Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מתרשם שמדובר במיזם צעיר ומתפתח, שעדיין לא לגמרי סגור על עצמו.

לדעתי, אתם צריכים מישהו יצירתי ו"זורם", כזה שיכול גם להשתתף בפיתוח המצע השיווקי שלכם

ולא רק לכתוב שורות קוד. במקרה כזה, חברות לבניית אתרים הן לא בהכרח פלטפורמה מתאימה.

 

בתחום הזה אני יכול להמליץ על דביר מעוז - גרפיקאי ותיק, בעל ניסיון רב בבניה וניהול אתרים,

ואדם נחמד והגון שלא יחפש "לעשות קופה" על אנשים חסרי ניסיון בתחום. בלי קשר לדרך בה

תבחרו ללכת עם המיזם שלכם, מומלץ ליצור איתו קשר ולהתייעץ בנושא. התשוקה שלו לחדשנות

טכנולוגית ולפרוייקטים מעניינים דומה מאד ליחס שלנו למכוניות. אני בטוח שהוא ישמח לסייע, בין

אם תיכנסו איתו לעסקים או לא.

 

בהצלחה.

אכן מיזם צעיר ומתפתח, אבל אני סגור על עצמי . ניסיתי ליצור איתו קשר וגם עם פארגון שגילי המליץ לבנתיים אף אחד לא ענה .

 

לגבי כל דבר בנפרד כמו שהוצע פה ,נישמע לי מוסבך קצת לתאם בין כולם אפילו אם זה יצא יותר זול זה יקח הרבה יותר זמן ועצבים.

תודה על ההמלצות חברים אשמח לשמווע עוד .

פורסם
אכן מיזם צעיר ומתפתח, אבל אני סגור על עצמי . ניסיתי ליצור איתו קשר וגם עם פארגון שגילי המליץ לבנתיים אף אחד לא ענה .

 

לגבי כל דבר בנפרד כמו שהוצע פה ,נישמע לי מוסבך קצת לתאם בין כולם אפילו אם זה יצא יותר זול זה יקח הרבה יותר זמן ועצבים.

תודה על ההמלצות חברים אשמח לשמווע עוד .

התקשרת לאורן (לטל' שרשמתי כאן) ולא ענו?

השארת הודעה? ולא חזרו?

המקרה יטופל... ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
קיבלתי הצעה מחברת LIVEDNS אך היא חורגת מהתקציב שלי בדיי הרבה , תאמת ? לא מבין על למה ועל מה כזה מחיר מופקע :shock: , להערכתי (והתעסקתי בעבר בבנית אתרים ושפות צד שרת , כיום לא זוכר כלום ולא יודע לעבוד עם כרטיסי אשראי) יש בקושי 30 שעות עבודה .

 

 

בתור אחד שיש לו טיפה זיקה לתחום, אם אתה חושב שב-30 שעות עבודה אתה סוגר עניין, אתה טועה ובגדול!

 

אם אין לך מסמך אפיון של הפרוייקט המיוחל, מ-א' ועד ת', אתה תצטרך לייצר אחד כזה.

אם אין לך נסיון בכתיבת מסמך כזה, כדאי שתשב עם מישהו שיש לו, ורק התהליך הזה עשוי לחרוג ממסגרת הזמן שהקצבת

מסמך אפיון רציני אמור להכיל mockups של GUI, רשימת יישויות במערכת, use-cases ועוד...

 

וזה עוד לפני שעיצבת עמוד אחד, או כתבת שורת קוד אחת במערכת

 

 

מה שכן, אתה תמיד יכול לשלוף ילד בכתה י' מאחד התיכונים בסביבתך, לקנות לו מנה שווארמה ולתת לו כמה גרושים שיבנה לך "אתר מש'ו בנזונה עם פלאש, מערכת חדשות וימבה סקריפטים"

סביר להניח שזה יכנס למסגרת התקציב שחשבת...

 

שיהיה בהצלחה

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

ניסית ליצור קשר עם come2us? ממליץ בחום. אני מכיר אישית את החברה הזאת והם עובדים עם כמה אתרים גדולים ( כמו msn לשעבר, vgames וכו') ולדעתי יכולים לעשות לך עבודה מצויינת במחיר הגיוני.

×
×
  • תוכן חדש...