Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"הכל טוב ויפה יבטלו את כל העמלות ויתחילו הכל מחדש, ושוב אני שואל אותך מי ישלם על זה??"

 

הכל לא טוב ולא יפה,

 

אין לך מושג על מה פתחת את האשכול

אין לך מושג על מה הצעת החוק שלה אתה מתנגד

ורק בגלל זה וההתנהגות הזאת מי שמכוון לנו את המדינה זה כותרות של עיתונים

 

ונראה כאילו אתה מנסה להתווכח לשם הוויכוח כשכל פעם אני מראה לך שאתה טועה

 

מה שאני אומר זה שאתה נצמד בכוח לאמרות פופליסטיות חסרות משקל ותוכן ומזכיר את הפוליטיקאים שמנהלים את ההצגה פה

 

 

 

אני חוזר לשאלה הראשונה ששאלתי אותך בתגובה הראשונה שלי שהיא שאלת הת'רד הזה

 

"אז עכשיו, מאיפה הבאת את זה שהעמלות יפלו על ה"רוב"?"

 

על סמך הידע שהפגנת כאן, ועל סמך הידע שהפגנת בנוגע להצעת החוק עלייה אתה מדבר, התשובה היא שאין לך מושג.

 

 

אם אתה מעוניין לדבר על השפעות מקרו כלכליות אז אולי כדאי גם שתדע מה היחס רזרבות בבנק בו אתה עובד, את נתון זה תוכל ושמחה וברון לגלות בבנק ישראל או מול הממונים עלייך

 

נ.ב

 

אם אתה רוצה להתווכח סתם זה כבר משהו אחר, פשוט תודיע מראש ונבחר נושא ונעשה אשכול וויכוחים

פורסם

אני שואל אותך שוב, תהיה פגיעה בעמלות, הבנקים לא ישבו בשקט הם ירצו להשלים זאת, הם יצליחו להוכיח לכל מי שדרוש להוכיח לו שיש צורך בייקור עמלות כדי שהבנק ימשיך לפעול כמו שצריך,

אז עפ"י ניסיון העבר הלא רחוק יאושרו ייקור עמלות בדיוק כמו שקרה לפני חצי שנה.

אני לא מבין אם מה יש להתווכח פה

אם אתה חושב שהבנק יספוג את הוזלת העמלות ולכן אתה שואל על הרזרבות אז אתה חולם.

 

ד"א אני חושב שדווקא הצעת החוק הזאת היא לא רצינית ופופוליסטית, אם מישהו רוצה להביא לשינוי הוא חייב להכין תוכנית מערכתית גדולה שבודקת בדיוק את העלויות שיש לבנקים ועוד עשרות פרמטרים ורק אז אפשר לפרסם תכנית עבודה/ הצעת חוק, אבל בדיוק כמו כל דבר במדינה שלנו יורים באוויר אוספים את הניקוד ומשאירים את הניקיון לבאים אחריך.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אתה עדיין מדבר לא לעניין, אבל יאללה בכיף נתייחס

 

א. לא אמרתי שהבנק יספוג את העמלות ועוד רשמתי את זה בתגובה הראשונה שלי

 

שים לב אללה קאזים אללה קזאם ציטוט מההודעה הראשונה שלי שנכון גם לעכשיו כי הוא בעצם כל הוויכוח כאן:

 

"יש ערך לחשבון שנמצא בפלוס, ויהיה נחמד אם תהייה איזו שהיא יוזמה שלא תבוא על חשבון אף אחד, אך מן הסתם הבנק לא ישא זאת על עצמו, אבל מכאן ועד הטענה שלך שיהיה ייקור בעמלות לחשבונות עו"ש במינוס יש הבדל, שהופך את הטענה שלך להשערה כללית וניסיון לטעון אותה בצורה פופוליסטית ככל האפשר."

 

( זה עדיין משקף את הדעה שלי)

ב. אתה שם לב שהפטור מעמלות הוא לכולם ולא רק ל מי שבפלוס?

 

ג. אתה מודע לזה שבהתחלה רשמת שרק מי שבפלוס יש לו פטור?

 

העיקר לרשום הא?

פורסם

אני חושב שזה רעיון מצויין.

הגיע הזמן שאנשים יחיו לפי רמת ההכנסה שלהם.

אני אומר זאת בתור אחד שמקפיד ומצליח לא להיות במינוס ובתקופות קשות יותר אף חסכתי מעצמי לא מעט דברים כדי לא להגיע למינוס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עפ"י הצעת החוק החדשה שיוזם גלעד ארדן, כל לקוח שאין לו מינוס בבנק יהנה מביטול עמלות

אני נגד!! מהלך כזה יוביל ליקור עמלות קיצוני אצל הלקוחות שנמצאים במינוס.והרי רוב הציבור נמצא במינוס ולכן רובנו ניסבול.

הניסיון האחורון של המדינה להצערב בתעריפי הבנקים הוביל לייקור גדול בכל סוגי העמלות היומיומיות, כך שאמנם אין עמלת הקמת הלוואה, אבל יש ייקור של 300 אחוז בפעולה אצל פקיד שכולנו עושים תמיד.

 

זה רק אני ששמתי לב לזה שאתה סותר את עצמך ?

מצד אחד אתה אומר שהמהלך יוביל לייקור קיצוני אצל הלקוחות שנמצאים במינוס - ומצד שני אתה אומר שרובם במינוס.

לפי דבריך אם רובם במינוס זה אומר ש: א) יש מעט לקוחות בפלוס. ב) ה"נטל" של מעט הלקוחות בפלוס יתחלק על פני כמות אנשים גדולה יותר שהיא במינוס (לפי דבריך). ג) ה"הפסדים" של הבנק על הלקוחות שאינם במינוס (שלדבריך, מעטים הם כאלה, כי הרוב הם במינוס) יהיו קטנים משמעותית עד זניחים להחריד.

 

אני דווקא בעד שהצעת חוק כזאת תעבור. צריכה להיות הטבה כלשהי לאנשים שחיים על כסף שלהם.

:mm_yeah:

 

אני חושב שזה רעיון מצויין.

הגיע הזמן שאנשים יחיו לפי רמת ההכנסה שלהם.

אני אומר זאת בתור אחד שמקפיד ומצליח לא להיות במינוס ובתקופות קשות יותר אף חסכתי מעצמי לא מעט דברים כדי לא להגיע למינוס.

:mm_yeah:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא יכול לכמת את כמות האנשים שלא נמצאים במינוס בכל בנק, אבל יש קבוצה כזאת ובכל מקרה המימון של הקבוצה הזאת גם אם היא קטנה יפול על השאר אז אני לא מבין מה השיגו פה?

אם רוצים לעשות תחרות צריכים לפקח הרבה יותר על תיאום של מחירים

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...