Jump to content

שרון קופרה1

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שרון קופרה1

  1. רפי צמגים.יש לו פילטרים וגם מתקין.{בבאר שבע}
  2. שלום חברים אני לפני טיפול ורציתי לדעת איזה שמן הכי טוב לרכב שלי {איביזה קופרה 2008} לא חשוב לי המחיר של השמן רק שיהיה טוב?
  3. אין דבר כזה מאזדה 3 ספורט
  4. אני האיתי ממליץ על הונדה סיוויק..אבל בכל רכב צריך מזל שיהיה לך בהצלחה בקניה
  5. אם זה גורם לבלאי של ציריות אז למה רוב הרכבים בארץ מונמכים?או שזה לא כל כך רציני
  6. הגזוז פתוח זה תמיר נחמד בשביל הרעש.אבל כך בחשבון שהמשטרה יכולה להוריד אותך מהכביש
  7. אם אומרים כן אז תן גם סיבה
  8. האם הנמכת הרכב גורמת לבלאי של ציריות?
  9. צי"פ לרכב שלך לא יתן כלום רק תבזבז יותר דלק
  10. ברכב שלי היה רק פילטר אוויר פתוח והיה לי פריקות ממש חזקות
  11. ברכב שלי ממש לא היה שיפור מורגש{אווליי בגלל הדלק95 }
  12. לא אמרתם כלום צריך להחליף חצי אוטו בשביל 350 כוח סוס וכמה כסף זה?יותר מי 30 אלף שקל בשקט
  13. איך אני מגיע ללא בעיה ל350 כוח סוס יש לי קופרה 2008 עם 180 כוח סוס? מענין לדעת
  14. יהיה לך בעיות בטסט
  15. תודה רבה על התשובה
  16. אז אם ככה אני עברתי מדלק 95ל98 לפני איזה 3 שבועות אז אני לא צריך לאפס את המחשב של הרכב?
  17. פעם ראשונה שאני שומע שצריך לאפס את זכרון המחשב בכדי שהמחשב יפסיק לקדם הצתה לפי ה 95:?:
  18. לא ציפית שהאוטו יהפוך למפלצת חשבתי שהרכב יסעה קצת יותר טוב אבל אני עוד יעבור שוב לאיי אנד איי עם דלק 98 ואז נראה
  19. היה פיק 1.3 וגדישה 1.1/1.2 לא יותר בגלל זה אני לא הרכבתי את הצי"פ כי לא היה הבדל כזה גדול
  20. שאני גדשתי 1.3אני האיתי עם צי"פ ואחרי זה אני הורדתי את הצי"פ כי לא היה שיפור כזה גדול לא שווה את הכסף
  21. איזה בעיה יש לי ברכב שאני לא יודע צלצולים??? וחוץ מזה מה קשור הדלק כל זה סתם סיפור כי המחשב היה מזהה תקלה או צלצולים אז הרכב לא היה גודש יותר מי0.5 ואני גדשתי 1.3 אז איפה יש תקלה?
  22. כל מנוע שבנוי בלי טורבו ואתה מרכיב לו טורבו יהיה בלאי מוגבר לא רק במנוע {אומר את זה מנסיון}
  23. אני ממליץ על קוילאוברים של v-maxx מחיר ממש טוב http://www.eanda-autosport.com/
×
×
  • תוכן חדש...