Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רכב דייהטסו אפלאוז מודל 92

 

המנורות שלי לא עובדות בלוח שעונים

 

בהתחלה הם עבדו כל הזמן ואז ניסתי להוציא אותם כדי להדביק בהם מדבקה שתשנה את הצבע ואז כשהחזרתי הם לא עבדו.

 

המנורה נראת ככה :

 

http://www.xcv.co.il/up/1229207382.jpg

 

המנורה היית מכוסה בגומי מסביב לפני שהוצאתי אותה

 

ולכאן איפה שהעיגול האדום המנורה מתחברת ניסתי להוציא את המנורה להכניס לסובב כל האפשרויות לא עובד,וכל החוטים הכל עובדים.

 

http://www.xcv.co.il/up/1229139575.jpg

 

האיתותים עובדים רק המנורות שמהירות את הלוח שעונים לא עובדות..

 

מה יכולה להיות הבעיה ?

פורסם

כפי שניראה על המעגל המודפס יש שני מוליכים לכל מנורה בצבע נחושת המספקים את המתח למנורה, שים מד מתח על 2 המוליכים האילו ותוודא שאתה מקבל מתח של כ- 12V תוודא שפלג המתחים מחובר, כניראה שיתנתק לך איזה חוט או לא חיברת את פלג המתחים או שמת נורות לא בערך מתח הנכון וכולם נישרפו.

פורסם

יכול להיות שנשרפו קנה סט מנורות כאלה ומתחליף אותם ,לי זה קרה בכל האוטו פירקתי חצי אוטו להחליף אותם !

I ♥ my Honda & I ❤ JDM

Honda Civc EX 93

Honda Civic 97 Coupe

×
×
  • תוכן חדש...