Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעדיפות גדולה, ויורד:

 

 

CONTI PREMIUM CONTACT 2

בלי קשר למוצא החברה, רק למוצא ממנו יצאו הצמיגים...תודה.

התחדשתי ברביעייה של כאלה - continental ecco contact 2.

רק אחרי שכבר הרכיבו לי שמתי לב שזה האקו ולא הפרימיום:cry:

הנתונים טובים - A+A ו-300 טרדוור,תוצרת צרפת ולא אינדונזייה כמו המישלן והדאנלופ שראיתי באותו מקום.

כמובן המידות שלי קצת שונות משל הסמארט שבקישור... 195\65\15

מה אתם אומרים? היה שווה או היה שווה לברוח משם?:lol:

 

תודה רבה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ורדשטיין הולנדית ותיקה ומכובדת. לא תירד לז**ת גם אם יהיו הבעלים הוטנטוטים. ומה הקשר ?

 

לא תרד לז**ת?

 

בסוף אוגוסט השנה מר סודחיר גופטא (ממוצא הודי) עזב את תפקיד הבכיר ביותר בקונצרן אמטל-וורדשטיין שהוא הקים. בשנת 2004 גויסו מקורות כספיים לרכישת מפעל הולנדי ליצור צמיגים VREDESTEIN BANDEN בסך $261 מיליון.

 

בשנת 2006 חובות החברה הצטברו לסכום של $680 מיליון. מאז הכל רק מדרדר.

 

כמו שציינתי, מייסד הקונצרן עזב את הכסא הבכיר עקב חוסר אפשרות להוציא את החברה מחובות עצומים ופנה לשוק המלונאות.

 

נכון לעכשיו VREDESTEIN מנוהלת על ידי פטר זולוטרייב בנסיון נואש לצמצם את החובות הענקיים והיא חלק מקונצרן רוסי-אוקראיני אשר בבעלותם עוד מספר מפעלים ליצור צמיגים ברוסיה ואוקראינה.

 

אז איזו חברה הולנדית?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
בלי קשר למוצא החברה, רק למוצא ממנו יצאו הצמיגים...תודה.

התחדשתי ברביעייה של כאלה - continental ecco contact 2.

רק אחרי שכבר הרכיבו לי שמתי לב שזה האקו ולא הפרימיום:cry:

הנתונים טובים - A+A ו-300 טרדוור,תוצרת צרפת ולא אינדונזייה כמו המישלן והדאנלופ שראיתי באותו מקום.

כמובן המידות שלי קצת שונות משל הסמארט שבקישור... 195\65\15

מה אתם אומרים? היה שווה או היה שווה לברוח משם?:lol:

 

תודה רבה!

 

עשית בחירה מצויינת , בהנחה שלא שלמת מחיר אסטרונומי. צמיגי קונטיננטל בסדרות השונות מהווים תמיד בחירה מעולה -

 

לא סתם מיטב החברות בעולם בוחרות בצמיגים שלהם כציוד תקני.

 

מדובר בחברה גרמנית עם איכות ותיכנון ללא פשרות. לצרכים שלך - בחרת היטב !

פורסם
עשית בחירה מצויינת , בהנחה שלא שלמת מחיר אסטרונומי. צמיגי קונטיננטל בסדרות השונות מהווים תמיד בחירה מעולה -

 

לא סתם מיטב החברות בעולם בוחרות בצמיגים שלהם כציוד תקני.

 

מדובר בחברה גרמנית עם איכות ותיכנון ללא פשרות. לצרכים שלך - בחרת היטב !

 

 

עברו כבר כמעט שנתיים מההודעה שציטטת. יש לך איחור בהצתה :wink:

פורסם
עברו כבר כמעט שנתיים מההודעה שציטטת. יש לך איחור בהצתה :wink:

 

היה לנו פה נביא!!!

 

עם איחור הצתה כמו שלך אפשר לנסוע על נפט.

 

:lol:

 

ואגב, תודה,

אני מרוצה מאד מהצמיגים (אם כבר הנושא עלה). אחיזה לא רעה בכלל, אך אין לי בסיס להשוואה לגבי צריכת הדלק עם צמיגים אחרים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...