Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לקנות את המגבר של גי בי אל 75.4.

או vibe436

והבנתי שהוא לא יציב ב 2 אום ולא יספק לי מספיק כח לסאב.

 

מה אתם חושבים על המגבר הזה אם הוא באמת כלכך חזק והכי חשוב אם הוא איכותי

אני יגיביר איתו

סאב rockford p3

וקומפוננט מורל דוטק אובישן

 

האם הוא יספק את הנדרש?

תודה

פורסם

יציב ב 2 אום ?..מה הקשר.

המגברים שאתה מעוניין בהם הם מגברים חזקים באיכות בינונית.

אני ממליץ לך על הJBL הנ"ל הוא באיכות יותר גבוהה. שווה להוסיף עליו עוד 200 שח.

יגביר לך מצויין את הסאב +דוטק אוביישן.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=680839

פורסם

חובה?

כי המגבר של לנזר צריך להוציא 900 rms לפי ההצהרה שלהם...

 

אין לי תקציב למונובלוק כרגע, אחד מן המגברים המוזכרים לא יחזיק אותו בנתיים ?

פורסם

אההה...P3 ..טוב שערכתה את ההודעה...כי הסאב הקודם שציינתה עובד ב-4 אום.

בכול אופן P3 צריך מגבר של 500RMS ב-2 אום רוב המגברים הפשוטים לא יורדים ל-2 אום מונו

גם לא אילו שציינתה.

בשביל להגביר את ה-P3 תצתרך מונובלוק.

ישנם מגברים של 4 ערוצים שכן עובדים ב-2 אום מונו אבל הם נדירים ועולים הרבה כסף.

פורסם

רגע שאני יבין משהו

4 x 450 Watts at 2 Ohms RMS

שנתון לי דבר כזה ב 2 אום זה לא אומר שאני יכול לעשות גישור של 2 ערוצים ?

 

ועוד משהו נשמע טיפשי אבל עלה לי לראש , אני לא יכול לחבר כל ערוץ לסליל ב4 אום ומה יתן התוצאה ?

×
×
  • תוכן חדש...