Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עבר 170,000 ק"מ.

 

התופעה: אחרי שהרכב מתחמם כל הזמן (בכל מהירות) יש מעין קיק-דאונים ללא קשר ללחץ על הדוושה. אחרי שניה-שתיים ההילוך חוזר אחרי שמרגישים מעין שילוב גס של ההילוך בגיר.

 

חשוב לציין שהתופעה קרתה לעיתים רחוקות ועכשיו החמירה עד למצב שאי אפשר לנסוע ברכב.

דבר נוסף, הגיר בודאות לא במצב מזהיר, ללא קשר לבעיה. כבר עשרות אלפי ק"מ שהשילוב משני לראשון מאוד לא חלק.

 

מחר הרכב ילקח למוסך מורשה שיאבחן את התקלה ללא תשלום, אך יתכן ואת הטיפול לא ארצה לבצע שם מטעמי חסכון.

 

אז מכם אני מבקש שני דברים:

1. מה יכולה להיות הבעיה? הגיר מת או שהבעיה במקום אחר?

2. המלצות למקומות אמינים ומקצועיים שיבצעו את התיקון במחיר סביר.

 

תודה! :-)

פורסם

התופעה שאתה מתאר זה גיר "מחליק" ולא קיק דאון.

הטורים פשוט קופצים למעלה.

הדבר מצריך שיפוץ גיר והחלפת דיסקות וגומיות בתוכו.

שיפוץ טוב נע ב3500 ש"ח וצפונה - שתדע לאן אתה נכנס.

בהצלחה

פורסם
שאלה, האם זה קורה לך במהירות שבין 70 ל- 90 בד"כ?

יש לי קו מחשבה, לדעתי אני גם יודע מה התקלה שלך.

ועל מנת להיות בטוח ולא להטעות תענה לי על השאלה.

כן, זה מה שקורה.

 

 

רפי- אני מרעננה

פורסם

מידע חדש - הרכב של אמי והיא לקחה אותו למוסך מורשה. שם למרות התנגדותי החליפו שמן גיר ופילטר בטענה שכך תפתר הבעיה. זה לא עזר כלל, כמובן.

 

אשמח לשמוע את דעתכם והמלצה על מקומות אמינים לטיפול.

פורסם

אצל חבר הפורום ספי ב"י.ס גירים אוטומטיים" שברח' דוד מרכוס 27 א.ת סגולה פ"ת,

טל' לספי 057-3868964 או לשותפו יניב 057-4561723 או למשרדם 03-9303488.

הם מקצוענים, אמינים והוגנים.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...