Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נקנה ותומחר כ גטס ידני 2005 GLF 1.350

ברשיון אני שם לב שרשום GL.

 

בלוי יצחק אין GL ל 1.350.

 

מה לעשות

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

מה לעשות? שני דברים:

1. לבדוק כמה כריות אוויר יש ברכב. אם יש אחת - זה GLF

2. למכור את הרכב ולקנות משהו אחר שעומד בסטנדרטים מינימליים של בטיחות. אני בטוח שמנכ"ל יונדאי ישראל קנה לילדים שלו רכב עם ABS ולפחות שתי כריות אוויר.

פורסם

מאיזו שנה הרכב? לפי נפח המנוע מדובר בגטס שלפני מתיחת הפנים, בדגם זה רשומה על הדלת האחורית רמת הגימור (GLF, GLI וכו'). בנוסף אם אין כרית אוויר לנוסע שליד הנהג אז זה בוודאות GLF.

פורסם

לפני מתיחת פנים.

 

למה רשום GL ברשיון ולא GLF?

 

יש כרית אויר אחת.

 

QuickDOG

אני מעריך את הכוונה הטובה, אבל כרגע הרכב ישאר אצל אבי.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

זה GLF.

 

למה רשום ברישיון GL - ככה.

ברישיונות רכב יש מלא טעויות.

 

למשל, ברישיון של קליאו B של אמי רשמו בסעיף "בקרת יציבות" את מס' הדלתות - 5.

 

ברישיון רכב של אופל קדט שלי רשום נפח מנוע 1250, כשבפועל נפח מנוע הוא 1297.

 

ברישיון רכב של פיאט טיפו, שהייתה לנו, היה רשום צבע כחול מטלי, כשבפועל הרכב היה ירוק מטלי.

 

זה רק מה שאני זוכר מהתקופה האחרונה.

 

אז רשום אצלך GL, למה זה כ"כ משנה ?

קנית לפי המחיר של הדגם הזול ביותר וזה מה שהוא. זהו.

 

 

פורסם

אוהו כמה שזה משנה, כי אם בטסט בוחן רישוי יחליט שזה משנה אז זה ישנה,

גם אצלי היתה טעות ברישיון שלא התייחסו אליה 16 שנה , ורק בשנה ה17 החליטו שצריך לתקן את זה.

עדיף לך לתקן.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

את זה אף אחד לא יבקש לתקן.

 

המדבקות האלו - GLF, GLI זה רק סמל מסחרי, והן מודבקות על ידי היבואן בארץ .

 

אם ברישין רכב שלו שאר הפרטים נכונים, כלומר רשום שיש כרית אוויר אחד, ולא רשום שיש ABS - לא תיהיה שום בעיה.

 

וגם אם רשום משהוא אחר, אני בספק, שמישהו מתייחס לזה בטסט.

 

 

פורסם

תראה בא נהיה יותר חכמים, יש לך את המס' שלדה, במספר שלדה אחת הספרות (או יותר) הן הקוד של הדגם והגימור , תבדוק במכון רישוי מה אומרת כל ספרה במס' שלדה ככה תשווה , למעשה עושים את זה כל טסט כדי לבדוק זיופים וקומבינות שעושים עם רכבים, אבל תעשה את זה אתה כדי שיהיה לך שקט נפשי.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מה שבודקים במכון טסטים בנושא מס' שילדה זה רק דבר אחד:

 

מספר שילדה ברישיון תואם למס' שילדה ברכב.

 

לפי מס' שילדה (VIN) אפשר לדעת, איזה איבזור יש ברכב.

 

כלומר, אם תכניס את מספר השילדה למפענח VIN, תוכל לדעת, שברכב יש 1/2/10 כריות אוויר, יש/אין ABS/ESP וכו'.

 

אבל, ליצרן יונדאי אין מושג, שדגם עם איבזור כך וכך מכונה בארץ GLF, ופיענוח מספר שילדה לא יתן לך שום דבר.

 

 

פורסם

 

אבל, ליצרן יונדאי אין מושג, שדגם עם איבזור כך וכך מכונה בארץ GLF, ופיענוח מספר שילדה לא יתן לך שום דבר.

 

 

רמת הגימור כן מצויינת במספר השלדה, (ככה זה לפחות בסובארו והכינויים הם לא הומצאו ע"י אנשים זרים אלא ע"י החברה)

 

כריות אוויר רשומות (אם יש ) ברישיון בטבלה למטה ולא נראה לי מצויינות במס' שלדה. כל ספרה או אות או צרוף של שניהם, בקוד שלדה מציין נתון על הרכב,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ברור ביונדאי העלה שהכל תקין.

 

טוב לדעת לגבי ה VIN

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...