Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם נעשה פעם שימוש בטורבו מותקן ברכב כמדחס ?

בעקרון זה נראה תוספת הינדוס פשוטה למערכת כמעט מוכנה, צריך להוסיף מחבר אויר לצנרת שיוצאת מהקומפרסור (אחרי האינטרקולר ), ווסת לחץ

וזהו בעיקרון, לא מדובר במדחס לחץ גבוה, 2BAR לכל היותר כזה שמספיק לעבודות שטח דחופות.

פורסם

מה הבעיה לקנות קומפרסור חשמלי קטן וטוב ב 300 ש"ח . זה יותר זול מכול שינוי או הוספה ונזק לרכב .

 

הכול אפשרי , אפשר גם להנשים דרך פעולת היניקה של המנוע , ודיאפרגמה

חיבור בוכנה אחת בלבד דרך המצת , כך כל פעם תהיה פעולת יניקה . ושחרור .( לא ביצעתי , מעניין מה תהיה התוצאה ) :lol:

 

אפשר לשאוב אבק ע"י הוספת צינור מכיוון היניקה של המדחס ( במכוניות הניקיון כבישים יש מדחס השואב ליכלוך )

 

אז אפשר , אבל ממש לא מתוכנן לזה - רד מזה :cool:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אין מצב שטורבו יוכל לשמש כמדחס, מבנהו לא מאפשר דחיסה של לחץ גבוה הדרוש ממדחס ואין בדיוק מה לעשות עם לחץ של 2 באר.

לרוב משתמשים במדחס מזגן כדי ליישם מדחס ברכבי שטח.

פורסם

במידה והגיר ידני, אתה גם לא תגיע ללחץ של 2 באר מהטורבו כשהגיר בסרק (הכי גבוה שהצלחתי להגיע אליו עם גיר בסרק היה כ0.6 באר), ועם גיר אוט' אסור לך לבצע STALL כדי להעמיס את המנוע יותר מכמה שניות.

 

מה בדיוק אתה רוצה לעשות בשטח? כי אם תכתוב את הבעיה כאן, יש סיכוי שגם תקבל פתרון.

פורסם

טורבו עוד לא ראיתי,(מאיפה תביא גזים ?) , לעומת זה הפנצרמאכרים לאורך הדרכים באפריקה התקדמו ממשאבת היד/רגל לקומפרסור שבונים ממדחס של מזגן משאית/קטרפילר על מנוע בריגס/רובין.

פורסם
במידה והגיר ידני, אתה גם לא תגיע ללחץ של 2 באר מהטורבו כשהגיר בסרק (הכי גבוה שהצלחתי להגיע אליו עם גיר בסרק היה כ0.6 באר), ועם גיר אוט' אסור לך לבצע STALL כדי להעמיס את המנוע יותר מכמה שניות.

מה בדיוק אתה רוצה לעשות בשטח? כי אם תכתוב את הבעיה כאן, יש סיכוי שגם תקבל פתרון.

 

הכוונה הייתה לשימוש בהפעלת כלי פניאומטיים למכונאות רכב, הערכתי שאימפקט יהיה גדול מידיי על אפליקציה כזו אבל כלים עם דרישות צנועות יותר ניתן יהיה לתפעל.

 

טורבו עוד לא ראיתי,(מאיפה תביא גזים ?) , לעומת זה הפנצרמאכרים לאורך הדרכים באפריקה התקדמו ממשאבת היד/רגל לקומפרסור שבונים ממדחס של מזגן משאית/קטרפילר על מנוע בריגס/רובין.

מפעיל מנוע בסרק , וורום וורום ...ויש גזים .

פורסם

רד מזה, הטורבו לא מסוגל לייצר את הלחץ הדרוש להפעלת הכלי הפנאומטי הכי פשוט.

טורבו שלא מחובר למנוע כמו שצריך, הכוונה ללא התנגדות או התנגדות אין סופית פשוט מגיע למצב של קריסה באופן מיידי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...