Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו ששרון אמר, היינו בחנות והבחור של התחבר עם לפטופ לרכב ועשה שינוי תוכנה ויצאנו לנסיעת מבחן, הרכב הגיע לפעמים ל1.3, לרוב היה 1.1-1.2 באר. אחרי שחזרנו ושרון די התאכזב הוא התחבר שוב לרכב עם המחשב והחזיר את המצב כפי שהיה מקודם.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם אני שמעתי על חברה שקנו מE&A ולא היו מרוצים מאותה סיבה של צלצולים ולא מדובר על קופרות.

באופן כללי E&A היא אחלה חנות יצא לי לקנות מהם שבלולון והייתי מאוד מרוצה.

אבל אני מעדיף קאסטום אצל מישהו שמתמחה ספציפית בנושא הצ'יפים (כיוונים) ,בפורום קראתי על רפי מזכרון ,האם מישהו יכול להמליץ לי עליו או לפחות על מישהו אחר שיכול להתאים לדרישות אם כן, זה הזמן :wink:.

 

לגבי שאר החלקים פילטר,אינלט,משאבת דלק איזה חברות מומלצות/מתאימות (לכל חלק)?

טיג ארט לצנרת או מישהו אחר?

 

תודה

שי

 

השאלות בציטוט, יש פה מישהו שמתעלק לי על השרשור..:wink:

פורסם

ממש מוזר שאחרי ששמתם צי'פ אתם גודשים באזור ה 1.2/1.3 באר.

גם אני שמתי צי'פ (אפסולוט) באינדאי ובפיק אני גודש 1.7 (שעון aem).

בלי תוספות מיוחדות.

פורסם
פיק זה משהו אחד וגדישה ממוצעת ויציבה של משהו אחר.

הטורבו הזה מעל ל-1.1-1.2 סתם דוחף אוויר חם.

 

לפני שבוע הייתי ב- e&a יחד חבר בעל איביזה קופרה שנת 08 סטנדרטית לחלוטין, הם עשו לו שינוי תוכנה ויצאנו לנסיעת מבחן, משום מה ההבדל לא היה כזה גדול עם השינוי ובלי. לפי שעון הגדישה הרכב הגיע לפיקים של 1.3 באר.

בעל הרכב קצת התאכזב ובסוף לא ביצע את שינוי התוכנה אצלהם, כרגע נישאר סטנדרטי מבחינת מנוע.

 

 

ברור שהרכב לא נשאר יציב על 1.7/1.8 באר אבל הוא התכוון שיש לו פיקים של 1.3 וזה לא הגיוני.

פורסם
ברור שהרכב לא נשאר יציב על 1.7/1.8 באר אבל הוא התכוון שיש לו פיקים של 1.3 וזה לא הגיוני.

היה פיק 1.3 וגדישה 1.1/1.2 לא יותר בגלל זה אני לא הרכבתי את הצי"פ כי לא היה הבדל כזה גדול

סיאט איביזה קופרה 1.8T 20VT

פורסם
שאני גדשתי 1.3אני האיתי עם צי"פ ואחרי זה אני הורדתי את הצי"פ כי לא היה שיפור כזה גדול לא שווה את הכסף

 

לא שווה את הכסף? ציפית שהאוטו יהפוך למפלצת בהשקעה של שקל תשעים?

מצד אחד אתה רוצה יותר כוח ומצד שני אתה מתדלק 95?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בעת מעבר לשימוש ל 98 יש לאפס את זכרון המחשב בכדי שהמחשב יפסיק לקדם הצתה לפי ה 95.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פעם ראשונה שאני שומע שצריך לאפס את זכרון המחשב בכדי שהמחשב יפסיק לקדם הצתה לפי ה 95:?:

חבל שלא ידענו על זה היום, היה לאביב סורק תקלות, סרקנו באוטו שלי ואיפסנו מחשב.


×
×
  • תוכן חדש...