Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות למאזדה 3 שלי צמיגים חדשים נורמאליים לקראת החורף.

השאלה שלי מתמקדת בהבדלי האיכות בין היצרנים המובילים במידות הצמיג שלי-195/65R15.

רציתי גם צמיג רחב יותר, אך הוא להבנתי לא יעלה על הגלגל המקורי(לא ג'נאט), ולא יתרום הרבה לאחיזה כמו שיתרום לצריכת הדלק...:roll:.

אז- בין מישלן, גודייר, פירלי, ועוד מריעין בישין. מה ההבדל באיכות הצמיג, אורך חייו וכולי?

האם כולם נחשבים באותה רמה?

האם אחד נחשב יותר טוב מהשני-ולמה?

איפה הצמיג מיוצר (סין, אירופה או ארה"ב)?

כל זה בלי להתייחס לשנת הייצור שלו או לקוד המהירות שלו.

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בין 500-700 לצמיג בודד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
רציתי גם צמיג רחב יותר, אך הוא להבנתי לא יעלה על הגלגל המקורי(לא ג'נאט), ולא יתרום הרבה לאחיזה כמו שיתרום לצריכת הדלק...

 

צמיג רחב יותר ובעל דופן קשיחה יותר, במקרה שלך זה 205/55/16, בהחלט ישפר את האחיזה. יפגע קצת בנוחות וצריכת הדלק. המידה הזאת פחות חסכונית ממה שמורכב לך כרגע. תצטרך גם להחליף את החישוקים לקוטר גדול יותר "16

 

השאלה שלי מתמקדת בהבדלי האיכות בין היצרנים המובילים במידות הצמיג שלי-195/65R15.

 

קשה לקבוע הבדלי איכות לטווח ארוך, כי יש יותר מדי גורמים של השימוש ברכב וצמיגים. כעקרון צמיגים מתוצרת מרכז אירופה ויפן הם העדיפים על כל השאר. ארה''ב, סין, תאיוון וכד' פחות עדיפים. בארץ יש מגוון רחב, כך שלא קשה לרכוש משהו אירופאי או יפני ברמה גבוהה.

 

לגבי הבדלים בביצועים, להלן רשימה קצרה של הצמיגים הכי מומלצים במידה שלך 195/65/15

 

PIRELLI Dragon

CONTI PremiumContact 2+3

TOYO CF1

MICHELIN Energy E3A

FULDA Carat Progresso

YOKO C.Drive

YOKO Aspec

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון.

מחר אני הולך כבר לקנות. היום ראיתי שהאחוריים שלי גמורים לחלוטין.

בורזום, האם הרשימה שנתת לי היא בסדר מסויים או שכולם שווי ערך באיכותם?

אני מחפש צמיגים לחיים אורבאניים, יחסית מעט קילומטרים בחודש, רובם בכבישים עירוניים.

לא הבנתי למה המידע הזה כל כך חשוב לגבי ההבדלים באיכות לאורך זמן.

זו פרייווט, אישית שלי, לא של חברה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
בורזום, האם הרשימה שנתת לי היא בסדר מסויים או שכולם שווי ערך באיכותם?

 

בעדיפות גדולה, ויורד:

 

PIRELLI DRAGON

CONTI PREMIUM CONTACT 2

TOYO CF1

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אתה יכול להסתפק ביוקוהמה c drive

וגם ישאר לך עודף להתקנה ואיזון

צמיג מעולה אחיזה טובה ביבש וברטוב

כל עוד אתה לא נהג מרוצים הצמיג הזה

יספק את הסחורה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

מצטער שאני מנדנד...

יש למישהוא צפי לגבי המחיר של הפירלי דרגון?

ומה עם הצמיגים האלה:

Vredestein Sportrac3? ניתן בכלל להשיג בארץ?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

VREDESTEIN ניתן להשיג בארץ, אך לא מומלץ. החברה היא בבעלות AMTEL רוסיים, אם לא ידעת. הדגש ב-VREDESTEIN הוא על עיצוב ולא יותר מזה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

תודה רבה!

בורזום, רפי-אתם תותחים אחד אחד:arrow::-D

לא ידעתי שורדשטיין רוסיים.

בלינק ש-GSK נתן הם קיבלו ציון לא רע בכלל. על זה הסתכלתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
VREDESTEIN ניתן להשיג בארץ, אך לא מומלץ. החברה היא בבעלות AMTEL רוסיים, אם לא ידעת. הדגש ב-VREDESTEIN הוא על עיצוב ולא יותר מזה.

 

 

אז אתה לא ממליץ כי הבעלים רוסיים ?

אם לא ידעת ,הצמיג ביצועים שלהם (למרות הדגש על העיצוב ) דורג מקום שני (אחד אחרי הגודייר איגל האלמותי) והקדים צמיגים מחברות ידועות (שלא שמות דגש על עיצוב), אתה צריך לדעת כבר שיופי לא תמיד מחפה על שקר או הבל .

Ultrac.gif

 

הדילר בישראל ( מרוקאי אם לא ידעת)

Mr. Daniel Elmakies

Industrial Area 19 / 24

Beith Shean

10900 Israel

Telephone: +972. 46584684

Fax: +972. 46585798

E-mail address: [email protected]

פורסם
אז אתה לא ממליץ כי הבעלים רוסיים ?

 

אני מכיר את הסיפור מאחורי VREDESTEIN מקרוב, לכן לא ממליץ. איכות זה לא הצד החזק, הדגש כולו על עיצוב ושיווק. החברה הזאת נרכשה ונהפכה למקור די זניח בקונצרן. הכסף לא מושקע לא בפיתוח ולא בשיפור, אלא חולבים את הפרה עד הסוף. עד עכשיו נתמכים רק על הברנד שכבר מוכר, אין התקדמות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ורדשטיין הולנדית ותיקה ומכובדת. לא תירד לז**ת גם אם יהיו הבעלים הוטנטוטים. ומה הקשר ? עם הכפר הגלובאלי והאחזקות המסובכות אתה יודע אם פירלי הוא בבעלות קדאפי (שכחת כבר שדרש לפטר את לוי, עורך LA STAMPA שבשליטת פיאט -,כמו פירלי וצ'אאט ?) ,איזה שייך מחזיק במניות בקונטי או איזה חברות באר"הב יש לצ'אבס ?

×
×
  • תוכן חדש...