Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני אשמח לדעת מה המחיר של צ'יפ לשיפור מנוע.

יש לי סקודה פליסיה 98 1.6 עם הספק של 75 כ"ס שמור היטב.הוא נסע 190,000 ק"מ.

יש לי כמה שאלות בנושא.

1-שווה לי באוטו כזה לשפר את המנוע?

2-האם הצ'יפ יקצר את חיי המנוע שלי?

3-צריך לשפר משהו באוטו אחרי התקנת הצ'יפ?

4-כמה כ"ס הוא יוסיף לי?

5-אתם ממליצים לי להגדיל לג'אנט 14 יחד עם השיפור(האם הגדלת ג'נט עם חתך נמוך ישפר את האחיזה)

האוטו גבוה יחסית, ונוראי בפניות...

אשמח לשמוע ממכם

פורסם

הרכבת צ'יפ ניהול מנוע עולה סביב ה-1000 שקלים למיטב זכרוני, והשפעתו על רכב כמו שלך ללא מגדש טורבו היא שולית לחלוטין. רוב הסיכויים שכלל לא תרגיש בהבדל וגם אם כן - בפירוש לא באופן שישנה לך את חווית הנהיגה ברכב. החלפת מידת צמיגים לעומת זאת יכולה להשפיע משמעותית על האחיזה והבטחון בפניות, אך גם כאן מומלץ מאוד להחליף גם בולמי זעזועים (במידה ולא הוחלפו עד כה) ואולי גם להרכיב מוט ייצוב. שים לב שאלו לא יהפכו את הפליסיה שלך לספורטיבית יותר, רק לאוחזת יותר ופחות מעצבנת בסיבובים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הבנתי . יש לי מוט עליון במנוע, אני לא בטוח עד כמה הוא משפיע. מה הצ'יפ מנוע זה רק למכוניות טורבו?

מישהו יודע לפי ספר יצרן מה המידה המיבת לג'נט 14 בפליסיה? חתך נמוך זה הכי טוב?

אני אכן צריך להחליף את הבלמים - יש המלצות?

פורסם

צ'יפ אפשר להרכיב ברוב המכוניות, אבל רק במנועי טורבו ההשפעה שלו באמת גדולה (וגם לא תמיד).

מה המידה הנוכחית של הצמיגים שלך?

 

והכוונה לא לבלמים אלא לבולמים. אתה מבין את ההבדל?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפותח השרשור , תיקנתי לך את התגובה האחרונה שלך , אנא הפסק להשתמש בנקודות כסימני פיסוק בהודעה . תודה .

 

חתך נמוך יחסית זה טוב . נמוך מדי זה טוב לאורטופד שלך או איך שלא קוראים להוא שמתקן לך את הגב .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לפותח השרשור ,

 

כרגע מחקתי לך 2 הודעות .

 

אתה חייב להבין שכאן לא מכניסים סתם נקודות בין משפטים . יש סימני ניקוד ולזרוק סתם נקודות כך :

הלכתי לבית של סבתי... רציתי מרק... אבל לא היו פיתות...

 

פשוט לא מקובל כאן . תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

סליחה על החוסר הבנה שלי, אני יודע מה זה בולמים...הם האמת בסדר, הגדלת ג'נט דורשת בולמים חדשים למרבית השיפור? ואם כן יש בולם מסוים שכדי לי?

 

אתה פשוט לא מקשיב למה שמסבירים לך, הא? תפסיק עם ה ...

בגירה

פורסם

הלכתי לבית של סבתי... רציתי מרק... אבל לא היו פיתות...

 

 

אוהב מרק תימני, הא יאשה? ;-)

 

ואתה יודע שקוראים למרק הזה "מרק הפתעה"... הפתעה אצל מי נמצא העוף :lol:

פורסם

תראה בגדול עדיף לך לחפש על כל דבר שאתה מתעניין בו בעזרת כפתור החיפוש למעלה.

מאגר המידע פה בפורום ענקי, ובאינטרנט הוא אינסופי, למדתי את זה על בשרי.

קצת סדר בבלאגן:

בולמי זעזועים קשיחים יותר בשילוב עם קפיצי הנמכה יישפרו לך את יכולות הפנייה של הרכב (לזה רוני התכוון).

בנוסף לכך ישנם עוד גורמים שמשפיעים על התנהגות הרכב הסיבוב ובכלל.

צמיגים הם גורם דיי משמעותי בעסק.

במידה ותחליט ללכת על שיפור לרכב שלך אז אני חושב שעדיף שתגדיל את מידת הג'אנט שלך ל-14" ולו מהבחינה שיהיה לך קל יותר למצוא צמיג אוחז יותר במידה הזו.

לאחר שתסגר על צמיגים וג'אנטים ותרצה להמשיך האפשרויות פתוחות לכל הכיוונים, אם זה בולמים וקפיצים או כל דבר אחר.

כדאי גם שתתן תקציב (אפילו בערך) של כמה אתה רוצה להוציא ואיזו מטרה, חוץ מזה הדבר הראשון לפני כל שיפור הוא להביא את הרכב למצב תקין (איך זה אצלך?).

מקווה שעזרתי לבינתיים.

 

נ.ב

לגבי השאלה ששאלת בנושא השירשור, לדעתי זה עניינו של כל אחד מתי, איך ולמה לשפר את הרכב שלך, זה צריך לבוא ממך ולא מאיזה מישהו בפורום שיגיד לך שאתה צריך לשפר או לא.

- 306 XSI -

פורסם

בולמים מכונים גם בולמי זעזועים

בלמים מכונים גם ברקסים

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
סליחה על החוסר הבנה שלי, אני יודע מה זה בולמים...הם האמת בסדר, הגדלת ג'נט דורשת בולמים חדשים למרבית השיפור? ואם כן יש בולם מסוים שכדי לי?

 

החלפת ג'אנט לא מחייבת החלפת בולמי זעזועים, אם כי מומלץ להחליף (הוחלפו כבר בולמים ברכב שלך?).

לא חסר חברות מומלצות.. בילשטיין, מונרו, קוני וכו'.. השאלה היא מה התקציב?

מה מצב הצמיגים שלך?

×
×
  • תוכן חדש...