Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוספת חיווי קולי לנעילה מרכית.

 

ברכבי אימפרזה 2004 אין אזעקה .

הנעילה המרכזית הינה חלק מהמפתח המקורי.

בעת נעילה או פתיחה ישנו היבהוב של המאותתים

היבההוב אחד לפתיחה.

שניי היבהובים לנעילה.

 

אני מעוניין להוסיף חיווי קולי.

איך אני עושה זאת?

 

אני לא יכול לחבר סתם זמזם 12V למאותתים כי אז גם באיתות בנהיגה הוא יופעל.

אני צריך שיופעל רק שהסוויצ כבוי.

 

איפה להתחיל?

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

לא לחבר למאותתים עצמם, אלא לפיקוד של המאותתים.

 

למשל במוח של הנעילה מרכזית יש חוט שנותן פלוס לפי קצב ההבהוב אז אתה צריך למצוא את החוט פיקוד הזה ולחבר אליו זמזם.

פורסם

א) כמו שכתבו מעליי.

 

ב) עקרונית, אין שום בעיה לחבר 2 ריליים - כשאחד מקבל מתח מאחד המאותתים, והשני מהקו של הסוויץ' - ולחבר את שניהם בטור עם הצפצפה כך שהראשון מחבר כשהוא פעיל, והשני מחבר כשהוא לא פעיל.

 

ג) אם אתה מוצא את חוט הפיקוד של הנעילה המרכזית - עדיף להשתמש בו.

פורסם

לחבר הפורום שלום ושנה טובה,

 

למה אתה צריכה צפצוף עם נעילה/פתיחה של הדלתות ? לא חסר לנו רעש ?

גם לי בהתחלה הצפצוף היה חסר אבל מתרגלים.

 

1. ברור לך שעוצמת הצליל של זמזם היא לא מספיקה גבוהה בכדי שתוכל לשמוע את הצפצוף ממספר מטרים ורעש סביבתי

 

2. הצפצוף של זמזם לא נעים לאוזן לכן תצטרך לחפש פיתרון אחר (הצופר של הרכב חזק מידיי)

 

3. אשמח גם אני לראות סכימה חשמלית ברורה של מעגל מתאים וצורת החיבור לרכב שלך (לא דיבורים חבר לכאן/לשם/נתק פה ושם).

איזה כייף לי :)

פורסם

זה פשוט חסר לי.

אני כל הזמן חוזר לרכב לבדוק עם נעול:-(

 

לגבי זמזמם זה היה רעיון.

אני פתוח לרעיונות

 

 

BA323F

אפשר הסבר מעמיק יותר

 

Jack_R1

אני לא הבנתי את ב'

"הצפצפה" צריכה לתת חיווי כשהסוויץ' כבוי.

מה יעזור לי לחבר רילי לסוויץ'?

 

 

מרק10

"אשמח גם אני לראות סכימה חשמלית ברורה של מעגל מתאים וצורת החיבור לרכב שלך (לא דיבורים חבר לכאן/לשם/נתק פה ושם)."

 

 

גם אני מעוניין בכך

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

היי איתי,

 

במידה ואחת הדלתות פתוחה ואתה נועל את הדלת בעזרת שלט הנוחות האם קיים גם אז חיווי של האורות ? היבהוב אחד אולי ?

איזה כייף לי :)

פורסם

שתהיה לי בריא, נראה לי שאתה סובל מעודף זמן. אני מנסה לבטל את הרעש המעצבן שיש בפתיחה/סגירה ואתה רוצה להוסיף אותו. בכלל לא ברור לי מי החכם שהמציא את הצפצוף פוזה הזה.

 

לעניין הטכני- הפתרון שנתנו- חיבור ממסר אחד לקו המאותתים וממסר נוסף לקו הסוויטץ'. מזה שמופעל ע"י המאותתים לוקחים את המגעות NO ומזה המחובר לסוויץ' את המגעות NC. חיבור טורי שלהם אשר מצידו האחד קו מתח ומצידו השני עוד ממסר שיחובר במקביל לצופר או לממסר שלו (כמובן שבמציאות יש לדאוג לעוד כמה דברים).

 

פתרון זה ייתן את מבוקשך- החיסרון היחידי- אם תתקע ותצטרך להשאיר את הרכב עם 4 מאותתים הוא יצפצף כל הזמן.

פתרון אפשרי הוא להוסיף מפסק או לשכלל מעט את העסק מבחינת אופן החיבור.

 

לדעתי רד מהעניין. אם בכל זאת תתעקש תקבל סכימה.

פורסם

אני אישית לא הייתי מחבר את המעגל לצופר בגלל הצליל החזק והמעצבן.

מומלץ לרכוש צופר של אזעקה או לבנות צופר נעים לאוזן.

איזה כייף לי :)

פורסם

אביב אני לפחות פעם ביום חוזר לרכב לוודא נעילה. מעצבן!

 

האם אין אפשרות להתחבר לפלוס במוח של האזעקה.

וכל זאת להימנע ממשהו מסובך שכזה.

כמו ש ba323f הציע?

ו Jack_R1 תומך.

 

אולי כדאי בסוף להרכיב מערכת אזעקה ולחברה לנעילה המרכזית...לא יודע.

אין לי חשק שיהיה לי שלט נוסף על המחזיק(אני נוהג להסתובב עם מפתח שהינו שלט לרכב ומפתח לבית וזהו זה).

גם ככה מי שירצה לגנוב את הרכב יעשה זאת עם אזעקה או בלי.

בכל מקרה קודן קיים.

 

 

הרעיון של BA323F נשמע מעניין.

אני רוצה לבדוק זאת.

הייכן ממוקם המוח המדובר ברכבי?

אני כבר ימצא את ה + אם קיים.

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

בקנגו הקודמת שלי ,התקינו לו מע' אזעקה על שנשלטת מהשלט של הרכב אולי זה הפיתרון אצלך,כך תרוויח גם אזעקה וגם ציפצוץ בדריכה ניטרול.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...