Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

big m אתה עובד ב-e&a? כי לא זכור לי מישהו שהיה שם שאנחנו היינו שם וראה או שמע את האוטו.

 

 

 

לא שיש לי משהו נגדם, דווקא השרות מצויין והחברה בחנות מצויינים.

פורסם
big m אתה עובד ב-e&a? כי לא זכור לי מישהו שהיה שם שאנחנו היינו שם וראה או שמע את האוטו.

 

 

 

לא שיש לי משהו נגדם, דווקא השרות מצויין והחברה בחנות מצויינים.

לא עובד שם,אבל כבר דיברנו על הרכב הזה בפורום של VAG.

תעשה חשבון פשוט,הם מכרו תציפ הזה לעשרות איביזות שכולם יצאו מרוצים.

דווקא הוא לא הרגיש כלום!סימן שמשהו שם לא היה תקין.

 

פורסם
אגב, פיליפ, אתה מדבר על הקופרה של שרון ?
כן, של שרון.

 

big m, גם cupra ציין שיש עוד בעלי קופרות שהתאכזבו מעט מהשינוי תוכנה, אולי זה ביחס לכל הסיפורים שזה הופך את האוטו למשהו אחר לגמרי. קופרה למשל הרי כבר באה חזקה יותר מ-FR אז אולי עליה זה משפיע פחות?

פורסם

פיליפ, התכוונתי לסיפור של שרון, בגלל זה שאלתי.

קראתי בפורום של VAG שהוא לא מרוצה וגם שם הוא כתב שהוא מתדלק 95. אולי זה בגלל זה.

 

והצ'יפ אמור להוסיף 30 כ"ס בערך, לא הגיוני ש-180 כ"ס על ה-FR מורגש יותר מ-210 כ"ס על קופרה...

פורסם

איזה בעיה יש לי ברכב שאני לא יודע:evil: צלצולים??? וחוץ מזה מה קשור הדלק כל זה סתם סיפור כי המחשב היה מזהה תקלה או צלצולים אז הרכב לא היה גודש יותר מי0.5 ואני גדשתי 1.3 אז איפה יש תקלה?

סיאט איביזה קופרה 1.8T 20VT

פורסם

גם אני שמעתי על חברה שקנו מE&A ולא היו מרוצים מאותה סיבה של צלצולים ולא מדובר על קופרות.

באופן כללי E&A היא אחלה חנות יצא לי לקנות מהם שבלולון והייתי מאוד מרוצה.

אבל אני מעדיף קאסטום אצל מישהו שמתמחה ספציפית בנושא הצ'יפים (כיוונים) ,בפורום קראתי על רפי מזכרון ,האם מישהו יכול להמליץ לי עליו או לפחות על מישהו אחר שיכול להתאים לדרישות אם כן, זה הזמן :wink:.

 

לגבי שאר החלקים פילטר,אינלט,משאבת דלק איזה חברות מומלצות/מתאימות (לכל חלק)?

טיג ארט לצנרת או מישהו אחר?

 

תודה

שי

פורסם
שי מצטער שאני מתעלק על השרשור אבל מעניין אותי מה נסגר עם הקופרה של שרון ?

יש בסוף צ'יפ או אין ? ואם כן איך השינוי ?

כתבתי שבסוף אין צ'יפ.

יש קויילאובר'S.

פורסם

זה משעשע , היית עם צ'יפ אבל הדלק היה 95 , מה אתה מצפה?!

 

תנסה עם 98 איכותי (יש כמה תחנות מומלצות) ותרגיש את ההבדלים.

 

קופרה אחרי צ'יפ נוסעת מאוד מאוד חזק. (יחסית כמובן :wink:)

 

חשיבות האוקטן ברכבי טורבו (בטח ובטח בגדישות גבוהות)

http://www.youtube.com/watch?v=NaPQLV5i4ks&feature=relat ed דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
 
 

 

 
 

×
×
  • תוכן חדש...