Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי שאלה.

אני מחפש אוטו צעירי וחסכוני שנראה יחסית טוב, ומצאתי פג'ו 206 מנוע 1400 שנת 2000 יד 4 בזול שרוצים עליה רק 26 אלף והוא עשה 94 אלף קילומטרים.

שאלתי לכם הוא מדוע הוא זול כי שדיברתי עם הבן אדם הוא אמר לי זה בגלל הצבע המטאל כתום שהוא מתקלף ומלא נבהלים ממנו (קצת מקולף באוטו). עכשיו האוטו הוא גיר רגיל אם שתי מכות חניה, האחת היא בצד האחורי והשניה היא באחת מהדלתות הקדמיות. האם יש השפעה? והאם לפחד מהקניה בגלל הצבע המתקלף והמכות?

תודה.

פורסם

המחיר נמוך וחשוד.

אולי יש כאן עסק עם פרייאר שלא יודע מה הערך האמיתי של הרכב שלו ואולי מתחת לצבע המתקלף מסתתרות עוד כמה תקלות ובעיות?

 

עד שלא תבדוק לא תדע. לדעתי רוב הסיכויים שתתאכזב, אבל תמיד יש הפתעות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

המחיר הזול הגיוני, למרות שזה נראה פרט שולי אבל פשוט קשה מאוד למכור רכב יד רביעית!

ובנוסף לזה עם קילופי צבע, בכל מקרה תבדוק את הרכב היטב.

פורסם

הקילומטראז' מחשיד מאוד.

 

לדעתי, כל עוד, זה לא רחוק סע ובדוק את הרכב. אולי (לאחר בדיקה) הרכב במצב טוב והכל אמיתי-לא שיחקו עם כלום- ואולי הרכב במצב גמור (שזה מה שכנראה יהיה).

פורסם
שלום יש לי שאלה.

אני מחפש אוטו צעירי וחסכוני שנראה יחסית טוב, ומצאתי פג'ו 206 מנוע 1400 שנת 2000 יד 4 בזול שרוצים עליה רק 26 אלף והוא עשה 94 אלף קילומטרים.

שאלתי לכם הוא מדוע הוא זול כי שדיברתי עם הבן אדם הוא אמר לי זה בגלל הצבע המטאל כתום שהוא מתקלף ומלא נבהלים ממנו (קצת מקולף באוטו). עכשיו האוטו הוא גיר רגיל אם שתי מכות חניה, האחת היא בצד האחורי והשניה היא באחת מהדלתות הקדמיות. האם יש השפעה? והאם לפחד מהקניה בגלל הצבע המתקלף והמכות?

תודה.

יד 4 ורק 94,000 ק"מ? או שהרכב דפוק - או שהמספר האמיתי של הקילומטראז' צונזר.

אם אתה אוהב את האוטו הזה, קח אותו לבדיקה, שתעלה לך 400 ש"ח +-...

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

×
×
  • תוכן חדש...