Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ושבת שלום לכולם

 

אני צריך את הספרות הטכנית לפיאט אונו 70S

אני מאוד אשמח אם מישהו ישלח לי אותה למייל או יתן לי לינק להורדה של המדריך.

 

בתודה

 

(זה המייל שלי:

[email protected] )

:-)

פורסם

ראשית נא כתוב שנת ייצור כי יש אונו 70 עד שנת 1993 עם קרבורטור ומשנת 1994 האונו הנו עם מע' הזרקת דלק.

האם אתה זקוק למשהוא מיוחד לגבי איזו מערכת שהיא?, יש לי של מע' החשמל.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

וכדי להיות יותר ספציפי אז של מערכת האיתותים!

 

המנורות הצדדיות הקטנות לא מאותתות עם האחוריות והקדמיות..

בדקתי תקינותן וזה לא עזר..!

פורסם

לצורך כך אינך זקוק לשרטוט.

הרם את מכסה המנוע ובתא המנוע, על דופן כל צד תראה מחבר עם 2 חוטים (שחור להארקה - ותכלת לזרם +) שממנו ממשיכים החוטים לכוון פנס הכנף הקטן.

בהרבה מקרים מגעי המחבר אינם טובים ויש לנקותם וכמו כן ע"י נורת בקורת ניתן לבדוק אם המחבר מעביר - ו + אל הפנס כנף בזמן הפעלת האתות לאותו הצד.

לפעמים בית הנורה עצמו מלוכלך כך שאין מגע טוב של בסיס נורת הנעץ.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

סידרתי את הבעיה... בשני האיתותים היו בעיות עם המגעים פשוט...

לא הייתה שום בעיה אחרת..

 

פתחתי את שניהם מהקליפס חיבור ניקיתי הוחזרתי...

אחד האיתותים עשה קצת יותר בעיות אז פשוט חתכתי קצת מהחוט וחשפתי חדש..

ייצא אחלה והכל עובד כרגע...

 

תודה רפי!

 

(שאלה נוספת... האם זה סיבוך לשים אורות ערפל לאונו?)

פורסם

יותר מסובך מהתיקון שביצעת המלצתי לבצע זאת על-ידי חשמלאי רכב.

 

קיימים בשוק קיטיים אבל אינני יודע האם קיים בשוק הישראלי קיט לפיאט.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...