Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

עליי לבחור רכב חדש (2009) מקבוצת שימוש 4 וכרגע ההתלבטות העיקרית שלי הינה בין פיג'ו 407 לפורד מונדיאו החדשה.

 

אשמח לשמוע המלצות.

 

תודה רבה.

פורסם

נירא לי מונדאו לוקחת את 407 ראיתי שהוא נבחר לאוטו המומלץ ביותר היה כתבה בYnet

 

הוא גם יותר יפה מה 407

תזמין נסיעת מבחן

פורסם

מה לגבי אמינות (למרות שזה ליסינג)? אבזור? נוחות?

 

מהם ההבדלים בין המונדאו המאובזרת (קבוצה 5) לפחות מאובזרת (קבוצה 4)?

 

תודה.

פורסם

ללא ספק - מונדיאו

 

עולה על הפיזו בהכל למעט בעיית חניה בגלל הגודל. אם אין לך בעיית חניה ליד הבית או עבודה, לך על הפורד.

 

לדעתי יש רשימת המתנה של מספר חודשים.

פורסם

ה-407 כבר זקנה, וגם שהיתה "צעירה" היא אף פעם לא היתה ממובילות הקבוצה.

 

הבדלי האבזור בין הרמה הבסיסית של המונדיאו לרמות הבכירות יותר - אינה מהותית לדעתי ולא שווה את הפרש העלות.

 

היתרון הגדול של המונדיאו המאובזרת היא שלא צריך לחכות לרכב חודשים רבים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

משיטוטים באתרים הבנתי שהמונדאו המוצעת בקבוצה 4 מגיעה ללא מערכת בקרת שיוט שזה יכול להוות חיסרון לעומת ה- 407.

 

רק לא מצאתי מידע לגבי האם הרדיו דיסק של המונדאו קורא MP3..?

 

מישהו יודע?

פורסם

הרדיו דיסק במונדיאו לא קורא אמפי3.

למרות זאת, מצטרף להמלצות מעליי לגבי המונדיאו.

 

אגב לגבי זמני המתנה, נראה לי שבלסינגים יש מלאי, מי שממתין זה הצרכן הפרטי...

פורסם

אמנם הדיסק במונדיאו לא קורא MP3 אבל שי יציאת AUX בתא הכפפות, תחבר לשם IPOD או כל נגן אחר בכל פורמט.

 

גם בקרת שיוט ניתן להוסיף ב- AFTER MARKET אם זה כל כך חשוב לך.

×
×
  • תוכן חדש...