה מסמנת מנוע קר, ברכב שלך אין לך צורך בזה כי יש שעון, מבחינתך תחשוב שהמנורה הכחולה דולקת עד שהשעון מגיע לקו האמצע (90)

  • ספונסר פורום
פורסם

הנורה נדלקת בגלל חוסר בנוזל קרור או מתקלה בחיישן מפלס נוזל

הקרור שהינו חלק ממיכל העיבוי ממש ,אתה יכול לאתר את מקור התקלה בקלות ,

כאשר הנורה דולקת צא מהרכב וראה את מצב מפלס נוזל הקרור ,אם המפלס במינימום ומטה

הרי זו אזעקת אמת ויש להוסיף נוזל ולבדוק נזילות ברכב .

אם באותו רגע אתה מזהה שגובה המפלס מעל המינימום בלפחות חצי סנטימטר

הרי שחיישן מפלס הנוזל תקול ויש להחליף את מיכל העיבוי .

 

מחירו של מיכל עיבוי מקורי כ 130 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...