Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

בעקבות עבודה חדשה אני צריך לרכוש אוטו ראשון.

התקציב הוא 15K.

עד עכשיו נסעתי על סונטה 2000 מנוע 2000, הרכב שמור מאוד, עם 0 תקלות משנת 2004, ועם 170 ק"מ.

יש לי אפשרות לקנות מהוריי את הרכב בתקציב הנ"ל. (אולי 20K?? שזה עדיין 15 מתחת למחירון)

 

השאלה אם אני יכול למצוא אוטו חסכוני, אמין וטוב בתקציב של 15K או שעדיף להישאר עם הסונטה שהחסרון היחיד הוא צריכת הדלק שלה.

 

היתרונות של הסונטה:

ביטוח זול מאוד, היסטוריה ידועה עם 0 תקלות, אוטו שמור, טסט,מצבר,וצמיגים חדשים!.

 

חסרון:

גדול (אני גר בת"א), צריכת דלק בעיר של 8-9 ק"מ לליטר.

 

בתודה לעוזרים!!!

פורסם

לגבי הצריכת דלק זה לא כלכך נורא כיוון שמי שגר בת"א לא ממש חורש קילומטרים.

הבעיה הגדולה זה גודל הרכב, לחנות ברחוב כמעט לא יהיה לך אפשרות מעצם גודל הרכב, אפילו בחניות פנויות.

אם יש לך חניה בבית ובעבודה אז כדאי לשקול זאת מעצם העובדה שאתה מכיר את הרכב.

אתה גם יכול לרכוש אותו ולאחר כמה חודשים אם זה לא מתאים לך למכור ואולי גם תרוויח משהו.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם
אתה גם יכול לרכוש אותו ולאחר כמה חודשים אם זה לא מתאים לך למכור ואולי גם תרוויח משהו.

 

אפילו ללא העברת בעלות מההורים. כך הרכב ישאר יד1

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

הרכב הוא יד 2 אצלנו.

 

השאלה אם קיים רכב שיותר משתלם מכל הבחינות (חסכון, אמינות, בטיחות) מאשר היונדאי.

אני היום ימלא מיכל מלא ויבדוק את צריכת הדלק של האוטו.

פורסם

שאלה נוספת.

 

לאחר חישוב ממוצע של צריכת הדלק (בסונטה) והק"מ בשנה שאני עושה.

למול אוטו חדש חסכוני (סוזוקי סוופיט) , יוצא הפרש של 700-1000 ש"ח בחודש!!

לא שווה לעשות ליסינג בכסף שאחסוך על דלק?

פורסם

לא יודע מאיפה הבאת הפרש של 700-1000 ש"ח בחודש. אולי מהפרוספקט של היצרן.

 

אני כבר אומר לך שגם רכב חדש דנדש לא יהיה שונה בהרבה מהסונטה. אולי יעשה 1:10 בעיר. במקרה הטוב.

 

המכוניות האלה אמנם בזבזניות בדלק, אבל לא ממש טירוף מוחלט מול המכוניות ה"רגילות".

 

אני עברתי לדיזל, וההפרש בנסיעה של 1200 ש"ח בחודש היה חיסכון של תדלוק אחד (30% חיסכון).

אין היום שום רכב בנזין שייתן לך חיסכון של 30% לעומת הסונטה, אולי רק דייהו מאטיס ידנית - שתהייה הבחירה הנבונה גם לת"א.

 

הבעיה היחידה שאני רואה עם מעבר כזה - מדובר במעבר לרכב שההיסטוריה שלו לא ידועה. תקלה אחת בעלות של 1000 ש"ח יכולה לקזז בכיף את כל החיסכון החודשי בדלק.

 

אם מדובר במכונית שאינה סיטרואן סקסו מנוע 1000, דייהו מאטיס מנוע 800 או פיאט פונטו 1100 - תוכל לשכוח לחלוטין מחיסכון משמעותי בדלק, אולי סיפור של 200 ש"ח בחודש. בשביל חיסכון כזה, עדיף להישאר עם אוטו שידוע מה מצבו כרגע.

פורסם

דבר ראשון תודה על התגובה ועל ההמלצות

 

הסונטה עושה 6-8 ק"מ לליטר.

וסוזוקי סוופיט חדשה עושה (לאחר בדיקה!) 15-17 ק"מ לליטר.

בחישוב מהיר זה חסכון של 50 אחוז +-

האוטו ישמש לעבודה שכוללת נסיעות רבות ולכן הק"מ השנתי יהיה גבוהה (כ 25-30 אלף ק"מ לשנה)

פורסם

דברת על אוטו ב-15K לא חדש.

 

סוזוקי סוויפט אוטומטית של 15K עושה 7 ק"מ לליטר כי יש לה גיר אוטומטי שלושה הילוכים.

 

אם תקנה פיאט פונטו גיר רגיל אולי תגיע ל-14 ק"מ לליטר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1) רק בגלל הבנזין לא שווה להחליף רכב ישן בישן.

 

2) הק''מ השנתי הוא די גבוהה, תוך 3 שנים תגיע ל 250-270 אלף ק''מ בסונאטה... אלוהים יודע מה יקרה איתה עד אז וכמה כסף תוציא על תיקונים.

 

3) או שתחליף למשהו זול מבחינת התיקונים (רכב ידני + חסכוני, כגון: אונו, אטוס) או שתצפה להתפרקות מוחלטת של סונאטה ומכירתה בגרושים בסופו של דבר.

 

כמו כן ברלינגו דיזל שנת 98-99 תענה לדרישותיך.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...