Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות מצלמה דיגיטלית Fuji FinepixS7000 ...

 

יש לכם הצעות מאיפה לקנות ?

 

יש אתר Camera4less מישהו מכיר ? למישהו יש ניסיון איתו ?

 

תודה,

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אני רוצה לקנות מצלמה דיגיטלית Fuji FinepixS7000 ...

 

יש לכם הצעות מאיפה לקנות ?

 

יש אתר Camera4less מישהו מכיר ? למישהו יש ניסיון איתו ?

 

תודה,

דניאל.

 

בקשר לאתר - דבר עם יובל (PUG 206 XS)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אני רוצה לקנות מצלמה דיגיטלית Fuji FinepixS7000 ...

 

יש לכם הצעות מאיפה לקנות ?

 

יש אתר Camera4less מישהו מכיר ? למישהו יש ניסיון איתו ?

 

תודה,

דניאל.

 

בקשר לאתר - דבר עם יובל (PUG 206 XS)

 

אני קניתי מצלמה דרכם. (כמו שהרמן אמר).

יש להם מחירים טובים מאד.

יש להם חנות שנמצאת בבני ברק - קניתי שם, לא דרך האינטרנט.

 

לדעתי - מומלץ.

פורסם
אני רוצה לקנות מצלמה דיגיטלית Fuji FinepixS7000 ...

 

יש לכם הצעות מאיפה לקנות ?

 

יש אתר Camera4less מישהו מכיר ? למישהו יש ניסיון איתו ?

 

תודה,

דניאל.

 

בקשר לאתר - דבר עם יובל (PUG 206 XS)

 

אני קניתי מצלמה דרכם. (כמו שהרמן אמר).

יש להם מחירים טובים מאד.

יש להם חנות שנמצאת בבני ברק - קניתי שם, לא דרך האינטרנט.

 

לדעתי - מומלץ.

אכן מומלץ לפי ההשוואת מחירים שאני עשיתי (או יותר נכון ZAP עשה ) הם הכי זולים.

בקיצור יום ראשון אני הולך לקנות את המצלמה הנ"ל יש מישהו שמכיר אותה ורוצה לתת עליה חוות דעת ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לפי דעתי היא דיי מגושמת :roll: , ולא הכי נחמד "להיסחב" איתה

 

ובמחיר זהה תוכל לפי דעתי למצוא מצלמות לא פחות טובות אולי אף יותר,

 

יש את Nikon 5400 שאני מרוצה ממנה מאוד, Canon G5 ועוד מס' דגמים כולל של סוני.

 

בהצלחה בכל אופן.

 

נ.ב אגב לפי מה שזכור לי זה אמור להיות חיישן חדש של 6 מיליון פיקסל

וישנה האינטרפולציה שמכפילה את זה פי 2, אבל בעיקרון שלא ימכרו לך סיפורים אם אתה משתמש בה, זה יגיע לכ 7-8 מיליון פיקסל גג, מה עוד שהעין שלנו כבר לא מבחינה בין האיכויות מ 4 מיליון פיקסל והלאה..,

בכל אופן תנסה לבדוק אולי הדגמים הנ"ל יתאימו לך גם מבחינת הפונקציות.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
לפי דעתי היא דיי מגושמת :roll: , ולא הכי נחמד "להיסחב" איתה

 

ובמחיר זהה תוכל לפי דעתי למצוא מצלמות לא פחות טובות אולי אף יותר,

 

יש את Nikon 5400 שאני מרוצה ממנה מאוד, Canon G5 ועוד מס' דגמים כולל של סוני.

 

בהצלחה בכל אופן.

 

נ.ב אגב לפי מה שזכור לי זה אמור להיות חיישן חדש של 6 מיליון פיקסל

וישנה האינטרפולציה שמכפילה את זה פי 2, אבל בעיקרון שלא ימכרו לך סיפורים אם אתה משתמש בה, זה יגיע לכ 7-8 מיליון פיקסל גג, מה עוד שהעין שלנו כבר לא מבחינה בין האיכויות מ 4 מיליון פיקסל והלאה..,

בכל אופן תנסה לבדוק אולי הדגמים הנ"ל יתאימו לך גם מבחינת הפונקציות.

אז זהו שלפי הפונקציות היא נראית הכי טובה, אבל, אני לא מבין גדול.

 

חוצמיזה הגדול לא מפריע ההיסחבות איתה דווקא לא מעיקה עלי לדוד שלי יש את ה Nikon 5700 והיא +- אותו גודל וזה נוח לי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

בכל אופן תיכנס לאתר זה, בו תוכל להשוות בין תכונות של מצלמות שונות

 

וככה תוכל באמת לדעת אם היא הכי טובה מבין המצלמות הקיימות בטווח מחירים שבדקת.

 

יש שם את כל המצלמות הקיימות בשוק, אפילו כאלו שכבר ירדו מהייצור

 

http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

יש לי גם שאלה בקשר למצלמות (אומנם ברמה פשוטה יותר :) )

 

מישהוא יודע אם שווה להשקיע עוד כ600 שקל ולקנות את הA80 של קנון במקום הA70?

 

ההבדלים יחידים שראיתי זה 4 מגה פיקסל לעומת 3.2 ובA80 יש גם מסך שנפתח לצד...

Scooby WRX

פורסם
יש לי גם שאלה בקשר למצלמות (אומנם ברמה פשוטה יותר :) )

 

מישהוא יודע אם שווה להשקיע עוד כ600 שקל ולקנות את הA80 של קנון במקום הA70?

 

ההבדלים יחידים שראיתי זה 4 מגה פיקסל לעומת 3.2 ובA80 יש גם מסך שנפתח לצד...

 

יש עוד הבדלים.

 

לשאלות נוספות ממליץ לפנות ליותם ק. - ברשותו קיימת A80

 

יש הבדלים פה ושם אבל הם לא רציניים.

 

מה עוד ש A70 ירדה מהיצור וכרגע המלאי הולך ונגמר ( לפחות זה מה שהבנתי)

 

ברשותי A70 - אני אישית לא רואה הבדל בין המצלמות

 

מצד שני אני לא כזה צלם גדול :wink:

 

הרמן

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...